2024-04-08, 22:07
Medlem
han verkar vara en ung man som är beredd att gå väldigt långt för att avslöja saker o ting.. jag lyfter min hatt för hans beslutsamhet, Journalister som han växer inte på träd.. tack för underhållningen..
Citera
2024-04-08, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Han har fått en liten puss.
Inte haft ett förhållande med henne.
Hon har knullat någon från någon pod.

Ska bli intressant att höra vem infiltratören är. 😁

Citat:
Ursprungligen postat av Brummelou
Han pratar på spaces just nu. Han sa precis att de inte legat men att hon har försökt.

Ok de har nog inte fejkdejtat då kanske kan mod ändra till något mer passande. Vad vet jag inte ens.
Citera
2024-04-08, 22:08
Medlem
ENTPs avatar
Personligen så tycker jag rätt illa om psykopatdelen av högern. Hur är man funtad om man får för sig att göra såhär? Och över vadå, att hon har gett info till någon menlös tönt på Expo? Jonatan Leman är ju ett stående skämt, bara gamla sossekärringar tar honom och hans lilla blogg på allvar. Ja, Osman har antagligen mått skitdåligt en betydande del av sitt liv och även om vissa grejer har varit rätt mycket så måste man vara nästintill överkänslig för att tycka att det här är ett vettigt och rimligt tilltag.
Citera
2024-04-08, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Ändå cred att han kan idka samlag med henne för detta ändamål.

Han hade FÖLJT henne i två år står det- Till Slut fått henne på fall, skillnad

Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
"Tog en för laget enligt egen utsago".
Det är ju tämligen sociopatiskt att klara av att dejta någon i två år och spela kär för att egentligen bara total fucka människan efter?
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Skapligt lågt att dra ihop någon historia pga att man har blivit dumpad
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Vetifan vad jag ska tro om det här. Känslokallt på gränsen till psykopat om han medvetet låtsats vara kär i henne. Kan vara så enkelt som ett bittert avslut där han blev dumpad och ska nu hämnas. Beror väl lite på vilka avslöjanden som kommer härnäst. Att Bilan avslutat sitt twitterkonto är också intressant.

Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
har lyckats koppla bort sina känslor under två år, så tyder det på att det är något känslomässigt fel med honom. Det är dock ofta sådana personer som dras till journalistiken. Jag ogillar dock Bilan Osman och allt hon står för. Ska bli intressant att se vad det handlar om dock.

Citat:
Alltså han har inte följt henne på sociala medier om det är det du tror. Läs hela, första gången möttes de på grand hotell hon var svinpackad och försöke kyssa honom. De verkar ha varit ett "par" i två är.

Han hade FÖLJT henne i två år står det- Till Slut fått henne på fall, ej dejtat i två år
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Gissar att den person från Sverigerörelsen som agerat källa åt Expo möjligen också kan få vissa problem.

Problem är en sak, men röjd ur vägen en helt annan. Vänstern/islamister utövar garanterat våld som problemlösning. Är det en SDare som är källan är det väl snarare utfrysning som gäller.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Christian har gått för långt när han karaktärsmördar en ung tjej på det sättet,

Men du. Hon är på fel sida 30 för jösse namn.
Citera
2024-04-08, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll

Han hade FÖLJT henne i två år står det- Till Slut fått henne på fall, ej dejtat i två år

Men är du helt efterblien vadå följt? På sociala medier? Stalkat hennes hem? De har haft en form av relation, inte helt parrelation men något åt det hållet. Hon har försökt ligga med honom. Man får inte en människa att spilla information genom att följa personen på x eller stalka personen vilket du verkar insinuera.

De har haft e relation din idiot annars hade hon inte avslöjat grejer för honom. Tror du att hon avslöjar saftig info för sina följare på sociala medier och stalkers på stan?
Citera
2024-04-08, 22:14
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brummelou
Han pratar på spaces just nu. Han sa precis att de inte legat men att hon har försökt.

Isåfall svävar de båda inte i livsfara.
Citera
2024-04-08, 22:17
Medlem
Komik på hög nivå, men han får se till att leverera värdefull information nu också annars kommer det hela falla platt.

Det äcklar mig något oerhört att se finhögern sitta och beklaga sig över "metoder" och att detta går emot reglerna. Vilka regler? Vänstern har agerat psykopatiskt i decennier, drar sig inte för något och följer inga moraliska regler överhuvudtaget.

Denna finhöger som aldrig åstadkommit någonting utan ständigt förlorat det politiska slaget mot vänstern ska nu beklaga sig...
Citera
2024-04-08, 22:18
Medlem
Var det inte Bilan Osman som missade att rösta i Riksdagen eftersom hon inte kunde öppna locket till röst-knapparna ?
Citera
2024-04-08, 22:19
Medlem
Fiskmos14s avatar
Citat:
Alltså han har inte följt henne på sociala medier om det är det du tror. Läs hela, första gången möttes de på grand hotell hon var svinpackad och försöke kyssa honom. De verkar ha varit ett "par" i två är.
Jag trodde hon var troende muslim. Dricker hon alkohol?
Citera
2024-04-08, 22:20
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Var det inte Bilan Osman som missade att rösta i Riksdagen eftersom hon inte hittade knapparna ?

nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in