2024-04-05, 18:08
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Blev han häktad igår å någon ringer idag till två olika ställen
Så lär man veta om han är där eller inte

Hur ska annars anhöriga veta om någon farit illa ut

Tex om din mor ej kommit hem på ett dygn , då ringer man polis och sjukhus först för se va de är
Självklart svarar personal på den frågan

OM han blev ANHÅLLEN igår så skulle ev Julia vara den enda som fick info om det eftersom dom har gemensam vårdnad åt ett minderårigt barn… blir han sedan häktad efter 3 dagar så blir det en offentlig handling som man då kan ta del av via tingsrätten (samma tingsrätt där häktesförhandling hölls)

Jag fick till svar en gång att dom inte kunde lämna information men att jag inte behövde vara orolig för att personen var skadad el försvunnen
Citera
2024-04-05, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Fast Jocke ska väl för fasiken inte behöva dra med C till Disneyland? Visst, snubben har para men i slutändan så ligger väl ändå det på Chrippa? Eller Julia, som förövrigt inte verkar göra ett dyft hon heller.

Chrippa som borde dra dit med ungen isåfall. Iaf om jag fattat det rätt , att han nämnt att han ska till Paris?
Eller iaf åkt till något ställe som kanske är mer roligt för barnet. Han bryr sig ju bara om sig själv. Men han kör ju sitt egna race. Har han alltid gjort. Så då behöver man inte bry sig. Det är verkligen bara Dubai eller Spanien. När barnet är med så trycks det ju bara fullt med godis och skräpmat.

Chrippa är totalt lost som förälder ärligt talat.

Om man får spekulera lite vilt som ex vis Mumsbulle mfl, tänk om det var så att Chrippa funderade på att åka med till Paris och ta med C (och inte fick ta med L, kanske tillochmed blev erbjuden att ta med J?) och att det utlöste ett nytt krig mellan kärleksparet? Med tanke på Linneas TikTok som hon tog bort där hon mimade till något om när en kille ”crossed her” en gång för alla 😂

Kanske blev livat så plis tillkallades? Bara en vild spekulation!
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-04-05 kl. 18:19.
Citera
2024-04-05, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Nu gör ju inte Chrippa det och Julia vet jag inte vad hon håller på med.

Jocke har inget ansvar och han behöver inte lyfta ett finger för Chloe.
Men då ska han aldrig påstå att han älskar och bryr sig om henne heller.
I en av sina poddavsnitt påstod han att han älskar Chloe, men….det är för jobbigt.

Han kanske visar det på annat sätt, vad vet jag?

Nu är ju jag en typ av person som gillar att hjälpa andra, inte minst barn.
För mig är det en självklarhet att hjälpa släkt och vänner, så det blir väl naturligt för mig att reagera på just det här.
Julia är upptagen med sin nya kille och leka lyxhustru, hur glamouröst det nu kan anses vara att göka Stolledanos efterblivna son.

Julia är inte intresserad av att skapa en trygghet för Chloe, det enda hon vill är att leka och tramsa på tiktok, göra läppfillers, botox, hårflrlängningar och färga, sminka sig och låta härskenheten sippra ur sig i en podd lika dålig som raskens...

Det enda hon är intresserad av är att förstöra för Chrippa som lämnade henne.
Vilken kille är hon inne på nu efter uppbrottet?
Hur lämplig miljö är det för en treåring i Suckunge?

Det är dags att den riktiga socialtjänsten gör sitt jobb, Chrille älskar sin dotter och gör vad som helst för henne, men han tänker inte gifta sig med träsktrollet Fiona, bara för att Jocke och Anjo säger det.
Varför är Anjo och Wempa plötsligt familj?

Chrille och Linnéa skulle med största sannolikhet få stöttning och avlastning av sina föräldrar och syskon för att ge Chloé en stabil och trygg uppväxt.

Julia är ute på en mycket farlig väg och är ivrigt påhejjad av syrran, mamma och tiktokkompisar, vad har hon för mål och framtidsplaner?
Citera
2024-04-05, 18:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Julia är upptagen med sin nya kille och leka lyxhustru, hur glamouröst det nu kan anses vara att göka Stolledanos efterblivna son.

Julia är inte intresserad av att skapa en trygghet för Chloe, det enda hon vill är att leka och tramsa på tiktok, göra läppfillers, botox, hårflrlängningar och färga, sminka sig och låta härskenheten sippra ur sig i en podd lika dålig som raskens...

Det enda hon är intresserad av är att förstöra för Chrippa som lämnade henne.
Vilken kille är hon inne på nu efter uppbrottet?
Hur lämplig miljö är det för en treåring i Suckunge?

Det är dags att den riktiga socialtjänsten gör sitt jobb, Chrille älskar sin dotter och gör vad som helst för henne, men han tänker inte gifta sig med träsktrollet Fiona, bara för att Jocke och Anjo säger det.
Varför är Anjo och Wempa plötsligt familj?

Chrille och Linnéa skulle med största sannolikhet få stöttning och avlastning av sina föräldrar och syskon för att ge Chloé en stabil och trygg uppväxt.

Julia är ute på en mycket farlig väg och är ivrigt påhejjad av syrran, mamma och tiktokkompisar, vad har hon för mål och framtidsplaner?

Att du har mage att sitta och säga vad du anser en mamma vill? Julia befinner sig iaf i Sverige, sen om hon inte filmar sin unge betyder inget.
Citera
2024-04-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Va ju någon här som kollade upp om han va gripen
Det va han inte
Det går givetvis inte att kolla upp om han inte blir häktad! Efter häktningsförhandlingen blir det offentliga uppgifter. Innan dess är du anhållen i 72h. Vilket det är sekretess på. Inget man bara kan ringa in o kolla upp. Såvida du inte är advokaten eller allra allra närmsta anhörig. Ja inte ens de kan ringa in. Dom blir underrättade istället.
Citera
2024-04-05, 18:39
Medlem
MrsLibras avatar
Att L sa i liven imorse att hon inte kommer svara "denna gången heller" när folk frågade om C var anhållen säger ju allt. Där och då försvann iallafall mina tvivel om att han gripits.
Så vad är han anhållen för? Måste vara ekonomisk brottslighet denna gång känns det som.
Citera
2024-04-05, 18:49
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Att L sa i liven imorse att hon inte kommer svara "denna gången heller" när folk frågade om C var anhållen säger ju allt. Där och då försvann iallafall mina tvivel om att han gripits.
Så vad är han anhållen för? Måste vara ekonomisk brottslighet denna gång känns det som.
Konstigt ändå att verkligen ingen läckt om han skulle vara anhållen..men sannolikheten är stor att han är i det lilla rummet ensam nu
Citera
2024-04-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Den ekonomiska brottsligheten kommer han bli häktad för, och få sitta ett tag förr eller senare, det är givet. Om det är nu eller senare går bara att spekulera i. Om han blir häktad blir han där, med tanke på flykt risken som han nonchalera sist. Men vad var det folk skrev? 4 polis bilar? Känns mkt för att åka o hämta in ngn sådär bara. Narkotika? Psykbryt på Linnea? Psykbryt av sig själv? Kokain race, mani, psykos? Vandalisering av lgh o grejor, försöka förstöra för Jocke? Kan vara många saker.
Alternativt då, och mkt troligt det med. Falska Tips från allmänheten om våld eller droger. Det är tufft för Chrippa nu, väldigt hetsigt. På det ena eller andra ryker han iaf, det är skrivet i sten!

Linneas senaste TikTok:
”We ride togheter, we die togheter” ?!
Citera
2024-04-05, 18:55
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Konstigt ändå att verkligen ingen läckt om han skulle vara anhållen..men sannolikheten är stor att han är i det lilla rummet ensam nu
Får mig verkligen att känna lycka. HaR diN papPaS MånaDslÖn pÅ aRmeN guBBeN hahaha jävla luffare.

Tugga i dig gummimadrassen nu och låt dina testonivåer sjunka till noll. Förhoppningsvis får du snart reda på att din hora till ex var kontinuerligt otrogen så liLLa C är inte ens din 🤣🤣🤣🤣

Lycka till mannen.
Citera
2024-04-05, 18:57
Medlem
Häktad för olaga hot mot brorsan alltså?
Citera
2024-04-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Blir man häktad för sånt?
Citera
2024-04-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt

Jamen verkar som det. Kräftan tror han kan bete sig hur som helst utan konsekvenser.
Låt han sitta och gärna länge. Han får ju fan ge sig nu med sig sitt jävla pajas-beteendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in