2024-04-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ingen har någonsin påstått att reklamen är olaglig. Var har du läst detta som genererat fantasier hos dig? Du skiftar fokus för att du saknar argument. Riktigt uselt!!!! Jag har inte nämnt ordet reklam utan uteslutande tagit upp kopplingen till fiskarna , som påstås i "gråtkrönikan",att de skulle ha beskyllts för att ha mottagit pengar. Ingen har någonstans hävdat detta.
Vad är det du inte förstår??
Var väl nåt om att Sanna skulle fått erbjudande om xxx kr per gädda hon drog in till Impulskollen?
Citera
2024-04-08, 14:06
Medlem
Läste denna precis, är det någon som kan klargöra att denna berättelse handlar om en 6åring som tvingar till sig sex av en annan 6åring?

Jag fattar inte riktigt då berättelsen verkar syfta till en våldtäkt mellan två barn? Vilket man inte brukar läsa om på dumpen

https://dumpen.se/2024/04/08/han-var-min-basta-van/

Det låter orimligt att någon så ung skulle ha några sexualdrifter. Kan det vara en trollning?
Senast redigerad av kastenhof 2024-04-08 kl. 14:09.
Citera
2024-04-08, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Var väl nåt om att Sanna skulle fått erbjudande om xxx kr per gädda hon drog in till Impulskollen?

Ok, så då antas alla "fiskare" få detta när denna Sanna påstår sig ha få det? Dock nämns ju inte hon ens i "gråtkrönikan", vilket isf borde ha gjorts.
Citera
2024-04-08, 14:17
Medlem
Ankan-mannens avatar
Men för helvete, om man läser loggarna förstår man hur det är för fiskarna?? Men fiskarna skriver lika illa eller värre, det behöver de inte göra, och bör inte göra. De lockar fram djävulen i männen och det behöver de inte göra, och det bör de inte göra.

Ska man tycka synd om fiskarna? Det är ju de som sätter språket! Kan något vara mer självförvållat? Antar att en gädda som "verkligen vill från en början" inte behöver äggas med snuskprat, skippar man det så får man de "riktiga" pedofilierna.
https://dumpen.se/2024/04/08/vi-offrar-oss-garna-for-barnen/
Citera
2024-04-08, 14:20
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ok, så då antas alla "fiskare" få detta när denna Sanna påstår sig ha få det? Dock nämns ju inte hon ens i "gråtkrönikan", vilket isf borde ha gjorts.
Ingen har påstått att fiskarna får betalt, så det är bara ett sätt för Dumpen (Sara) att skapa förvirring.
Citera
2024-04-08, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Men för helvete, om man läser loggarna förstår man hur det är för fiskarna?? Men fiskarna skriver lika illa eller värre, det behöver de inte göra, och bör inte göra. De lockar fram djävulen i männen och det behöver de inte göra, och det bör de inte göra.

Ska man tycka synd om fiskarna? Det är ju de som sätter språket! Kan något vara mer självförvållat? Antar att en gädda som "verkligen vill från en början" inte behöver äggas med snuskprat, skippar man det så får man de "riktiga" pedofilierna.
Läste nåt om en fiskare som la all ledig tid på att fiska. Undrar vilken uppmärksamhet hennes barn får?
Citera
2024-04-08, 14:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Och du bölar om att ingen ska kunna komma med relevant kritik mott ditt älskade dumpen så då går du väl runt och bär på en lika stor iq-befriad badboll själv.

De flesta tycker nog inte att det är så fräscht att säga att man jobbar för att hjälpa utsatta barn om det enda man egentligen gör är att fylla sina egna fickor med cash. Om det är fel, var god bevisa motsatsen som folk i stället för att som en efterbliven papegoja upprepa att alla som inte håller med dig är dumma i huvet som ditt vassaste argument.
Vad är det som visar på att de inte jobbar för att hjälpa utsatta barn? Bevis?
Citera
2024-04-08, 14:29
Medlem
Citat:
Även om vi har diametralt olika åsikter kring delar av dumpens verksamheter måste jag försvara dig på en punkt. Du har till skillnad från alla dina åsiktsfränder aldrig uttalat dig nedsättande om personer och det respekterar jag. Debatt innebär att ha olika åsikter och pajkastning tillför inte någonting .

Tackar
Där är vi helt klart överens
Jag skulle aldrig sjunka till den nivån
Men tyvärr gäller det folk på båda "sidor"
Och oavsett ämne, förolämpningar är vardag när man diskuterar på nätet
Citera
2024-04-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Tackar
Där är vi helt klart överens
Jag skulle aldrig sjunka till den nivån
Men tyvärr gäller det folk på båda "sidor"
Och oavsett ämne, förolämpningar är vardag när man diskuterar på nätet

Så är det säkert , men tyvärr ett fattigdomsbevis
Citera
2024-04-08, 14:34
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tforka
Citat:
Vi offrar oss gärna – För barnen!
Förutom om det handlar om familjefäder då förstås. Då offrar man även deras barn.
Senast redigerad av Trolltestet 2024-04-08 kl. 14:39.
Citera
2024-04-08, 14:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Läste denna precis, är det någon som kan klargöra att denna berättelse handlar om en 6åring som tvingar till sig sex av en annan 6åring?

Jag fattar inte riktigt då berättelsen verkar syfta till en våldtäkt mellan två barn? Vilket man inte brukar läsa om på dumpen

https://dumpen.se/2024/04/08/han-var-min-basta-van/

Det låter orimligt att någon så ung skulle ha några sexualdrifter. Kan det vara en trollning?
Sexåringen sade att om du vill vara med om något häftigt och coolt, som skulle göra mig lika populär som han, så ställer du dig på knä framför mig, och jag var tvungen att ta av mig byxorna.

Ja det ska börjas i tid, men det verkar som flickan mins fel ålder, men vad vet jag, men jag tror hon mins fel.

Tänker sexåringar strategiskt utifrån vad som gör denne populär? Sådant tänk tror jag kommer senare.
Citera
2024-04-08, 14:39
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Antar att en gädda som "verkligen vill från en början" inte behöver äggas med snuskprat, skippar man det så får man de "riktiga" pedofilierna.
De tycker väl att det tar alldeles för lång tid att snärja sådana. Det kan ta månader, ibland år innan man kan få till en träff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in