Citat:
Ursprungligen postat av
BigMesquiteMurph
Matthias K i SD har länge misstänkts samarbeta med Expo.
Bottnar inte den misstanken i att han en gång i tiden när det rådde en konflikt mellan SD och SDU kontaktade Expo för att höra om de hade något smaskigt att berätta om Kasselstrand och Hahne?
Det kan förvisso vara så att Karlsson haft mer kontakt än så med Expo, men å andra sidan "brände" väl Expo honom den gången han hörde av sig till dem genom att berätta om det öppet.
En annan sak som jag fastnade lite för är att Christian skriver att den person som haft löpande kontakt med Expo även ska ha "en hel del gemensamt med Bilan Osman" och hur skulle det egentligen passa in på Karlsson? Jag vet förvisso inte hur mycket vikt man ska lägga vid just den detaljen, men "en hel del gemensamt" skulle väl kunna syfta på att det rör sig om någon med utländsk bakgrund eller kanske någon med ett muslimskt förflutet.
Rörande den här soppan rent generellt så visst, det är väl alltid intressant med avslöjanden, men jag kan inte låta bli att få lite "såpoperavibbar" av allt ihop. Relationer, faktioner, intriger, kärlek, lögner, svek, etc.