Citat:
Ursprungligen postat av
PerraPersson
Jag tror inte hon klarade sig själv. Extremt kraftiga adhd drag. Obs ej fakta, ett rykte. Jag tycker man läser mellan raderna här i tråden att det är relativt rörigt i byn där detta hänt. Tydligen en pedo lärare som kan vara inblandad. Och, och hans föräldrar har suttit inne sägs det, för relativt smaskiga brott. Låter icke så smäckert, eller vad säger ni?
Du är ju helt klart inte riktig i huvudet. Går du på särskolan också?
Det du håller på med är falsk ryktesspridning. LÄGG AV med din skit
Hur många gånger ska det skrivas i tråden? Nu skriver jag det med stora bokstäver och fet stil
TIMS PAPPA FINNS INTE PÅ LEXBASE!!!
Tims pappa heter Jan ROYNE Mikael i förnamn och är född 1963-05-12.
Det är inte samma mellannamn som den som finns på Lexbase som heter ROYNE Sven Michael.
Den som finns på Lexbase bor dessutom i Gryt, Valdemarsviks kommun i Östergötland och är född 1963-08-31.
Enligt ratsit finns den 20 personer som heter Royne Andersson i Sverige.
Här har du länken till den ROYNE Sven Michael som finns på Lexbase. OBS att Tims pappas andra namn stavas Mikael.
Köp domen. 129 kr har du väl råd med eller?
https://lexbase.se/personsok?Search%5Bfullname%5D=ROYNE+Sven+Michael+ Andersson&Search%5Bpersonal_id%5D=&Search%5Bcity%5 D=&_=&
Dessutom är det du som skriver om peddos. Dina fantasier kan du behålla för dig själv.
Här skriver du om Kumla utan att ha den blekaste aning om något.
Falsk ryktesspridning!
Det här fallet är jävligt nog ändå utan dina skitinlägg
Citat:
Ursprungligen postat av
PerraPersson
Du har ju helt rätt här. Kriminalitet i gener, pedo:s, ett jävla patrask alltihop. Farsan till dårungen satt väl på nån Kumla liknande anstalt när det begav sig. Adhd, autism, ja ja och på det en peddo lärare