2024-04-08, 15:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

https://ibb.co/wZtw7Mz

Hur kommer det sig att tönten har dunväst på sig när andra ser ut att gå omkring i enbart tröja eller t-shirt.

Hans klädstil är extremt ful, känns trashigt/ghetto att springa omkring i märkeskläder med blaffiga tryck.
Citera
2024-04-08, 16:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hur kommer det sig att tönten har dunväst på sig när andra ser ut att gå omkring i enbart tröja eller t-shirt.

Hans klädstil är extremt ful, känns trashigt/ghetto att springa omkring i märkeskläder med blaffiga tryck.
Pengar kan uppenbarligen inte köpa klass, han ser ut som en 18 årig becknare och är nästan 40, tacky som fan med stora tryck. Han borde ta hjälp av en designer, detta ser bara löjligt ut

I övrigt tycker jag det är bra att barnraggarn får mothugg, nu jävlar ska masken & offerkoftan slitas av en gång för alla.
Citera
2024-04-08, 17:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Pengar kan uppenbarligen inte köpa klass, han ser ut som en 18 årig becknare och är nästan 40, tacky som fan med stora tryck. Han borde ta hjälp av en designer, detta ser bara löjligt ut

I övrigt tycker jag det är bra att barnraggarn får mothugg, nu jävlar ska masken & offerkoftan slitas av en gång för alla.
Även det är ett luftslott. Kolla lite på senaste års årsredovisningar. Om dom inte har gömt undan pengar från Skatteverket så flåsar nog konkursen i nacken på dom.

2022:
23 miljoner i skulder och knappt någon vinst är utplockad dom senaste åren.

Företaget har bara 6,5 miljoner i eget kapital. Dom fick 6 miljoner i tilläggsskatt i mars 2023, så utfallet efter den ser vi väl först när nästa årsredovisning publiceras.
Citera
2024-04-08, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Om dom inte har gömt undan pengar från Skatteverket

En väldigt bra fråga. Har Jockiboi varit en olydig gosse?
Citera
2024-04-08, 17:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Även det är ett luftslott. Kolla lite på senaste års årsredovisningar. Om dom inte har gömt undan pengar från Skatteverket så flåsar nog konkursen i nacken på dom.

2022:
23 miljoner i skulder och knappt någon vinst är utplockad dom senaste åren.

Företaget har bara 6,5 miljoner i eget kapital. Dom fick 6 miljoner i tilläggsskatt i mars 2023, så utfallet efter den ser vi väl först när nästa årsredovisning publiceras.
Det där är ljuv musik för mina öron. Låter som företaget kan få stora likviditetsproblem om en inkomstkälla brister.

Måste ju smärtat som fan när han blev upptaxerad.

Jag tror han ligger illa till om ekobrott börjar snoka, den där Danjal är en riktigt hal jävel.

Tror inte Jocke & Jonne är en grej inom ett par år, hela Jockibooysketibrallan ska ner
Senast redigerad av knark-kungen 2024-04-08 kl. 17:39.
Citera
2024-04-08, 17:57
Avstängd
Citat:
Det där är ljuv musik för mina öron. Låter som företaget kan få stora likviditetsproblem om en inkomstkälla brister.

Måste ju smärtat som fan när han blev upptaxerad.

Jag tror han ligger illa till om ekobrott börjar snoka, den där Danjal är en riktigt hal jävel.

Tror inte Jocke & Jonne är en grej inom ett par år, hela Jockibooysketibrallan ska ner

Dom har likviditetaproblem. 16% är ju riktigt jävla illa.

Soliditeten ligger på 22%. Huset är ju köpt för många herrans år sedan för en spottstyver. 8,7 miljoner, men det blev ju en förlikning med tidigare ägare efter att dom hittat en del dolda fel, så dom har ju fått tillbaka en del av den summan.

När företaget har tiotals miljoner i omsättning så är en så dålig soliditet en väldigt stor varningsklocka. Det är dyrt med luftslott.

Jag tror som dig gällande Eko. Något är det nog!
Citera
2024-04-08, 18:19
Medlem
WT så det skriker om de !
Kan INTE hålla i pengar utan de rinner som vatten genom händerna på dem !
Citera
2024-04-08, 19:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Verkligen, är som att han måste bevisa att han minsann har "råd" med märkeskläder och då skall det vara så stora tryck Som möjligt. Samma märken kidsen i ghettoområderna använder sig av också.

Håller med, vi kan bara hoppas att detta är slutet för patraskparet, de tvingas sälja allt och får en orde och skattesmäll. Sen väntar en trea i Hageby. En seriös undran, hur länge kommer de egentligen kunna leva på deras sociala medier? Det är bara barn och förståndshandikappade som tittar. Får de hela tiden nya följare för de som följt dem sen de första åren måste väl ha vuxit upp och tröttnat. Inser inte folk vilken lättkränkt bluff han är.
Citera
2024-04-08, 19:10
Avslutad
Citat:
Verkligen, är som att han måste bevisa att han minsann har "råd" med märkeskläder och då skall det vara så stora tryck Som möjligt. Samma märken kidsen i ghettoområderna använder sig av också.

Håller med, vi kan bara hoppas att detta är slutet för patraskparet, de tvingas sälja allt och får en orde och skattesmäll. Sen väntar en trea i Hageby. En seriös undran, hur länge kommer de egentligen kunna leva på deras sociala medier? Det är bara barn och förståndshandikappade som tittar. Får de hela tiden nya följare för de som följt dem sen de första åren måste väl ha vuxit upp och tröttnat. Inser inte folk vilken lättkränkt bluff han är.

Folk häcklar Chrippa för hans märkes kläder, men nåde den som kritiserar Jockiboi "Djävligt rik" Lundell
Det är snart dags att stryka mellannamnet där
Citera
2024-04-08, 19:14
Medlem
abvs avatar
Citat:

Snart får han ringa sin gamla polare jockeboi så de kan sälja sperma i gamla kondomer igen som på den gamla goda tiden. Annars kan han säkert luta sig tillbaka på någon av sina många meriter inom arkitektur, bygg, musik, DJing, film, författande, förskolepedagogik, psykologi eller juridik.
Citera
2024-04-08, 19:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Folk häcklar Chrippa för hans märkes kläder, men nåde den som kritiserar Jockiboi "Djävligt rik" Lundell
Det är snart dags att stryka mellannamnet där

Nä det vågar ingen för då lägger jocke upp en snyftvideo om hur dåligt han mår. Alltid spännande med dessa influencers som mår dåligt och måste basunera ut det, vill gärna inte prata för mycket om det här och nu men en gråtvideo orkar de lägga ut. När jag mår piss eller har en panikångestattack är det sista jag tänker på "att nu måste jag filma mig själv och lägga upp på ig."

Citat:
Ursprungligen postat av abv
Snart får han ringa sin gamla polare jockeboi så de kan sälja sperma i gamla kondomer igen som på den gamla goda tiden. Annars kan han säkert luta sig tillbaka på någon av sina många meriter inom arkitektur, bygg, musik, DJing, film, författande, förskolepedagogik, psykologi eller juridik.

Just ja, jag glömde att han har så många akademiska utbildningar och kulturella yrkesbanor att återvända till. Han är väl snart advokat också
Citera
2024-04-08, 19:30
Avslutad
Citat:
Dom har likviditetaproblem. 16% är ju riktigt jävla illa.

Soliditeten ligger på 22%. Huset är ju köpt för många herrans år sedan för en spottstyver. 8,7 miljoner, men det blev ju en förlikning med tidigare ägare efter att dom hittat en del dolda fel, så dom har ju fått tillbaka en del av den summan.

När företaget har tiotals miljoner i omsättning så är en så dålig soliditet en väldigt stor varningsklocka. Det är dyrt med luftslott.

Jag tror som dig gällande Eko. Något är det nog!
Nej, dom fick väl inte tillbaks någonting, eftersom puckona inte besiktigade huset själva. Dessutom blev dom stämda av fd husägarna pga allt skitsnack och påståenden om vad som fd husägarna ljugit om etc, vilket är förtal, men det blev rubriker, så synd om Lundells som inte kunde hänga ut folk hur som helst.... slutade med en förlikning vill jag minnas och bötesstraff om dom fortsatte anklaga fd husägarna för massa skit.
Kolla Arga snickarn hos Bianca Ingrosso och i Lundellhuset🙏👌🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in