Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Nu gör ju inte Chrippa det och Julia vet jag inte vad hon håller på med.
Jocke har inget ansvar och han behöver inte lyfta ett finger för Chloe.
Men då ska han aldrig påstå att han älskar och bryr sig om henne heller.
I en av sina poddavsnitt påstod han att han älskar Chloe, men….det är för jobbigt.
Han kanske visar det på annat sätt, vad vet jag?
Nu är ju jag en typ av person som gillar att hjälpa andra, inte minst barn.
För mig är det en självklarhet att hjälpa släkt och vänner, så det blir väl naturligt för mig att reagera på just det här.
Julia är upptagen med sin nya kille och leka lyxhustru, hur glamouröst det nu kan anses vara att göka Stolledanos efterblivna son.
Julia är inte intresserad av att skapa en trygghet för Chloe, det enda hon vill är att leka och tramsa på tiktok, göra läppfillers, botox, hårflrlängningar och färga, sminka sig och låta härskenheten sippra ur sig i en podd lika dålig som raskens...
Det enda hon är intresserad av är att förstöra för Chrippa som lämnade henne.
Vilken kille är hon inne på nu efter uppbrottet?
Hur lämplig miljö är det för en treåring i Suckunge?
Det är dags att den riktiga socialtjänsten gör sitt jobb, Chrille älskar sin dotter och gör vad som helst för henne, men han tänker inte gifta sig med träsktrollet Fiona, bara för att Jocke och Anjo säger det.
Varför är Anjo och Wempa plötsligt familj?
Chrille och Linnéa skulle med största sannolikhet få stöttning och avlastning av sina föräldrar och syskon för att ge Chloé en stabil och trygg uppväxt.
Julia är ute på en mycket farlig väg och är ivrigt påhejjad av syrran, mamma och tiktokkompisar, vad har hon för mål och framtidsplaner?