Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Ni kan slåss om guld i år. Det är tydligt att ni behärskar olika matchplaner och kan utföra dom helt perfekt. Ni känns kompletta. Ramstarkt försvar som börjar redan uppe vid Mördarn och Johansson. Ett otroligt spelskickligt mittfält som också vinner mycket boll. Det enda man kan klaga på igår är effektiviteten i avsluten. Denna matchen borde slutat minst 6-0. Framförallt Johansson fortsätter visa att han är en usel avslutare men helvete vad bra han var i spelet igår! Aldrig varit särskilt förtjust i honom tidigare.
Hatten av, det var en otrolig underhållning alla som såg matchen bjöds på. Ni är definitivt på riktigt i år! Blir förvånad om ni åtminstone inte är med och slåss om Europaplatser hela vägen in i kaklet. Och som sagt, jag blir inte chockad om ni tar guld.
Haha. Vi ska inte vänta tills Mjällby har mött ett ordentligt motstånd då?

Jag kan dra upp min förväntan lite, men så mycket mer än övre halvan tror jag inte på. Den här matchen var magisk, men hur mycket det var Mjällby och hur mycket det var Norrköping är svårt att veta.
Och ja. Jag har alltid haft lite svårt att placera in Johansson nånstans i laget, men i denna rollen så verkar han funka han perfekt. Och vilken roll sen.. Torstenssons instruktioner inför match verkar vara. "Gör vad du vill, var du vill och hur du vill."
Men ja. Underhållning på hög nivå. Inte riktigt samma Mjällby som förra året.