Citat:
Ursprungligen postat av
Natalz2
Märkligt att tänka sig att hon kärade ned sig i honom samtidigt som han mobbade Expo-grundaren Hübinette till sjukskrivning.
Nu kommer jag med spekulationer men hon framstår som en tjej som vill ha kul, festa och träffa boys. Jag vet inget om hennes bakgrund men någon nämnde att hon levde i hederskontext/ hårt hållen i en familjekontext och att hennes pappa inte finns med i bilden längre. Det kan ju vara så att hon är en s.k late bloomer av detta skäl och vill passa på att leva livet när hon får smaka på frihet. Vet som sagt ej hur hennes levnad varit. Men helt rätt av henne att vilja ha kul i sig
Sen känns det destruktivt att hon söker sig till en kille som avskyr allt vad hon står för. Sorgligt på ett sätt. Är lockelsen den att hon ville testa och se om hon kunde få honom på fall?
Det vore ju "bonus" om en rasist föll för henne och ett bevis på att hon då duger, typ. Man kan ju reagera så på förtryck, försöka mer, blidka, etc.
Hon verkar vara en snäll person och CP drar skoningslöst nytta av det. OM det är så som ngn säger här. Kanske har hon varit hårt hållen hemma och därför lite naiv, kanske ville hon få spänning i sitt inrutade liv och tröttnade på att vara duktig och utnyttjas av vänstern som alibi (säger inte att det är så men det är jobbigt i längden att bara göra samma saker och alltid vara ett invandraralibi tror jag- vi är ju alla flerbottnade) och vad kan då vara mer spännande och gränsöverskridande än än att ha sex med/dejta en etnonationalist. En sjuk twist
Känns lite som en kombination av det och också kanske självskadebeteende..Kanske sprungen ur känslan av att aldrig bli svensk nog i andras ögon. Sorgligt. Att få nå till de där avstängda "rassemännen" som ser ner på en, så blir hon så till sig att hon berättar precis allt. Och sätter andra och sig själv i klistret. Så gör ingen beräknande och elak människa. Det är respektlöst att bryta mot källakyddet men hon gjorde det inte på ett beräknande sätt, som CP ju gör mot henne. Det känns mer som en impulsgrej
Blir lite beklämd å hennes vägnar om det är så.
Men hoppas hon är tuff.
Alternativet är ju att det är CP som fejkar och inte kan erkänna att HAN tjusades av henne och försöker spela tuff.
Har svårt att tro att han aldrig skulle ha velat ligga med henne.
Hans totala markering att hon är så avskyvärd tyder på motsatsen. Han överdriver (försökte undvika kroppskontakt, hon försökte pussa mig etc).Sen hitta på att han tagit en för laget.
Fy fan vilken förnedring han försöker med. Vidrigt.