Citat:
Man har rätt att försvara sig. Chrippa har 40-50 timmars förtalsvideos och en bok full av lögner att dementera. Senast han försökte det, 2017, minns du vad resultatet blev då? Jag minns. Jocke blev ”självmordsbenägen” och la upp på snapchat att han inte orkade leva, låtsades gråta, utan tårar som vanligt och bandade ett telefonsamtal med Chrippas pappa där han hulkade att Chrippa minsann utpressar honom på pengar och misshandlar kvinnor. Det laddades givetvis upp på youtube. Så det kommer ingen del 1,2 och 3 om boken?
Det finns ingen sanning längre. Som dom själva säger.. Det spelar ingen roll vad dom säger. Även om det nu så SKULLE vara sant är det ingen som tror på dom. Dom kan lika gärna leva upp till ryktet och lura oss alla till Flen.
Jag säger som många andra här i tråden. Klipp banden och kör ert eget race.
Betala skulderna, skaffa en stuga på landet och bilda er en egen familj.
Flytta utomlands? Jag vet inte? Han har sin dotter här som snart skall in på förskola och skola så där bör han nog tänka sig för 1 och 2ggr.
Det finns ingen sanning längre. Som dom själva säger.. Det spelar ingen roll vad dom säger. Även om det nu så SKULLE vara sant är det ingen som tror på dom. Dom kan lika gärna leva upp till ryktet och lura oss alla till Flen.
Jag säger som många andra här i tråden. Klipp banden och kör ert eget race.
Betala skulderna, skaffa en stuga på landet och bilda er en egen familj.
Flytta utomlands? Jag vet inte? Han har sin dotter här som snart skall in på förskola och skola så där bör han nog tänka sig för 1 och 2ggr.
Att svara med några timmars videos är inte att mjölka. Det är sunt.
Du är väldigt hjärntvättad som likt en robot eller sektmedlem upprepar Anjos påstående som om det vore faktagranskad information. Få barn kommer att tro honom, för deras idoler har sagt att dom inte ska göra det (just nu). Det i sig är skrämmande.
Precis som du säger. ”Leva upp till ryktet.” Jag förstår dock inte varför du tror att du ska spekulera i vad han ska göra med sitt liv? Vad vet vi? Vi vet att han har skulder hos kronofogden. Om jag inte minns helt fel så har runt 5% av oss svenskar det.
Vad har vi fått berättat för oss? Han ljuger om allt, han slår sin tjej, han överger sitt barn, han sviker sin familj, han lever på Jocke pengar, han betalar ingen skatt, han mordhotar sin bror och hans fru, han mordhotar Anjos barn och han kommer snart bli gripen och sitta inne i över 5 är för han har minsann blivit påkommen med så himla omfattande ekonomisk brottslighet.
Och det ska vi tro på bara för att, för att vad? För att Joakim Lundell och Pontus Björlund har påstått det?