2024-04-05, 17:00
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mannen är inte bättre mentalt , hans sjukdom ger förutom problem med muskler IF dessutom satt han inte i rullstol för något år sedan då han jobbade med butiksstäd för Samhall. Mannen fick sitt äldre barn omhändertaget för 12-14 år sedan när det bara var 3 dagar gammalt
Ah okej då har han ju till skillnad från henne klarat av ett jobb då. Hon säger att eftersom socialtjänsten kan förstöra hela dagen närsomhelst så kan hon inte jobba.
Ikväll ska tydligen Nina ta upp Collie och all skit hon har ställt till med, jag tror inte det kommer hjälpa för de redan frälsta för de har ju försvarat och bortförklarat allt de har fått höra om henne och vad hon själv har sagt.

Det var så roligt för hon upprepar ju bara vad andra säger för att låta bra, idag sa hon att det är vidervärdigt, det är det uttrycket Fia använder, nån hade anmärkt till Fia att det heter vedervärdigt så hon la till att ja det heter vedervärdigt men jag säger vidervärdigt för det låter bättre, och nu apar Collie efter 😂
Senast redigerad av Inanna-1921 2024-04-05 kl. 17:03. Anledning: Tillägg
2024-04-05, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ah okej då har han ju till skillnad från henne klarat av ett jobb då. Hon säger att eftersom socialtjänsten kan förstöra hela dagen närsomhelst så kan hon inte jobba.
Ikväll ska tydligen Nina ta upp Collie och all skit hon har ställt till med, jag tror inte det kommer hjälpa för de redan frälsta för de har ju försvarat och bortförklarat allt de har fått höra om henne och vad hon själv har sagt.

Det var så roligt för hon upprepar ju bara vad andra säger för att låta bra, idag sa hon att det är vidervärdigt, det är det uttrycket Fia använder, nån hade anmärkt till Fia att det heter vedervärdigt så hon la till att ja det heter vedervärdigt men jag säger vidervärdigt för det låter bättre, och nu apar Collie efter 😂
Jag säger också vidervärdigt privat och har gjort så i många år så Fia är inte ensam om att göra egna ord , själv har jag ett par till lite ombyggda ord som att ombestämma sig ..
C sitter och berättar för alla att hennes namn och adress har lagts ut på tiktok och berättar dessutom vad sidan heter tydligen vill hon att fler ska hitta henne

Kvinnan som säger att hon anmält massa tiktok förlorade vårdnaden av sitt barn till pappan när det var några månader och har knappt träffat det på 14-15 år .Kvinna påstod att när hon var på utredningshem kom det adoptivföräldrar dit och valde ut bebisar att adoptera och om hon själv inte gick med att ge pappan vårdnad skulle hon bli inspärrad i 25 år
2024-04-05, 17:47
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Jag säger också vidervärdigt privat och har gjort så i många år så Fia är inte ensam om att göra egna ord , själv har jag ett par till lite ombyggda ord som att ombestämma sig ..
C sitter och berättar för alla att hennes namn och adress har lagts ut på tiktok och berättar dessutom vad sidan heter tydligen vill hon att fler ska hitta henne

Kvinnan som säger att hon anmält massa tiktok förlorade vårdnaden av sitt barn till pappan när det var några månader och har knappt träffat det på 14-15 år .Kvinna påstod att när hon var på utredningshem kom det adoptivföräldrar dit och valde ut bebisar att adoptera och om hon själv inte gick med att ge pappan vårdnad skulle hon bli inspärrad i 25 år
Ombestämma är ett bra ord ju haha!
Ja hennes historia låter enormt konstig men såklart blir den inte ifrågasatt.
Collie är ju som sagt inte särskilt smart 🤷🏻‍♀️
2024-04-05, 18:05
Medlem
Nu gick Nina live. In o lyssna! Collie har samlat de närmsta i sin egna live så att de inte går in till nina 😅
2024-04-05, 18:05
Medlem
Nina live nu angående bla Collie
2024-04-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Nu gick Nina live. In o lyssna! Collie har samlat de närmsta i sin egna live så att de inte går in till nina 😅
Ja C ska vara upptagen i lives hela kvällen och vill samla alla runt sig
2024-04-05, 18:34
Medlem
Citat:
Har man dessutom hamnat på utredning för att lära sig sköta om barnet och där tiden verkar ha brutits i förtid för att de inte fungerade alls trots att personal höll koll och vägledde så är det illa .
Finns ju de som uppåt ett år får bo på utredningshem med bebis för att det finns kapacitet att över tid vara en ok förälder kanske med lite stöd , här var 2 föräldrar bara 6 veckor på hemmet

Det brukar bli så att om personalen ser grava brister hos föräldern så avbryts vistelsen omedelbart. En vän till mig har en dotter som bedömdes på ett utredningshem. Vistelsen varade i tre dagar, därefter och tack och lov hej då till mamman. Barnet omhändertogs. Varje separation är en tragedi men i det här fallet handlade det om liv eller död. För barnet.
2024-04-05, 18:42
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Har bara hört att hon sålt bilder på barn, inte att hon sålt flickor till män för pengar, det är ju helt sjukt.
Hur kan någon komma och säga att det inte är bevis när det är hon själv som pratar om det?
2024-04-05, 19:21
Medlem
Citat:
Har bara hört att hon sålt bilder på barn, inte att hon sålt flickor till män för pengar, det är ju helt sjukt.
Hur kan någon komma och säga att det inte är bevis när det är hon själv som pratar om det?
Ni måste förstå att det här är en människa som man kan få att säga vad man vill. Hon kan säga precis vad som helst för att göra den hon pratar med nöjd. Ligger ingen sanning i något hon säger.
2024-04-05, 19:30
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Så jävla skönt att se hur A*mir får ut sina frustrationer mot M*hija, jag hoppas att varenda människa hon tjatar om i sina lives stämmer henne för förtal om och om igen.
2024-04-05, 19:31
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ni måste förstå att det här är en människa som man kan få att säga vad man vill. Hon kan säga precis vad som helst för att göra den hon pratar med nöjd. Ligger ingen sanning i något hon säger.
Det kan såklart vara så men jag tror inte hon är så väck som man kan tro, men som sagt man vet aldrig.
2024-04-05, 19:34
Medlem
Citat:
Så jävla skönt att se hur A*mir får ut sina frustrationer mot M*hija, jag hoppas att varenda människa hon tjatar om i sina lives stämmer henne för förtal om och om igen.

håller med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in