2024-04-08, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Christian har gjort flera bra avslöjanden. Jag har dock länge fått lite psykopatiska vibbar från honom. Om han betraktar detta enbart som ett spel för sin egen personliga vinning, och har lyckats koppla bort sina känslor under två år, så tyder det på att det är något känslomässigt fel med honom. Det är dock ofta sådana personer som dras till journalistiken. Jag ogillar dock Bilan Osman och allt hon står för. Ska bli intressant att se vad det handlar om dock.

Du har inte fel angående vibbarna, men det var garanterat inte planerat från början utan gav sig med tiden. Han kan säker ha sagt det lite på skoj från början, och Bilan är en rejäl pratkvarn, speciellt på fyllan, så idén fanns nog där hela tiden.

Men det är först när det skurit sig mellan dem som han gått till handling.
Citera
2024-04-08, 23:12
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
På vilket sätt är han journalist, har han utbildning? Han påstår ju att Bilan inte har det, men hon har tvåårig utbildning. Vad har han?

Hur ska du ha det? Nyss var det viktigt för dig att påpeka att journalist inte är någon skyddad titel och att vem som helst kan kalla sig journalist. Det är förstås helt riktigt men det är förstås lika riktigt oavsett om man heter Bilan eller Christian.
Citera
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vänta nu.. Kvinnan är väl troende muslim om hon är islamistkopplad. Är det då inte haram att dejta en icke-muslimsk svenne?

Han har också varit offentlig ett tag, har det gått henne förbi?

Dejtar man i två år lär det ha doppats. Om så är fallet är det grymt walraffat!

Hon är lika mycket muslim som Demirok. Dom kallar sig kulturella muslimer. Ganska bekvämt och vara muslim då. Får man knulla runt och... ja göra vad dom vill. Bilan är pappas flicka. Därför han ska lämna landet nu igen innan han gör något han kanske får ångra senare. Handlar om heder.
Citera
Medlem
Hon saknar uppenbarligen journalistexamen
Den "examen" hon ofta hänvisar till är från en folkhögskola för svagbegåvade

Citat:
Bona Folkhögskola beskriver sig som en plats där studenterna uppges få extra resurshjälp av lärarna. På skolans hemsida står det även att eleverna inte förväntas klara av studierna och studentlivet på egen hand [....]
[....] har heller inga formella antagningskrav och kräver inte, till skillnad från gymnasieskolor, att eleverna uppnått kunskapskraven från grundskolan.

https://www.assarchristian.se/p/bilan-osmans-pahittade-journalistexamen?utm_source=profile&utm_medium=rea der2
Citera
2024-04-08, 23:13
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Så vitt jag vet har hon barn i hop med en judisk man så det är nog ett större problem i dagsläget.

Hon har haft barn länge och det verkar inte vara ett problem för hennes familj eller vänner.

Era fantasier om elaka muslimer och verkligheten stämmer inte överens.
Citera
2024-04-08, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tforka
Du har inte fel angående vibbarna, men det var garanterat inte planerat från början utan gav sig med tiden. Han kan säker ha sagt det lite på skoj från början, och Bilan är en rejäl pratkvarn, speciellt på fyllan, så idén fanns nog där hela tiden.

Men det är först när det skurit sig mellan dem som han gått till handling.

Har du umgåtts med henne på fyllan?
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Ja han har garanterat vart kär på riktigt. Antingen det eller så är han en riktig psykopat. Sjukt störd snubbe i vilket fall.

Har du aldrig stött på begreppet wallraffa? Behövs ingen psykopat till det, däremot en obändig vilja att undersöka till 100%.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knez
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Christian har gått för långt när han karaktärsmördar en ung tjej på det sättet, helt klart psykopatvibbar. Gillar inte vänstern eller bilan men man gör inte så för att jaga klick

Instämmer, ska rätt mycket till innan man klarar att spela kär i 2 år för ett scoop.
Obehaglig typ som jag inte ger mkt för.
Inte heller nån fan av B ska sägas.

Jag har aldrig följt eller varit intresserad av Osmans idéer eller person, detta är extremt smutsigt beteende av "Swish-journalisten". Skulle inte förvåna mig om han lider av flera typer av diagnoser och psykiska sjukdomar.

Alla "researchers" på Expo har förstört massor av liv genom karaktärsmord och andra sjaskigheter.
Citera
2024-04-08, 23:16
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Hon är lika mycket muslim som Demirok. Dom kallar sig kulturella muslimer. Ganska bekvämt och vara muslim då. Får man knulla runt och... ja göra vad dom vill. Bilan är pappas flicka. Därför han ska lämna landet nu igen innan han gör något han kanske får ångra senare. Handlar om heder.

Men kulturell muslim borde väl inte klassas som islamist? Islamister är i regel all in.

Men har inte sett videon än eller är vidare bekant med hucklet i fråga. Så kanske får svar när jag läser in mig. Droppade bara några initiala frågor.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av runarSten
Har du umgåtts med henne på fyllan?

Har hört henne pladdra timtals sena nätter i twitter spaces sen funktionen introducerades.

Har en del inspelat där hon själv karaktärsmördar helt samvetslöst.
Citera
Medlem
Lura någon att bli kär är slugt men alla underrättelsetjänster jobbar så.

Får se om allt var värt det helt enkelt. Hade det gällt rikets säkerhet hade vi tackat honom me hade hon en knatch brunt i väskan blir jag besviken.
Citera
2024-04-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Märkligt att tänka sig att hon kärade ned sig i honom samtidigt som han mobbade Expo-grundaren Hübinette till sjukskrivning.

Nu kommer jag med spekulationer men hon framstår som en tjej som vill ha kul, festa och träffa boys. Jag vet inget om hennes bakgrund men någon nämnde att hon levde i hederskontext/ hårt hållen i en familjekontext och att hennes pappa inte finns med i bilden längre. Det kan ju vara så att hon är en s.k late bloomer av detta skäl och vill passa på att leva livet när hon får smaka på frihet. Vet som sagt ej hur hennes levnad varit. Men helt rätt av henne att vilja ha kul i sig

Sen känns det destruktivt att hon söker sig till en kille som avskyr allt vad hon står för. Sorgligt på ett sätt. Är lockelsen den att hon ville testa och se om hon kunde få honom på fall?
Det vore ju "bonus" om en rasist föll för henne och ett bevis på att hon då duger, typ. Man kan ju reagera så på förtryck, försöka mer, blidka, etc.

Hon verkar vara en snäll person och CP drar skoningslöst nytta av det. OM det är så som ngn säger här. Kanske har hon varit hårt hållen hemma och därför lite naiv, kanske ville hon få spänning i sitt inrutade liv och tröttnade på att vara duktig och utnyttjas av vänstern som alibi (säger inte att det är så men det är jobbigt i längden att bara göra samma saker och alltid vara ett invandraralibi tror jag- vi är ju alla flerbottnade) och vad kan då vara mer spännande och gränsöverskridande än än att ha sex med/dejta en etnonationalist. En sjuk twist

Känns lite som en kombination av det och också kanske självskadebeteende..Kanske sprungen ur känslan av att aldrig bli svensk nog i andras ögon. Sorgligt. Att få nå till de där avstängda "rassemännen" som ser ner på en, så blir hon så till sig att hon berättar precis allt. Och sätter andra och sig själv i klistret. Så gör ingen beräknande och elak människa. Det är respektlöst att bryta mot källakyddet men hon gjorde det inte på ett beräknande sätt, som CP ju gör mot henne. Det känns mer som en impulsgrej

Blir lite beklämd å hennes vägnar om det är så.
Men hoppas hon är tuff.

Alternativet är ju att det är CP som fejkar och inte kan erkänna att HAN tjusades av henne och försöker spela tuff.

Har svårt att tro att han aldrig skulle ha velat ligga med henne.

Hans totala markering att hon är så avskyvärd tyder på motsatsen. Han överdriver (försökte undvika kroppskontakt, hon försökte pussa mig etc).Sen hitta på att han tagit en för laget.

Fy fan vilken förnedring han försöker med. Vidrigt.
Senast redigerad av Ericcca 2024-04-08 kl. 23:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in