2024-04-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tittar vid sidan av liven och ser inte kommentarer men där var det flera som skrev att de blockats
M,*lin och E*ma C är en av deras första "klienter"

Tack så jättemycket för svaret! 😊
2024-04-07, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Kika på hennes instagram. Ser tunnhårigt ut.
Filter och peruker skulle jag tro ja.

Okej, tack.
2024-04-07, 01:31
Medlem
Det är något konstigt med B e Colini. Sitter på TikTok dagar och nätter trots att hon är familjehemsmamma. Tror på alla dårar och deras falsarier. Kombinationen känns väldigt obehaglig måste jag säga.
2024-04-07, 09:47
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Det är något konstigt med B e Colini. Sitter på TikTok dagar och nätter trots att hon är familjehemsmamma. Tror på alla dårar och deras falsarier. Kombinationen känns väldigt obehaglig måste jag säga.

Vet faktiskt inte sanningsgraden på hennes historia om barnet/placeringen eller om hon bara vill vara en del av gemenskapen.

Ska försöka snoka lite i någon live.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-04-07 kl. 09:53.
2024-04-07, 10:16
Medlem
Citat:
Vet faktiskt inte sanningsgraden på hennes historia om barnet/placeringen eller om hon bara vill vara en del av gemenskapen.

Hon dök väl upp på gärdet när T*m höll demonstration med storbildsskärm och bjöd på grillad korv och hamburgare , den där demon som lockade 10-15 personer
2024-04-07, 11:03
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Hon dök väl upp på gärdet när T*m höll demonstration med storbildsskärm och bjöd på grillad korv och hamburgare , den där demon som lockade 10-15 personer

Ja hon har varit på några demosar. Hon var på den där stora demon förra året också när det skulle komma 70000 eller vad de nu var och de dök upp 100 pers på sin höjd. Inkl de ditflugna serberna och antivaxxarna.
Plus den gången dom promenerade på drottninggatan.
2024-04-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ja hon har varit på några demosar. Hon var på den där stora demon förra året också när det skulle komma 70000 eller vad de nu var och de dök upp 100 pers på sin höjd. Inkl de ditflugna serberna och antivaxxarna.
Plus den gången dom promenerade på drottninggatan.
Nu tror de ju att det om några veckor kommer att bli jättedemonstration igen där det uppmanas att ha munskydd om man inte är bekväm med att demonstrera får väl se om det blir mer än 100 personer .
Barnens rätt menar ju att det finns 200 000 barnrättsaktivister i Sverige och 90 föreningar som hennes .
2024-04-07, 12:47
Medlem
Citat:

På hennes insta ser det ut som att han är en del av hennes familj. Deras pojke.
I övrigt mycket fixering vid läppar och naglar. Surprise? O no. Hennes riktiga namn ligger på insta.
Verkar ensam. Fem pers gillar hennes inlägg. Typ.
2024-04-07, 12:50
Medlem
Citat:
Nu tror de ju att det om några veckor kommer att bli jättedemonstration igen där det uppmanas att ha munskydd om man inte är bekväm med att demonstrera får väl se om det blir mer än 100 personer .
Barnens rätt menar ju att det finns 200 000 barnrättsaktivister i Sverige och 90 föreningar som hennes .
Jag ska åka in o se eländet
2024-04-07, 13:45
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Ja någon hit trot jag inte det blir. Dom har ju lix gjort 0 på ett helt år, varför skulle fler helt plötsligt engagera sig? 😂

Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
På hennes insta ser det ut som att han är en del av hennes familj. Deras pojke.
I övrigt mycket fixering vid läppar och naglar. Surprise? O no. Hennes riktiga namn ligger på insta.
Verkar ensam. Fem pers gillar hennes inlägg. Typ.

Jo, vet dock inte om hon har umgänge med barnet eller om hon tar hand om honom.

Hon verkar likt Null vara väldigt ensam ja. Uppmärksamhetssökande och att få vara mod med viss makt på lives med rel många tittare är nog lite tillfredsställande för henne.
Verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan heller när jag hör henne prata på bosniska.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-04-07 kl. 14:17.
2024-04-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ja någon hit trot jag inte det blir. Dom har ju lix gjort 0 på ett helt år, varför skulle fler helt plötsligt engagera sig? 😂

Jo, vet dock inte om hon har umgänge med barnet eller om hon tar hand om honom.

Hon verkar likt Null vara väldigt ensam ja. Uppmärksamhetssökande och att få vara mod med viss makt på lives med rel många tittare är nog lite tillfredsställande för henne.
Verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan heller när jag hör henne prata på bosniska.
Problem för oss som inte kan tex bosniska eller arabiska att få grepp om personlighet och nivå och hur de resonerar , vid svenska kan man höra en del på tonen och ibland fatta att de ljuger bara genom tonläge och pauser
2024-04-07, 14:47
Avslutad
Marlene live! Hon har haft en veckas semester från sitt heltidsjobb.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in