Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
[ - - - - ]
Dödssätt
Den omfattande skadebilden med flertalet blåmärken, sårskador, frakturer, underhudsblödningar och skador på inre organ orsakade av trubbigt våld talar starkt för att skadorna har orsakats av annan person och således dödssätt bedöms som homicid.
Så med andra ord. Hade inte Jeanette blivit fullständigt sönderslagen av Mikael hade hon överlevt.
När det gäller vissa personer i tråden så ger det bara eld på brasan att svara hen. Ignorera idiotin.
Citat:
Ursprungligen postat av
RAMMVOGEL
Precis så.
MrX är en väldigt sjuk och manisk person.
Stort tack för all bra info som ni två tillsammans med ett stort antal andra användare har bidragit med här på delforum ABoK! 👍🏼
Vad gäller MrX så tänker jag på tågbolaget MTRX, som trots alla sina misslyckanden bara fortsätter i/på samma spår utan några som helst förändringar efter alla sina enorma misstag o tillkortakommanden!
Om Jeanettes efterlevande, som tilldömts dessa skadestånd skaffar en bra advokat, så är jag övertygad om att husets överlåtelse kommer att "ogiltigförklaras".
Precis som bl.a. Pandalina4 har påtalat i tråden, så är detta vanligt förekommande hos kriminella element, där man måste inräkna denna IQ-befriade kvinnomisshandlare och hjärndöda helt vidriga kvinnomördare.
Givetvis kommer den fega jäveln INTE att i nyktert tillstånd våga kaxa upp sig emot ev. medfångar där han placeras efter genomförd utvärdering utav situationen för denna asgam.
Mikael har helt utav egen kraft förvandlats till en patetisk människospillra.
Vi får väl se om han hör till dem som drar på sig offerkoftan och skyller på andra som vissa fans på fb tycks älska, eller om han så småningom kommer till viss klarhet om vad han har ställt till med.
Jag själv betvivlar detta, och kommer givetvis inte heller att besvara om en viss individ frågar mig: Varför?