Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Om (OM) Chrippa är anhållen igen och att det leder till häktning, tror jag inte han kommer bli släppt innan rättegången.
Med tanke på flyktrisken så lär det ta stopp med utlandssemestrar iom det.
När åkte Jocke och Anjo till Frankrike?
Va det Jocke och/eller Anjo som ringde och tipsade polisen om att Chrippa va hemma?
Det är lär knappast förvåna mig.
Ja, jag spekulerar nu och talar utifrån ’om’ det är på det sättet.
Hursomhelst så är Chrippa väldigt tyst och Linnea verkar vara på ett strålande humör.
Chrippa är utan tvekan skicklig på att skapa kontent om sig själv här på Flashback

Är det inte lite väl genomskinligt att precis när Chrille och Linnéa ska gå ut med sin video, så går exonph ut med rykten om att flera polisbilar befinner sig vid Jocke och Chrilles hyreshus, sen åker Jocke, Jonna, tre assistenter, barnen, Anjo, Lisen och tvillingarna iväg till Disneyland Paris? Samtidigt drar Anjo och Lisens medhjälpare iväg på roadtrip i Europa.
Detta känns helt klart iscensatt av Jocke för att förhindra att bangern släpps när dom tänkt åka på semester igen.
Det är Jockibois modus operandi.
Vem vet vad Jocke hittat på, han begår ju hemfridsbrott på löpande band, Chrille sa i senaste streamen att Jocke kom och gick som han behagade, vi minns alla hur Anjo, Lisen och Jocke tog sig in och filmade Linnea, som höll på med att förhäxa Chrille, eftersom hon hade hans kläder på sig
Det skulle inte vara en svår match för "någon" att plantera någonting därinne, tex när Chrille o Linnéa varit o tränat, och sen ringt och tipsat polisen?
Det skulle iallafall inte förvåna mig. Då är problemet löst, iallafall i några dagar, så dom hinner göra mer content, antar att resan är på företaget, eftersom kamerorna är med och vloggar utlovas.
Varför kan inte Anjo ta sin egen familj på semester?
Varför får inte Chloé o mamman följa med kusinerna? Den fantastiska Julia som Björlunds och Lundell tagit hand om och anser att Chrille förtjänar att leva med, då skulle allt vara tiptop minsann?