2024-04-09, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Noll aning vad du snackar om, har aldrig skrivit att de dejtade.
Jag svarade på ett inlägg där en vänstertok tycker att det är värre att såra någons känslor än att begå grova brott.

aha, ok
felciterat

my misstage
Citera
2024-04-09, 01:24
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
"Islamistkopplad" var det, inte islamist. Arbetar man för Ibn Rushd är man onekligen kopplad till islamism.

Jag har sett många anklagelser om att Ibn Rushd är islamister. Men aldrig sett bevis eller belägg för det.

På vilket sätt är Ibn Rushd islamister? Kom ihåg nu att islamism är en politisk åskådning och inte nåt religiöst.
Citera
2024-04-09, 01:26
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Aschberg var rätt skärrad i aftonbladetstudion när han intervjuades efter Bechirs död. Undrar om de vågar lönnmörda ACP nu? Det vore lite för uppenbart om han skulle få en hjärtattack, råka ut för en hit and run, rån-mördas eller på något annat sätt förolyckas. SÄPO för väl skydda honom i så fall. Det är för många som vaknat 2024 för att man ska kunna komma undan med det.

Christian har väl hunnit skaffa sig tillräckligt många bittra fiender för att
det ska vara svårt att veta vem av dom som det har runnit över för.
Citera
2024-04-09, 01:26
Medlem
Hur gör Expo nu?
en somalier går väl inte att klaga på

en sak var när Expo-feministen vice vd Alex Bengtsson anklagades för våldtäkt..
Men han var ju i alla fall vit.. detta blir svårare att hantera

https://www.friatider.se/expos-alex-bengtsson-anklagas-f-r-v-ld-kter-sex-vergrepp-v-ld-och-kvinnohat
Citera
2024-04-09, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Bilan har ju kritiserats för att hon "granskade" Ibn rushd och sedan hamnade i styrelsen på Ibn Rushd.
Det är vad vi som inte har vänsterfeministiskt snömos mellan pannbenen kallar korruption.

Mellan öronen..

Snacka om att ta en för laget. Jag skulle tagit betalt för att.

Dags att åka hem nu?
Citera
2024-04-09, 01:29
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Delar denna syn. Han gör ju klokt i att ha gjort klart alla publiceringar i förväg och tidsinställt dessa.
För det är inte otänkbart att någon försöker sätta stopp för detta.

Han har en kollega. Nick Alinia. Han är helt införstådd. Han skriver en kommentar på Twitter till alla som är moraliskt upprörda över Ps agerande (Inte min åsikt utan hans):

"Högerfolk – i synnerhet ni som själva aldrig riskerat något, offrat något eller åstadkommit något – sluta godhetssignalera och försöka plocka moralpoäng genom att försvara vänstern. Det är PATETISKT.
Vänstern har i alla år alltifrån aktivt förstört meningsmotståndares försörjning till utfört brandattacker mot kommunpolitikers hem där det bott småbarn. De hade haft NOLL empati för er, oavsett vad ni drabbats av. De förtjänar NOLL av er empati.
Enligt många är Sverige redan kört. Det håller jag inte med om. Men om högern ska ha förlorarmentalitet a la ”when they go low we go high” kommer vi aldrig att vinna. Det är vänstern som satt ribban för spelreglerna. Inte vi.
Man är inte ”lika dålig” om man slår tillbaka mot den som slog en först. Det tycker inte ens lagen. Det går inte att vinna en fight om motståndaren drar kniv och man själv är hederlig och moralisk och vill hålla sig till boxningsregler. Det var de som drog kniv, därmed är reglerna borta. (Obs, metafor).
Empati är något bra och fint, men bara om den riktas till de som förtjänar det. Högern, inse vilka som förtjänar er empati och vilka som inte gör det. Vänstern förtjänar den definitivt inte.
Nu flyttar vi fram positionerna. Framåt!"
Citera
2024-04-09, 01:31
Medlem
sanchoos avatar
Jag har svårt att tro att han har lyckats infiltrera.
Att han säger att hon dricker sig berusad på ramadan är inte direkt mänskligt, med tanke på hennes heder
Citera
Medlem
Fult och tråkigt gjort. Kommer man nära Bilan hade jag hellre lagt den tiden på att försöka få henne att se saker och ting från den andra sidan. Hon är en i grund och botten skarp kvinna som tyvärr mest vallats in i fel lag.

Men, fy i helvete vilket Chad-moment. Det är sött med alla vänsterblivna som nu försöker bagatellisera allt som komma skall.
Citera
Medlem
Förstår inte varför folk tycker det är fel gjort.
Ja, det kanske det är men det är modus operandi.

På samma sätt inhämtas information av underrättelsetjänster eller polismyndigheter hela tiden.
Man infiltrerar alltid.
Citera
Bannlyst
Det börjar bli lite väl nu.

Ser på Twitter att massa somalier hänger ut henne som en hora med ett barn som är jude.

Alltså att hänga ut politiska och journalistiska missdåd är en sak. Att ge sig på hennes sexliv och barn är riktigt lågt.
Senast redigerad av MuslimSlayer 2024-04-09 kl. 01:35.
Citera
2024-04-09, 01:34
Medlem
Bilan skrev detta den 28/3 i år så hon har nog en annan take på det hela, vi får väl se så småningom.

''Två år av drev från både vänstern som trodde jag tappat det som pratar med nazister och högern som tycker jag är ett problem pga muslim o svart. Två år av stress och sedan en stroke. Men nu äntligen får jag säga: allt var av en anledning!! Och jag ser så fram emot att alla ska få läsa slutprodukten.''

''Finns så jävla mkt jag vill ha sagt om den här perioden, men det kommer senare. Nu vill jag bara vila i att researchen är klar och att jag ser fram emot att ni får ta del av boken''

https://www.threads.net/@bilaaan1
Senast redigerad av Pomo172 2024-04-09 kl. 01:38.
Citera
2024-04-09, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han har en kollega. Nick Alinia. Han är helt införstådd. Han skriver en kommentar på Twitter till alla som är moraliskt upprörda över Ps agerande (Inte min åsikt utan hans):

"Högerfolk – i synnerhet ni som själva aldrig riskerat något, offrat något eller åstadkommit något – sluta godhetssignalera och försöka plocka moralpoäng genom att försvara vänstern. Det är PATETISKT.
Vänstern har i alla år alltifrån aktivt förstört meningsmotståndares försörjning till utfört brandattacker mot kommunpolitikers hem där det bott småbarn. De hade haft NOLL empati för er, oavsett vad ni drabbats av. De förtjänar NOLL av er empati.
Enligt många är Sverige redan kört. Det håller jag inte med om. Men om högern ska ha förlorarmentalitet a la ”when they go low we go high” kommer vi aldrig att vinna. Det är vänstern som satt ribban för spelreglerna. Inte vi.
Man är inte ”lika dålig” om man slår tillbaka mot den som slog en först. Det tycker inte ens lagen. Det går inte att vinna en fight om motståndaren drar kniv och man själv är hederlig och moralisk och vill hålla sig till boxningsregler. Det var de som drog kniv, därmed är reglerna borta. (Obs, metafor).
Empati är något bra och fint, men bara om den riktas till de som förtjänar det. Högern, inse vilka som förtjänar er empati och vilka som inte gör det. Vänstern förtjänar den definitivt inte.
Nu flyttar vi fram positionerna. Framåt!"

Helt korrekt och bra formulerat. Alla från finhögern som är så upprörda över metoderna äcklar mig djupt. Denna helt värdelösa finhöger som aldrig åstadkommit någonting utan alltid förlorat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in