2024-04-08, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av datalog
Låter som riktigt gediget journalistarbete i mitt tycke.
Visst, personligen anser jag dock att wallraffande kräver en hyfsad sinnesstörning för att fungera. Du vet, som när Expo infiltrerar?
Citera
2024-04-08, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
"Lite" upprörd? Hennes liv är näst intill förstört.

Detta är min bild också. Jag knullade en rätt snygg somalisk tjej under en period för kanske 15 år sen och hon var extremt noga med att saker skulle hållas hemligt.
På den tiden var jag lite kulturellt obildad, så fick typ för mig att hon hade kille. Men med tiden fattade jag att min stolta köttpåle tydligen inte var kulturellt accepterad och skulle medföra allvarlig fara.

I efterhand kan jag känna att det faktiskt var rätt hemskt alltihop. Hon var uppenbart mest bara intresserad av vita.
Citera
2024-04-08, 23:03
Medlem
Ja han har garanterat vart kär på riktigt. Antingen det eller så är han en riktig psykopat. Sjukt störd snubbe i vilket fall.
Citera
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Men du. Hon är på fel sida 30 för jösse namn.

Fel för Christian och säga att hon är en ung tjej. Men kanske inte för den du citerade. Han kanske är dubbelt så gammal som Christan? Kanske dubbelt så gammal som Bilan?

Bilan är född 1992. Christian är född 2002. Så för Christian är inte Bilan en ung tjej. Hon är en 31-taggare. Hon är 31år än så länge. Hon fyller 32år i september i år.

Och till Christian får man väl ändå skriva: Grattis till en lyckad jakt! Att som 21åring fälla en 31-taggare är stort. Mandomsprov.

Hade Bilan vart 10år yngre än Christian. Då hade det vart annorlunda.
Senast redigerad av PingPongZong 2024-04-08 kl. 23:07.
Citera
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Han tar även betalt 720 kr för spektaklet. Fine ett saftigt avslöjande men inte värt 720 kr.

Edit priserna är förvirrande. 90 kostar en månad. 720 för ett helt år.

Uppsägningstid finns ingen information om. Vill inte bli bunden till det här. Vill se spektaklet.

Bilan får halva pengarna.
Citera
2024-04-08, 23:04
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Den där Bilan Osman är 31 år gammal. Hon är ingen ung tjej.
Hon har helt klart själv förtjänat att avslöjas så här offentligt. Med tanke på alla hennes grodor som har hoppat ur käften i åratal. Att ljuga ihop historier är hennes gebit.

Hon kallar sig själv journalist. Men har ingen utbildning för det. https://www.assarchristian.se/p/bilan-osmans-pahittade-journalistexamen

Jag har också gått tvåårig journalistutbildning på Bona och man får visst examen, till skillnad från vad som skrivs. För övrigt är journalist ingen skyddad titel, så man kan tyvärr kalla sig det oavsett om man pluggat. Men Bilan har i allafall tvåårig journalistutbildning.
Citera
2024-04-08, 23:05
Medlem
Kedoxs avatar
Vänta nu.. Kvinnan är väl troende muslim om hon är islamistkopplad. Är det då inte haram att dejta en icke-muslimsk svenne?

Han har också varit offentlig ett tag, har det gått henne förbi?

Dejtar man i två år lär det ha doppats. Om så är fallet är det grymt walraffat!
Citera
2024-04-08, 23:05
Medlem
mendokses avatar
Detta är väl en klassisk spion-metod?

Har tidigare undrat varför Christian hänger med henne då jag tyckte det fick honom att se oseriös ut, men nu förstår man vad han hållit på med.
Citera
2024-04-08, 23:07
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vänta nu.. Kvinnan är väl troende muslim om hon är islamistkopplad. Är det då inte haram att dejta en icke-muslimsk svenne?

Så vitt jag vet har hon barn i hop med en judisk man så det är nog ett större problem i dagsläget.
Citera
2024-04-08, 23:09
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
han verkar vara en ung man som är beredd att gå väldigt långt för att avslöja saker o ting.. jag lyfter min hatt för hans beslutsamhet, Journalister som han växer inte på träd.. tack för underhållningen..
På vilket sätt är han journalist, har han utbildning? Han påstår ju att Bilan inte har det, men hon har tvåårig utbildning. Vad har han?
Citera
2024-04-08, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Christian har gått för långt när han karaktärsmördar en ung tjej på det sättet, helt klart psykopatvibbar. Gillar inte vänstern eller bilan men man gör inte så för att jaga klick

Instämmer, ska rätt mycket till innan man klarar att spela kär i 2 år för ett scoop.
Obehaglig typ som jag inte ger mkt för.
Inte heller nån fan av B ska sägas.

Jag har aldrig följt eller varit intresserad av Osmans idéer eller person, detta är extremt smutsigt beteende av "Swish-journalisten". Skulle inte förvåna mig om han lider av flera typer av diagnoser och psykiska sjukdomar.
Citera
2024-04-08, 23:10
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox

Detta är beviset på att allt snack om islamist kopplad osv. bara är påhitt
På videon såg hon full ut och Christian skriver hon var glad i alkohol.

En islamist skulle aldrig dricka alkohol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in