2024-03-11, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Hon fick namnet på familjehemmet eftersom det stod i någon polisanmälan (har jag för mig? Eller om det var hos Skatteverket) Jag tror att hon har sökt på Fb och så har någon i Stubborn dykt upp som kanske bor på samma ort som familjehemmet. Inte ens om man bevisade för LM att det är osanning så skulle hon tro på det.

Men gud vad sjukt, håller på hon såhär borde de fn anmäla henne för förtal så som hon har smutskastat dom..

Undrar hon hon kan omhändertas direkt på onsdag om de spårar ur?
2024-03-11, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Men gud vad sjukt, håller på hon såhär borde de fn anmäla henne för förtal så som hon har smutskastat dom..

Undrar hon hon kan omhändertas direkt på onsdag om de spårar ur?

Tror inte Stubborn är medvetna om att hon pratar om dom.

Jag tror hon blir utskickad med hjälp av vakter och sen får hon avvakta domen som brukar komma 2 veckor senare. Hon har en förmåga att kontrollera sig när det behövs.
2024-03-11, 12:14
Medlem
Pistolmalin skriver i liven att hon ska vara med LM på onsdag
2024-03-11, 12:24
Medlem
Man är medveten om hennes tillstånd och vad hon kommer försöka prata om.
Det blir kontroller, väktare mm.
2024-03-11, 12:30
Medlem
Citat:
Pistolmalin skriver i liven att hon ska vara med LM på onsdag

spännande..hon skulle ju vart med vid wasaloppet oxå
2024-03-11, 12:31
Avslutad
Citat:
https://imgur.com/ucKIkrq

Mamma Fia läser väl här inne? Så fint Alice/Lanabanana skriver om dina barn

Är Alice och bananen samma person?
I Palms kommentarsfält smeker bananen medhårs och är en av de största supportrarna?

2024-03-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Är Alice och bananen samma person?
I Palms kommentarsfält smeker bananen medhårs och är en av de största supportrarna?

Jag har fått för mig det men behöver inte alls vara så.
2024-03-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
spännande..hon skulle ju vart med vid wasaloppet oxå

Hon borde ha fullt upp på sitt nya jobb som butikschef på Kicks
2024-03-11, 12:43
Medlem
Citat:
Hon borde ha fullt upp på sitt nya jobb som butikschef på Kicks
2024-03-11, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Man är medveten om hennes tillstånd och vad hon kommer försöka prata om.
Det blir kontroller, väktare mm.
Förhandling brukar starta med att den åtalade får berätta med egna ord är väl det LM tror hon kan göra med allt material hon samlar i pärmar
2024-03-11, 12:49
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Vi har talat om detta tidigare. Det är en hel del i materialet som har tveksam förankring i lag och inte besvarar vissa grundläggande frågeställningar, man får hoppas att det finns i utredningen.

Det som idag ger den starkaste röda varningsflaggen gällande GMs föräldraförmåga är att GM uppriktigt överväger att arbeta för partiet Nyans.
Ja den ambitionen förstår jag mig inte på men han Yuksel figurerar i den världen, jag vet inte om jag har glömt eller bara missat det men i UG-dokumentären De tar våra barn så kommer han in där och värvar folk så han har ju iaf nån koppling till denna LVU-kampanj.
Hon är den vettigaste i gruppen men så tycker hon att Nyans är en bra grej, det säger en del om dessa människor 😬
2024-03-11, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja den ambitionen förstår jag mig inte på men han Yuksel figurerar i den världen, jag vet inte om jag har glömt eller bara missat det men i UG-dokumentären De tar våra barn så kommer han in där och värvar folk så han har ju iaf nån koppling till denna LVU-kampanj.
Hon är den vettigaste i gruppen men så tycker hon att Nyans är en bra grej, det säger en del om dessa människor 😬

Exakt. Det om något signalerar riktigt dåligt omdöme. Utöver så krockar islamism direkt mot demokrati och mänskliga rättigheter vilket innebär att det direkt slår mot föräldraförmågorna utifrån svensk definition.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in