2024-04-06, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Fan vad jag blev besviken på Dogge, på hans kommentarer och på det sätt han garvade åt hela historien. Jag vill inte tro att han har så dåligt omdöme men nu när jag insett vilken skit han är mår jag nästan illa.

Skulle han tycka att det var lika roligt om flickan var hans egen dotter?

Nu är han slut, redan avbokad av vissa uppdragsgivare och bortgjord precis som det franska äcklet ”Obelix”, Gérard Depardieu, som glatt och utan att skämmas berättade om gangbang han hade medverkat i som yngre.

Ridå, Dogge!
Hallå! Han var 7 år!! Hon 15 man är väl ett barn när man är 7 år är det någon som gjort fel är det väl Hon!?
Citera
2024-04-06, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag förstår inte din iver att försvara honom när du totalt saknar argument? Vad är det för något?

Dogges historia svänger fram och tillbaka och han har gjort sig omöjlig för folk vill inte att deras barn har en idol eller ens tittar på honom som pratar om att gå in med kuken till någon flicka i ett tält när hon inte vill att han skulle gå dit med kuken. Kanske läge för er att hålla i kuken?

Jag har haft argument i tråden men får inga svar på dem så försök igen.
Han var ett BARN och hälften så gammal som pedofilen som utnyttjade honom. Sedan behöver du inte moralisera över tjejer på det sättet som om inte tonårstjejer har sexualitet och agens. Han sa ingenting om att hon inte ville det här.
Har ingen kuk, håll i din egen.
Citera
2024-04-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han var ett BARN och hälften så gammal som pedofilen som utnyttjade honom. Sedan behöver du inte moralisera över tjejer på det sättet som om inte tonårstjejer har sexualitet och agens. Han sa ingenting om att hon inte ville det här.

Du har fortfarande inga argument, vad är det ens du vill hävda här? Dogge vet inte hur gamla killarna, var utan ändrar det lite efter dagsformen, och han visste inte heller hur gammal tjejen var.

Dogge valde att berätta detta och att prata med journalister om saken så han har bara sig själv att skylla nu. Är Dogge förresten utvecklingsstörd. Jag har nästan förstått det så.
Citera
2024-04-07, 10:37
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar

Tror du på allting som andra berättar eller? Till och med jag vet att alla ska inte alltid helt lita på vad jag själv berättar, det är vanligt att man justerar lite detaljer, beroende på vem man berättar det för, för att det ska låta lite bättre i deras smak.

I Dogges situation satt han med 'grabbarna' och försökte låta lite cool. 'Cool'.
Senast redigerad av JSpun 2024-04-07 kl. 10:54. Anledning: tillägg
Citera
2024-04-07, 13:21
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du vill alltså skuldbelägga honom för att han till slut har berättat om händelsen för 40 år sen när han och hans kompisar hade sex med en dubbelt så gammal tonårstjej?

På vilket sätt skuldbelägger jag Dogge?
Citera
2024-04-07, 13:25
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danceclubolof
Haha det är ju fortfarande konstigt att straffa valfri person för enbart en rätt harmlös historia som ska ha inträffat för 40 år sedan. Han säger ju dessutom att hon var glad och de har varit vänner hela livet, inga konstigheter. Man kan inte cherrypicka vad man ska tro på eller inte av hans story. Antingen har hela sexhändelsen hänt, och tjejen var 15 år, resten småglin, och hon var glad... Eller så avfärdar man ALLT som osanning.

Jo det är konstigt att cancella en person för att man är så känslig och rädd för att bara köra vidare med sin bokade artist. Det är svagt och ryggradslöst att man inte kan ta den storyn med en klackspark.

Själv tror jag storyn egentligen inte ens är sann. Han kände sig pressad, berättade något skit. Men svårt att backa och säga "nää jag bara hittade på allt" för då ringer Aftonbladets värdelösa journalister och undrar "OK SÅ DU TYCKER DET ÄR OK ATT SKOJA OM VÅLDTÄKT?!".

Det står ju var och en fritt att välja vem man som arrangör vill förknippas med.

Deras främsta mål är att tjäna pengar antar jag och de vill väl inte riskera att folk bojkottar dem för att de väljer att anlita någon som gjorde en sådan blunder som han gjorde.
Citera
2024-04-07, 16:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Därför att svenska rabiata mediafeminister inte vill ha jämställdhet och rättvisa.
De är sexister och de vill hänga män, punkt. Det här tramsiga drevet mot D*gge är förvisso extremt men det är ändå symptomatiskt för den svenska feminismen, som har blivit sjuk, totalt j-a sjuk.
D*gge ska alltså förlora mediautrymme och artistgager (hans huvudsakliga levebröd) för att han uttalat sig lite slarvigt om något som hände för 40 år sedan, när han var 8 år
Han beskriver alltså en sexuell lek med en 7 år äldre tjej, som inte blev våldtagen.
Och han ska alltså straffas för detta ekonomiskt och socialt, 40 år senare.

Ja, som sagt var, den svenska feminismen är sjuk.

Kan bara hålla med! Det finns helt uppenbart alldeles för många störda manshatare ute i samhället som tar varje chans att platta till oskyldiga män och i det här fallet råkade D*gge ut för mediafeministpöbeln.

Låt karln få vara ifred och ta hand om sin familj. Det låter helt vansinnigt att han ska förlora spelningar tack vare mediafeministerna. Det där punkbandet som har dumpat honom som förband borde dessutom skämmas. Patetiska ynkryggar och kappvändare!
Citera
2024-04-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan bara hålla med! Det finns helt uppenbart alldeles för många störda manshatare ute i samhället som tar varje chans att platta till oskyldiga män och i det här fallet råkade D*gge ut för mediafeministpöbeln.

Låt karln få vara ifred och ta hand om sin familj. Det låter helt vansinnigt att han ska förlora spelningar tack vare mediafeministerna. Det där punkbandet som har dumpat honom som förband borde dessutom skämmas. Patetiska ynkryggar och kappvändare!

Men han har ju dels delat detta offentligt och sen även uttalat sig i media. Ville han inte ha ut det kunde han ju ha behållit det för sig själv?

De andra artisterna har ju det som jobb och vill ha betalt för det. De måste ju få välja själv hur de vill jobba. Det kan ju ingen annan göra.

Varför samlar man inte ihop pengar till ett tält till Dogge där han kan uppträda för er som vill titta på honom.
Citera
2024-04-07, 18:10
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.

Fast han säger ju att flickan var 15, och han var 7-8.
I det fallet är det då flickan som är förövare (och man får väl säga pedofil då).

Utan att ha orkat lyssna på hela intervjun så, citat:

"Men en ung tjej som har sex med massa pojkar i ett tält i skogen – mår hon verkligen bra tänker du?
– Jag har ingen aning. Jag kan inte svara för henne. Men vi var vänner hela livet."

Ska man tolka det som att hon är död?
Historien låter som en trasig 15-åring som tappat alla spärrar och nog mår skit.
Citera
2024-04-07, 18:23
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Hur kan man vara våldtäksman när man inte ens har fått fjun på kuken?
Barn i grupp kan vara rätt otäcka om de hetsar varandra. Om de nu var så små som påstås, det behöver ju inte vara penetrering medelst kuken utan kan ju lika gärna varit att de stoppat upp handen i flickan.

För övrigt är det mycket som känns konstigt med hela historien. Dels det där med att hon "var 15 år". Det tror jag sägs bara för att då var hon byxmyndig och bestämmer själv. Hur vore scenariot om hon istället är 13 och Dogge med vänner är 12? Frivillig gruppsex är nog rätt ovanligt för såväl 13 som 15-åringar.
Citera
2024-04-07, 19:22
Medlem
Jag minns hur jag vid ett tillfälle när jag var ca 15 år gammal (sent 90-tal) och gick i en gångtunnel i Bergsjön i Göteborg, och ett gäng invandrarkillar (ca 10 stycken) i åldrarna 8-13 omringade mig och stoppade händerna i trosorna och BHn på mig, juckade mot mig, och hur mycket jag än sparkade och slog så fick jag inte bort de här små äcklena för de var så många.

Har i efterhand jämfört händelsen med de små dinosaurierna som har ihjäl Peter Stormare i Jurassic Park 2.

Det var massa små äckelhänder som dök upp överallt och det var fan inte lätt att slå sig fri för dom var så många, trots att jag var äldre.

Om någon vill kalla mig pedofil för att jag var 15 år när jag blev utsatt för de här små kräken så får jag väl bara lov att säga grattis, vad skönt att ni aldrig varit en ung tjej i förorten.
Citera
2024-04-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
Jag minns hur jag vid ett tillfälle när jag var ca 15 år gammal (sent 90-tal) och gick i en gångtunnel i Bergsjön i Göteborg, och ett gäng invandrarkillar (ca 10 stycken) i åldrarna 8-13 omringade mig och stoppade händerna i trosorna och BHn på mig, juckade mot mig, och hur mycket jag än sparkade och slog så fick jag inte bort de här små äcklena för de var så många.

Har i efterhand jämfört händelsen med de små dinosaurierna som har ihjäl Peter Stormare i Jurassic Park 2.

Det var massa små äckelhänder som dök upp överallt och det var fan inte lätt att slå sig fri för dom var så många, trots att jag var äldre.

Om någon vill kalla mig pedofil för att jag var 15 år när jag blev utsatt för de här små kräken så får jag väl bara lov att säga grattis, vad skönt att ni aldrig varit en ung tjej i förorten.

Det avbröts för övrigt genom att en man rastade sin hund och jagade bort dom. Det höll på att leda till en våldtäkt, kanske inte av de yngsta i gruppen, ingen aning huruvida de kan få stånd i den åldern för är inte intresserad av anatomin på så vis, men den gruppmentaliteten och avsaknaden av respekt för mig som fanns i den här gruppen, - det var definitivt på väg dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in