Citat:
Ursprungligen postat av
BigMesquiteMurph
"Tog en för laget enligt egen utsago".
Kan det vara ett riktigt förhållande som gick åt helvete? Kan de varit otro och så inblandat vilket fick honom att tappa det?
Det är ju tämligen sociopatiskt att klara av att dejta någon i två år och spela kär för att egentligen bara total fucka människan efter?
Han är kanske narcissist?
Det är verkligen att kasta sten i glashus att dejta någon i två år och spela samt utnyttja personens förtroende för sex och sedan kasta den under bussen helt.
Tror många män är kapabla att dejta en kvinna enbart för att de är ute efter att skada henne. Så har jag känt det med typ alla män jag dejtat de senaste femton åren så han uppträder bara som en vanlig skitstövel och kallar det sedan journalistik.
En journalist ska inte ha sex och manipulera och antagligen provocera fram lite olika delar för att få content. Det är vad narcissister och psykopater gör.
Bättre att han kallar sig för
högerspion. Jag är själv någon som försökt prata om viktiga saker och min upplevelse är att invandrare och även en del svenskar (lättköpta sådana) absolut skulle kunna banda och sprida saker för att tjäna pengar på att försöka skada en.
Den absolut sämsta parten i det här är definitivt killen. Om inte så har han hittat sin perfekta matchning. Men nu är det så med rasister (manliga sådana dvs) att de gärna utnyttjar kvinnor de hatar sexuellt samtidigt som de letar efter andra vapen att hugga med. Allt för att kränka den andra gruppen som kvinnan tillhör så djupt som möjligt och tydligen är det numera helt normaliserat bland andra svenskar än enstaka sexturister.
Han kan inte se det själv men han uppträder så långt ifrån svenskt som man kan komma. Eller snarare, man förväntar sig inte sådant av någon som kulturellt är svensk. Som svenska så är det mer vad jag tänker om invandrare jag träffat - att de säljer en för vad som helst som gynnar dem. Ingen heder i dem. Inte i den här killen heller. Fy fan vad äckligt gjort av honom att sälja henne för att få uppmärksamhet. Han kan bli gängkriminell istället för att tigga bidrag. Han har samma avsaknad moral iallafall.
Killen har ingen heder eller anständighet.