2024-03-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Lol, den här podden hade all time high första avsnittet.

Hade du inte varit en rookie som inte ens vet vem Bosse Hansson är så hade du fattat att jag har full koll. Allt jag har sagt har hänt, inte exakt i tid men det har hänt.

Du kan för övrigt vara en jävla bokning.

Du är svinkul 😂 INGET du har mytomanat om har hänt 😂 Dawwa hade slutat en gång, Hans Wiklund fick sparken pga nåt turk-skämt… snart kommer det berömda -”vem fan är du? Jag har lyssnat sen, jag var först att lyssna på off limits bla bla bla” ps. Jonas, vet att du läser här inne som besatt, läs inte upp citat från tråden, vissa här inne får storhetsvansinne och tror dem är B kändisar
Citera
2024-03-14, 20:28
Medlem
FarbrorCitron81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiatatem
Du är svinkul 😂 INGET du har mytomanat om har hänt 😂 Dawwa hade slutat en gång, Hans Wiklund fick sparken pga nåt turk-skämt… snart kommer det berömda -”vem fan är du? Jag har lyssnat sen, jag var först att lyssna på off limits bla bla bla” ps. Jonas, vet att du läser här inne som besatt, läs inte upp citat från tråden, vissa här inne får storhetsvansinne och tror dem är B kändisar

Tänk om det är Jonas som är Carolas Manager och bara sitter och flinar för sig själv bakom skärmen😏
Citera
2024-03-14, 22:08
Medlem
Men nej era knäppgökar, jag är INTE Jonas.

Vilket jävla gnäll från er i tråden nu alltså. Jag förgyller forumet med klass A+++ material och det enda ni gör är att klaga som fan alltså.

Vart fan var ni när Jakob Öqvist blev kickad?? Vad fan gjorde ni när Hasse W gjorde sitt första avsnitt och började skryta om att han jobbat med Leif GW och vart fan var ni när Jonas råkade försäga sig om namnet på hans terapeut!?!!

Jag var där från avsnitt ETT, ni nybörjare har en lång väg att vandra. Ni kan ju skriva när ni har lyssnat igenom avsnitten där södertörnspraktikanten, Preben eller Bergman/Lindskow är med. Fram till dess är det bara att trycka igen pajhålet, smågrabbar som ni har läggdags nu. Mamma har precis bäddat sängen nere i källaren och oboyen med limpmackorna är uppätna sedan länge.
Citera
2024-03-14, 22:46
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Det är jag som är Jonas
Citera
2024-03-15, 07:05
Medlem
Citat:

Vilket jävla gnäll från er i tråden nu alltså. Jag förgyller forumet med klass A+++ material och det enda ni gör är att klaga som fan alltså.

Vart fan var ni när Jakob Öqvist blev kickad?? Vad fan gjorde ni när Hasse W gjorde sitt första avsnitt och började skryta om att han jobbat med Leif GW och vart fan var ni när Jonas råkade försäga sig om namnet på hans terapeut!?!!

Jag var där från avsnitt ETT, ni nybörjare har en lång väg att vandra. Ni kan ju skriva när ni har lyssnat igenom avsnitten där södertörnspraktikanten, Preben eller Bergman/Lindskow är med. Fram till dess är det bara att trycka igen pajhålet, smågrabbar som ni har läggdags nu. Mamma har precis bäddat sängen nere i källaren och oboyen med limpmackorna är uppätna sedan länge.

du är efterbliven på riktig… ja gubben, du är enda personen här som lyssnat sen första pilotavsnittet!🥳 enda andra möjligheten är ju att du är ett patetiskt jävla bidragsmongo och bombar tråden med så mycket skit du kan så du kaaaaanske blir omnämnd i podden så du kan känna att du gjort nåt annat än det sedvanliga inget?

Helt sjukt jobbigare jävla människa har man aldrig sett
Citera
2024-03-15, 20:45
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Vad får dig att tro att vi i tråden inte lyssnat sedan start eller på alla avsnitt?
Du verkar tycka du är speciell för att du var med och lyssna från början. Varför?
Det du lovade skulle ske skedde aldrig, än en gång har du fel.
Tröttnar du inte på dig själv?

Har du kollat upp om du Carola är ledig på Midsommar? Jag vill boka henne en timme.
Fixa det nu istället för att fabricera ihop massa lögner om podden är du snäll
Citera
2024-03-16, 10:41
Medlem
CO2s avatar
Tror carolas_manager fick lite hybris den gången Jonas nämnde hans Flashbackalias. Du har mindre träffsäkerhet än en spåkärring på ett tivoli.
Förresten så är det jag som är Jonas.
Citera
2024-03-18, 18:25
Medlem
FarbrorCitron81s avatar
Citat:
Bäst att börja stretcha snoken redan nu kan jag lova. 🤥🐽

Det behövdes ingen stretching, sicken tur jag hade.
Citera
2024-03-25, 15:37
Medlem
CO2s avatar
Okej carolas_manager, vad kommer hända den här veckan i Inaktuellt? Du om nån borde ju veta vad framtiden har i sitt sköte. Kom igen nu med din vattentäta kunskap.
Citera
2024-03-25, 19:05
Medlem
Men era jävla tomtar

Jag har inte tid att sitta här 24/7 och kommentera podden. Jag har endast tillgång till Internet vid ett tillfälle två timmar per tillfälle pga…… ja den där skiten ska jag inte gå in på.

Ett.
Nej jag har ingen hybris. Varför i satan skulle jag ha det?? Ni är ju sjuka i huvudet.

Två.
En fågel har viskat i mitt öra att det blir en radikal förändring i podden efter påskveckan. Det börjar med att Hans är borta ett par avsnitt pga ”påskfirande i Norrland”

P.s sluta att spamma min inbox ni får väl för fan lyssna på podden själva eller ska jag behöva berätta precis allt som ska hända, händer och har hänt i den här skitpodden?? (Citat Jonas, jag diggar Podden skarpt)
Citera
2024-03-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CO2
Okej carolas_manager, vad kommer hända den här veckan i Inaktuellt? Du om nån borde ju veta vad framtiden har i sitt sköte. Kom igen nu med din vattentäta kunskap.

Tack. Du väckte det från sin dvala…
Citera
2024-03-30, 13:19
Medlem
Senaste live:n va faktiskt riktigt bra! Tror de är nåt på spåren med Hanif… kanske dags att plocka in Krimhans som gäst om han inte orkar köra fullt ännu! Både Hasse och Linnea är ju trots allt ”vikarier” så dom har väl inget emot det? Tycker det börjar bli dags att snacka lite klarspråk i podden, kommer HW tillbaka eller har han fasats ut/slutat? Inget jävla myglande nu, en sanning från OFFICIELLT håll, inte allas vår favoritmytoman oj menade manager
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in