2024-04-09, 07:35
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
https://twitter.com/bilaaan1/status/1777546425187909942

Bilans svar. Redan nu motstrid information. Med tanke på att zigenaren har en historik av att fulklippa så blir det spännande att se vad som är vad. Blev nazi-zigge kär i henne eller tvärtom.

Är ni anti-ziganist?

Det är väl bra om även zigenare kan uppnå fina ämbeten som Sveriges Förtalsombudsman.

På vilket sätt har Peterson gjort sig känd för att fulklippa?
Citera
2024-04-09, 07:47
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Otroligt omaka par måste man ju säga. En vänsterextrem negress och en högerextrem Kalles kaviar-pojk. Den såg man fan inte komma

Tycker inte om Christian, han är för störd men ändå måste man lyfta hatten för hans upptåg. Han har energi och driv, det får man ge honom.

Det här kan bli en riktigt snaskig följetong.

Jing & Jang!

Jag gillar Christian skarpt. Ung, driven, proper, vältalig och redan uträttat mer än hela den samlade nationella rörelsen. Han kommer att gå långt och det ska bli kul att följa honom
Citera
2024-04-09, 07:49
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
J G*nman? Folk har uppmärksammat hans reaktion på hela spektaklet. Eller är han den som doppat från Sista Måltiden?

(Ej min misstanke, fan vet jag själv.)

Han är ju traditionell sosse så han skulle nog kunna outa högerfolk som är "för extrema" men tror inte det är han heller, han har nog inte dom kontakterna som t.ex Hanif B eller Chang skulle ha för att sitta på massa snaskigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Chang verkar ha time of his life iaf. Så det är nog safe att det inte är han.

Haha innan Om'r fick barn verka ju han vilja sätta på allt som rör sig. Mu'tafa är ju nästan klar i sin radikalisering för islam men han har väl haft förhållande länge och känns som en svärmorsdröm så säkert inte han. Hani' är mina pengar på.
Citera
2024-04-09, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Har det inte redan pratats för flera år sen om att Mattias Karlsson lämnat uppgifter till Expo. Antiklimax om det namnet nämns nu.

Mattias Karlssons julkort.
Den gången hängde Expo själva ut att Mattias Karlsson ville ge dem information. Så han är redan outad.
Citera
2024-04-09, 07:53
Avslutad
Bilan är tillbaka på twitter om man vill läsa hennes dementi. @bilaaan1
Citera
2024-04-09, 07:53
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Haha sjukt gjort av honom

Men hon är väl från Somalia?
Alltså inte den skarpaste kniven i lådan.

En machete behöver inte vara så vass om den svingas med tillräcklig kraft
Citera
2024-04-09, 07:54
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han har en kollega. Nick Alinia. Han är helt införstådd. Han skriver en kommentar på Twitter till alla som är moraliskt upprörda över Ps agerande (Inte min åsikt utan hans):

"Högerfolk – i synnerhet ni som själva aldrig riskerat något, offrat något eller åstadkommit något – sluta godhetssignalera och försöka plocka moralpoäng genom att försvara vänstern. Det är PATETISKT.
Vänstern har i alla år alltifrån aktivt förstört meningsmotståndares försörjning till utfört brandattacker mot kommunpolitikers hem där det bott småbarn. De hade haft NOLL empati för er, oavsett vad ni drabbats av. De förtjänar NOLL av er empati.
Enligt många är Sverige redan kört. Det håller jag inte med om. Men om högern ska ha förlorarmentalitet a la ”when they go low we go high” kommer vi aldrig att vinna. Det är vänstern som satt ribban för spelreglerna. Inte vi.
Man är inte ”lika dålig” om man slår tillbaka mot den som slog en först. Det tycker inte ens lagen. Det går inte att vinna en fight om motståndaren drar kniv och man själv är hederlig och moralisk och vill hålla sig till boxningsregler. Det var de som drog kniv, därmed är reglerna borta. (Obs, metafor).
Empati är något bra och fint, men bara om den riktas till de som förtjänar det. Högern, inse vilka som förtjänar er empati och vilka som inte gör det. Vänstern förtjänar den definitivt inte.
Nu flyttar vi fram positionerna. Framåt!"

Jag ger Nick ett stort fett +1. Helt rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Förstår inte varför folk tycker det är fel gjort.
Ja, det kanske det är men det är modus operandi.

På samma sätt inhämtas information av underrättelsetjänster eller polismyndigheter hela tiden.
Man infiltrerar alltid.

Precis. Konstigare än så är det inte. Det återstår att se vad han har för information, så det inte bara är Mattias Karlsson och att Bilan är lite naivt lösmynt.
Citera
2024-04-09, 07:58
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172
Bilan skrev detta den 28/3 i år så hon har nog en annan take på det hela, vi får väl se så småningom.

''Två år av drev från både vänstern som trodde jag tappat det som pratar med nazister och högern som tycker jag är ett problem pga muslim o svart. Två år av stress och sedan en stroke. Men nu äntligen får jag säga: allt var av en anledning!! Och jag ser så fram emot att alla ska få läsa slutprodukten.''

''Finns så jävla mkt jag vill ha sagt om den här perioden, men det kommer senare. Nu vill jag bara vila i att researchen är klar och att jag ser fram emot att ni får ta del av boken''

https://www.threads.net/@bilaaan1

Hoppla. Potentiell game changer. Då får vi se vad som finns i vänten...
Citera
2024-04-09, 08:02
Medlem
Zoomalierns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Jag gillar inte Bilan för alltid när det är nåt anti-sverige så nappar hon direkt.
Står och snackar ner sverige på svenska i landet som tog emot dem, helt utan skam

Det är inte så DE tänker på det. De tänker att de är här på besök som i vilket annat land. Deras hemländer som de i fantasin höjt till skyarna trots att de är öppna kloaker till skithålsländer, är där de egentligen bor. Man hatar den svenska kulturen, det lilla de ser av den, de hatar att de inte är rika utan måste bo i sina förorter (där den svenska arbetarklassen bodde förut, fy!), de hatar skolan som lite halvmesigt försöker förmå dem att lära sig saker och inte misshandlar barnen, de hatar socialen och soctanten för att de lägger sig i deras liv, och all byråkratin och alla reglerna.

De hatar nog att sverige tar hand om dem och att de inte blir misshandlade när de gör fel. Som det är i deras hemländer. Här vet man inte var gränserna går. Men om man bara inte pratar med svenskar kan man komma undan från byråkrati och alla svenska regler i alla fall, så blir det sådär mysigt korrupt som i deras hemländer igen. Det är i alla fall lite som i hemlandet, i skuggsamhället.

Det är svårt att sätta sig in i. Hade vi flyttat till t.ex. somalia eller syrien hade vi inte uppskattat någonting där nästan, men på grund av att det är skithål, för att det var värdelös teknologi, utbildning, vård, noll trygghet.. Det de är vana vid.
Senast redigerad av Zoomaliern 2024-04-09 kl. 08:09.
Citera
2024-04-09, 08:12
Medlem
zBr9s avatar
Så det enda som antyder att det varit tal om sex är att Christian Petterson påstår att hon "ville ligga" en gång, alltså Sveriges genom tiderna mest oknullade person? Trodde först att det var något snaskigt han åstadkommit här men verkar mer och mer bara vara samma patetiska överhypade skit som vanligt när det kommer från honom.
Citera
2024-04-09, 08:37
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Är ni anti-ziganist?

Det är väl bra om även zigenare kan uppnå fina ämbeten som Sveriges Förtalsombudsman.

På vilket sätt har Peterson gjort sig känd för att fulklippa?

Vadå zigenare? Någon sa att han var halvsvensk/halvrumän. Rumäner är inte zigenare - rumäner HATAR zigenare.

Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Så det enda som antyder att det varit tal om sex är att Christian Petterson påstår att hon "ville ligga" en gång, alltså Sveriges genom tiderna mest oknullade person? Trodde först att det var något snaskigt han åstadkommit här men verkar mer och mer bara vara samma patetiska överhypade skit som vanligt när det kommer från honom.

Har du sett klippet där hon går och skrattar och klänger på honom? Det är inte han som är på där utan hon.
Citera
2024-04-09, 08:38
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Har du sett klippet där hon går och skrattar och klänger på honom? Det är inte han som är på där utan hon.

Japp ser ut exakt som två och en halv sekund av två människor som är ute och super. Är det det som är det stora avslöjandet? Att hon supit ihop med Christian?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in