Citat:
Det är ju just det, att det ser iscensatt ut.
Mina tankar lutar åt det här hållet också.
Redan igår när exonspoiler skrev sitt så reagerade jag med att Jocke är ju den som har full koll på när Chrippa kommer hem, så han lär ligga bakom det. Det är hursomhelst ingenting som skulle förvåna mig, med tanke på allt.
Jocke påstod att han älskar Chloe, men han vill inte finnas för henne, för det blir för jobbigt och problematiskt.
Vilken kärlek! Eller hur?
Oj vad hon hade uppskattat att följa med kusinerna till Disneyland.
Stackars barn som är så bortprioriterad överallt.
Anjo är inne i värmen nu, precis som han alltid har önskat.
Men det lär vara på nåder, från båda håll.
En dag vänder även det.
Jocke har aldrig varit långvarig med sina låtsasvänner och medarbetare.
Som sagt, det är väldigt tyst nu. Chrippa är som bortblåst.
Det blir intressant att se vad det här kan handla om, och om det ligger något i våra spekulationer.
Mina tankar lutar åt det här hållet också.
Redan igår när exonspoiler skrev sitt så reagerade jag med att Jocke är ju den som har full koll på när Chrippa kommer hem, så han lär ligga bakom det. Det är hursomhelst ingenting som skulle förvåna mig, med tanke på allt.
Jocke påstod att han älskar Chloe, men han vill inte finnas för henne, för det blir för jobbigt och problematiskt.
Vilken kärlek! Eller hur?
Oj vad hon hade uppskattat att följa med kusinerna till Disneyland.
Stackars barn som är så bortprioriterad överallt.
Anjo är inne i värmen nu, precis som han alltid har önskat.
Men det lär vara på nåder, från båda håll.
En dag vänder även det.
Jocke har aldrig varit långvarig med sina låtsasvänner och medarbetare.
Som sagt, det är väldigt tyst nu. Chrippa är som bortblåst.
Det blir intressant att se vad det här kan handla om, och om det ligger något i våra spekulationer.
Fast Jocke ska väl för fasiken inte behöva dra med C till Disneyland? Visst, snubben har para men i slutändan så ligger väl ändå det på Chrippa? Eller Julia, som förövrigt inte verkar göra ett dyft hon heller.
Chrippa som borde dra dit med ungen isåfall. Iaf om jag fattat det rätt , att han nämnt att han ska till Paris?
Eller iaf åkt till något ställe som kanske är mer roligt för barnet. Han bryr sig ju bara om sig själv. Men han kör ju sitt egna race. Har han alltid gjort. Så då behöver man inte bry sig. Det är verkligen bara Dubai eller Spanien. När barnet är med så trycks det ju bara fullt med godis och skräpmat.
Chrippa är totalt lost som förälder ärligt talat.