Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Det har han inte alls.
Det pågår ett krig om du inte har märkt det. Det finns inga regler längre.
Vänsterblivna har kört utan moraliska regler i flera decennier. Det är dags för lite ändring nu.
Precis. Lite ovan vid sådana här takter, men om det är vad som krävs så är jag game. Unga män och kvinnor som är hängivna kampen. Jag tar av mig hatten och bugar åt hans kamplust.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zoomaliern
Oavsett vad källan är så är det ändå information som går att ta till vara på.
Om Christian inte publicerar nåt, men hon ändå stänger ner sin onlinenärvaro, så säger det nåt. Hans anklagelser är kanske meriterade då, även om det inte kommer fram. Och publicerar han så får man ta det för vad det är. Hennes motreaktioner inkluderade, tex om hon påstår nåt är fejk eller inte, och så vidare.
Spännande oavsett!
Att hon skulle ha fallit för honom är
BISSART.
Hon vet ju vem han är!!
Jag tror detta blir stort

Underskatta inte rasfaktorn. Vita män är högst upp på den riktiga näringskedjan. Periodvis har de sänkt garden lite för mycket men så fort den höjs så är det Zulu-time igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Komik på hög nivå, men han får se till att leverera värdefull information nu också annars kommer det hela falla platt.
Det äcklar mig något oerhört att se finhögern sitta och beklaga sig över "metoder" och att detta går emot reglerna. Vilka regler? Vänstern har agerat psykopatiskt i decennier, drar sig inte för något och följer inga moraliska regler överhuvudtaget.
Denna finhöger som aldrig åstadkommit någonting utan ständigt förlorat det politiska slaget mot vänstern ska nu beklaga sig...
+1.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Hengpung-
Vad skönt om det skulle visa sig vara Magnus Svammelman som är informatören till Expo. Men det tror jag inte.
Vem åsyftas?
Citat:
Ursprungligen postat av
Natalz2
Det står under filmklippet på CPs X att den har 2,4 mn (miljoner?) visningar. Kan det verkligen stämma?
Undrar hur många gånger EXPO och vänstern tittat på klippet? 100 gånger var?
Citat:
Ursprungligen postat av
SablarKonstaplar
Han är kanske narcissist?
Det är verkligen att kasta sten i glashus att dejta någon i två år och spela samt utnyttja personens förtroende för sex och sedan kasta den under bussen helt.
Tror många män är kapabla att dejta en kvinna enbart för att de är ute efter att skada henne. Så har jag känt det med typ alla män jag dejtat de senaste femton åren så han uppträder bara som en vanlig skitstövel och kallar det sedan journalistik.
En journalist ska inte ha sex och manipulera och antagligen provocera fram lite olika delar för att få content. Det är vad narcissister och psykopater gör.
Bättre att han kallar sig för högerspion. Jag är själv någon som försökt prata om viktiga saker och min upplevelse är att invandrare och även en del svenskar (lättköpta sådana) absolut skulle kunna banda och sprida saker för att tjäna pengar på att försöka skada en.
Den absolut sämsta parten i det här är definitivt killen. Om inte så har han hittat sin perfekta matchning. Men nu är det så med rasister (manliga sådana dvs) att de gärna utnyttjar kvinnor de hatar sexuellt samtidigt som de letar efter andra vapen att hugga med. Allt för att kränka den andra gruppen som kvinnan tillhör så djupt som möjligt och tydligen är det numera helt normaliserat bland andra svenskar än enstaka sexturister.
Han kan inte se det själv men han uppträder så långt ifrån svenskt som man kan komma. Eller snarare, man förväntar sig inte sådant av någon som kulturellt är svensk. Som svenska så är det mer vad jag tänker om invandrare jag träffat - att de säljer en för vad som helst som gynnar dem. Ingen heder i dem. Inte i den här killen heller. Fy fan vad äckligt gjort av honom att sälja henne för att få uppmärksamhet. Han kan bli gängkriminell istället för att tigga bidrag. Han har samma avsaknad moral iallafall.
Killen har ingen heder eller anständighet.
Jadi jadi jada. Bla, bla, bla. Flabben.