Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Det var ju först från när Chrippa satt häktad och sedan när han tog över den ursprungliga bröderna berg kanalen (numera Chrippas) som kanalen blev satt under Jocke och Jonna AB och in i ninetone. Innan dess när han körde sin egna gamla kanal, den som försvann, så gick pengarna inte till dem..och med största sannolikhet inte genom skattesystemet heller. Så även det klarade Chrippa rätt bra själv - Chrippa går sin egen väg och han vill inte göra rätt för sig.
Att Chrippa har sedelbuntar är ju för att han inte kan ha dessa pengar registrerade på något konto, varför åker han utomlands som han gör tror du? Det skulle bli väldigt intressant om han blir stoppad i tullen vid hemresor..eller ja inte för honom
Varför måste allt vara ordnat av Jocke i era ögon?
Jag tror nog att allt kommer klarna, fundera istället över varför Danjal är så "givmild" och arrangerar och grejjar, är med överallt och sköter Jocke och Jonnas olika ekonomiska förehavanden, resor osv... Den karamellen suger jag på, det är rörigt och trist med matte, är det därför som Anjo och Danjal promotar Analyshasse?
Var det inte Anjo som gjort någon dokumentär om en lurendrejare med högst tvivelaktiga kurser?
Anjo hatar Chrippa, varför då? Ännu mer hatar han Chrippas fästmö, önnu konstigare.
Vad har Linnéa gjort?
Det finns ingenting som Anjo, Julia, Tindra och Jocke påstått som stämmer.
Tillochmed Jonna, den starka kvinnan som tröstar Jockiboy, har lagt upp syrliga pikar och elaka texter.
Är den det typiskt kvinnliga, känner hon konkurrens?
Är det därför hon plastikopererar sig och sprutar in gojs här och där?
Linnea är jättesöt, sånt är tufft för osäkra kvinnor.
Är det därför människor försöker hitta fel på henne, inbilla henne och följarna att någonting är konstigt?
Det enda som är konstigt är kroppshetsnormaliseringen.
Ni som hävdar att Linnéa är en golddigger och endast vill bli känd, kan jag tipsa om att lyssna på senaste poddavsnittet med Chrippas ex, skynda innan det plockas bort.
När man inte tror det kan bli värre, framkommer det att morsanpukakka sitter med.
Snyggt jobbat girls👌
Ha i åtanke att det är Chrippa som utmålats som en dålig pappa och Linnea som skulle vara en golddigger 🙄