På expressen nu om den andra tjejen GM hade relation med. Han ska bett henne att sparka BO i magen. Sjukt! Varför diskuterar ingen här den andra relationen GM hade?
Pratar du om den misstänktes familj nu? I så fall enligt vilken definition av ordet familj? Ordet familj är en av flera kulturella klyftor som man märker finns mellan förhörsledare och den misstänkte.
I vilka dokument och på vilka sidnummer kan jag läsa förhören med de misstänkta föräldrarna?
Jag har bara hittat inlägget med länkar till förhör med den misstänkte, anhöriga till offret, vittnen och blåljuspersonal.
Saga påstås ha sagt att den misstänkte skulle prata med föräldrarna, strax innan hon blev hedersmördad.
Allt gick bra i sju månader. Men just då, efter det mötet, svängde det.
Enligt Suheyla, som jag tolkar det, så ska mamman ha sagt:
"Saga berättade att Amin hade sagt att han nu skulle berätta hans föräldrar att de skulle flytta ihop och att han skulle bli pappa."
Bilaga 144, Sida 491
Att han säger att mötet aldrig skett innebär väl inte nödvändigtvis att det inte har skett?
Skulle den "snappen" ha varit efter mordet, alltså?
Man kan nog säga att det är det jag har gjort. Lite ofrivilligt i och för sig. Förr tänkte jag som du, som jag blivit fostrat av skola och samhälle, att tro gott om alla folkslag.
Men ju mer de kom nära mig kring husknuten blev det uppenbart för mig att alla inte är lika. Det finns ju också mycket statistik som styrker det, när man väl får upp ögonen och börjar leta efter svar. I USA måste man kvotera bort asiater från skolorna, och kvotera in svarta, exempelvis. Här i Sverige kan vi se tydliga skillnader i kriminalitet om vi jämför ursprungsländer som Iran och Filippinerna.
Men som sagt. Finns andra trådar om detta. Sluta tjafsa om det här.
Snapen var sparad runt 23 tiden men aldrig skickad, det var en artikel på NA om det också
Protokollet som är på 485 sidor så hittar du mamman, pappan och han lillebrors förhör
Vänner och övriga runt han förhördes också.
Mamman förhördes
Uppgiftstyp Sida
Anhöriga Amin
Istar
Förhör med vittne, Nuh, Istar Yusuf Förhör 1................................................. .. 5 Förhör med vittne, Nuh, Istar Yusuf Förhör 2................................................. .. 8 Förhör med vittne, Nuh, Istar Yusuf Förhör 3................................................. .. 11 Förhör med vittne, Nuh, Istar Yusuf Förhör 4................................................. .. 14 Förhör med vittne, Nuh, Istar Yusuf Förhör 5................................................. .. 17 Förhör med vittne, Nuh, Istar Yusuf Förhör 6................................................. .. 18
Adbirisek Ibrahim
Förhör med vittne, Noor, Abdirisek Ibrahim Förhör 1...................................... 27 Förhör med vittne, Noor, Abdirisek Ibrahim Förhör 2...................................... 29 Förhör med vittne, Noor, Abdirisek Ibrahim Förhör 3...................................... 35
Anas
Förhör med vittne, Ibrahim, Anas Abdirisek Förhör 1...................................... 44 Förhör med vittne, Ibrahim, Anas Abdirisek Förhör 2...................................... 47
På expressen nu om den andra tjejen GM hade relation med. Han ska bett henne att sparka BO i magen. Sjukt! Varför diskuterar ingen här den andra relationen GM hade?