Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-07, 22:41
Medlem
Ci sa i dagens avsnitt att hon spelade immuniteten för att slippa duellera. stämmwr det verkligen? Har nåt svagt minne av att immuna valts till duellanter tidigare och Anders sa ju inget om att honom inte var valbar.
2024-04-07, 22:45
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det kan vara så att produktionen avslöjar immuniteten, men annars vet ingen annan om den. Jag tycker det är tråkigt att inte Pelle fann den, för då hade ingen annan känt till den. Inte ens Gustaf.
Jag tror de skvallrar rätt friskt med dem som de tror sig lita på. På den där ön är en hemlig immunitet en stor nyhet som inte många kan hålla för sig själv.
2024-04-07, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tror de skvallrar rätt friskt med dem som de tror sig lita på. På den där ön är en hemlig immunitet en stor nyhet som inte många kan hålla för sig själv.
Ja, det stämmer. Men en duktig deltagare gör inte så. Har du sett Robinson i Australien? Pelle är den enda jag sett på flera år, som skulle klarat sig där. Han förstår hur man spelar.
2024-04-07, 23:52
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ja, det stämmer. Men en duktig deltagare gör inte så. Har du sett Robinson i Australien? Pelle är den enda jag sett på flera år, som skulle klarat sig där. Han förstår hur man spelar.
Jo, jag har sett den australiska versionen men bara sista halvan av en säsong och de verkar ju casta rätt folk för att såna här äventyr ska bli sevärda. Huruvida Pelle skulle klara sig i Australien vet jag inte men han verkar både smart och beräknande.

Svenska Robinson däremot, det är nåt helt annat. Frånvaron av duktiga deltagare är påtaglig och så har det varit i många år.

Här är det mest bekräftelsetörstande halvidioter, några svagsinta åldringar och så det där vanliga söndertatuerade dokusåpaklientelet som hoppas på att en medverkan ska leda till kändisskap, oavsett om det är Robinson eller Farmen de sökt sig till.

Ibland dyker det faktiskt upp några vettiga människor och en del av dessa har tagit sig till final och några till och med vunnit. Men de är inte så många.
2024-04-08, 00:23
Medlem
fonders avatar
Komiskt att Fredrik kallar sig själv för alfahanne när han är en tönt som ingenting har gemensamt med alfa.
2024-04-08, 01:23
Medlem
Inkommers avatar
Dumt att dom inte tog chansen att rösta ut Marcus. Hur oduglig är han inte på att göra eld? Ingen annan får försöka heller lol
2024-04-08, 01:24
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Såg du inte att Fredrik lägger sig i tävlingar?
Jo?
2024-04-08, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Kanske var det för två säsonger sedan, eller nej jag tror att hon var med i samma säsong som Tove? Jag vill minnas att även Amanda blev utröstad på samma sätt och var chockad efter utfallet då hon fick en kniv i ryggen från killgänget som inte längre gillade henne utan att låta henne veta om det. Därför blev det en överraskning för Amanda.

Amanda var med för 2 säsonger sen och blev utröstad av grabbarna. De förlorade tävlingen med flit för att få ut henne.

Tove var med förra säsongen och valde att inte använda sin immunitet för att hon trodde hon var säker. Hon blev utröstad.
2024-04-08, 03:33
Medlem
b1tss avatar
Jag tycker nästan synd om Fredrik. Han är ju bränd.
2024-04-08, 06:45
Tänk att bli utröstad.
Får chans att stanna kvar genom duell.
Kommer till Gränslandet och får direkt chans att komma in i Robinson igen.

Robinson har blivit för enkelt.
2024-04-08, 06:52
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1ts
Jag tycker nästan synd om Fredrik. Han är ju bränd.
Fredrik B från Vikingstad är en fullständigt IQ-befriad narcissistisk idiot, som det imo är fullständigt omöjligt att tycka synd om!

"Som man bäddar får man ligga", och det är nog något som denna kvinnoförnedrare väldigt sällan har fått göra.
2024-04-08, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocacolazerosuger
Tänk att bli utröstad.
Får chans att stanna kvar genom duell.
Kommer till Gränslandet och får direkt chans att komma in i Robinson igen.

Robinson har blivit för enkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in