2024-04-03, 10:47
Medlem
Okej era fittkukar.
På Torsdag är dagen när Hans inte är med, det är även dagen när podden genomgår en stor förändring pga ja ni har ju hört själva.

- höhöhöhö nej carolas_manager är en mytoman som inte fattar ett piss

Vet ni ens vad Juicebussen är för något???
Citera
2024-04-03, 11:57
Medlem
CO2s avatar
Det är ju en buss som kör/körde ner folk som ville strida för Ukraina.

Når mer du undrade carolas_manager??
Citera
2024-04-03, 19:22
Medlem
Fint att få in Hanif i podden! Påminner till viss del om Hans som lite sakkunnig.En bra motvikt till framförallt Jonas och Hasse.

Kunnig,uppdaterad & påläst,gillas!
Citera
2024-04-03, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CO2
Det är ju en buss som kör/körde ner folk som ville strida för Ukraina.

Når mer du undrade carolas_manager??

Ja vem fan är du? Du kan vara en jävla buss.

Synd som satan att jag bommar morgondagen, har endast korta tillfällen på Onsdagar nu som jag får tillgång till Wi-Fi:t
Bulten den jäveln som jag delar ”utrymme” med har en telefon men han är snål som en kuk och vägrar att dela med sig med surfen.

Blir att lyssna igen morgondagens och Måndagens fejklive då.
Citera
2024-04-05, 21:05
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Okej era fittkukar.
På Torsdag är dagen när Hans inte är med, det är även dagen när podden genomgår en stor förändring pga ja ni har ju hört själva.

- höhöhöhö nej carolas_manager är en mytoman som inte fattar ett piss

Vet ni ens vad Juicebussen är för något???

Vad sker härnäst? Kommer Linneas och Hanifs barn ta över podden?

Och snälla du, kan du återkoppla om bokningen av Carola på midsommar som jag så snällt frågade dig om?
Citera
2024-04-06, 00:52
Medlem
Carolas manager är så fruktansvärt efterbliven. Men alla vet väl att snubben sitter på ett hvb-hem?
Citera
2024-04-06, 16:22
Medlem
Ealrenzs avatar
Ge Hanif en vinjett!!

Sparka sedan Brontén. Han drar ju samma anekdoter om och om igen utan att ens komma ihåg om han dragit den innan. Joe Biden verkar fan mer skärpt än Brontén.

Jonas har återfått lite av sin forna rant-glans så än finns det hopp för podden.
Citera
2024-04-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ealrenz
Ge Hanif en vinjett!!

Sparka sedan Brontén. Han drar ju samma anekdoter om och om igen utan att ens komma ihåg om han dragit den innan. Joe Biden verkar fan mer skärpt än Brontén.

Jonas har återfått lite av sin forna rant-glans så än finns det hopp för podden.

Lol Hasse Biden
Citera
2024-04-06, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Carolas manager är så fruktansvärt efterbliven. Men alla vet väl att snubben sitter på ett hvb-hem?

Ursäkta men vem fan är du??? Du kan vara ett jävla hvb-hem.

Du skriver i tråden att du började lyssna på podden när Linnea blev anställd och sen kommer du och kaxar?? Du är en n00b av guds nåde som har NOLL podd-koll.

Jag hade lyssnat i flera år innan Hans W gjorde entre (googla skiten, du har inte ens hört ett avsnitt med honom)
Citera
2024-04-06, 21:26
Medlem
Citat:

Du skriver i tråden att du började lyssna på podden när Linnea blev anställd och sen kommer du och kaxar?? Du är en n00b av guds nåde som har NOLL podd-koll.

Jag hade lyssnat i flera år innan Hans W gjorde entre (googla skiten, du har inte ens hört ett avsnitt med honom)

Och åter igen tror du att du är när jävla underbarn som lyssnar sen tidernas begynnelse, tror du att du är enda i Sverige som ägde en plattform när off limits drog igång? -”VEM fan är du?” JAG och MÅNGA andra lyssnade på podden INNAN dig, få nu personalen att ge dig lite lugnande så vi normalbegåvade får diskutera podden
Citera
2024-04-07, 13:28
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Är du häftig för att du lyssnade från början, förstår inte riktigt?
Du påstår att du är med i en hemlig grupp där du har inside info men allt du skrivit här inne är bara lögn.
Hitta en annan tråd att trolla i, du gör bara bort dig gång på gång.

Kunde jag boka Carola på Midsommar förresten? Du är ingen vidare manager som aldrig svarar...
Citera
2024-04-07, 22:47
Medlem
Citat:

Du är återigen helt dum i huvudet. Om du kollar mina inlägg så vet du att jag varit med under flera år, och skrivit att du är en idiot sedan flera år tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in