Citat:
Ursprungligen postat av
Vincciman
De flesta delar inte din uppfattning om #342.
”Så #342 kan inte smetas ner med att han ville "våldta ett barn".”
Det kan han, för det är många som gör det. Han kommer alltid vara gäddan som försökte våldta ett barn.
Nix, det gjorde han inte rent formellt. Och Hor-Sara & Kola-Patriks hela verksamhet bygger på förutsättningen att det finns potential att ha sex med minderåriga. De tror att de hittat ett idiotsäkert sätt att med skydd av utgivningsbevis kunna förtala människor i storpack.
Problemet är rent formellt att inga brott har begåtts, men de som de lockat fram har ändå hängts ut som pedofiler. Något som bland annat orsakat fyra självmord.
Det Hor-Sara och Kola-Patrik lyckats med är möjligen ett stort antal underlag till anmälningar för grooming. Det är olagligt och det man har är nog tillräckligt för fällande domar. Kruxet är att man inte lämnat det till polisen utan i stället har man själva hängt ut personerna, fullt identifierar, som pedofiler.
Det verkar även finnas indikationer på att "gädforna" ska kunna ha fått köpa sig fria från uthängning genom att betala 135 000 till nån jävla coach vis namn "Impulskollen". Ockerpengar som Hor-Sara & Kola-Patrik själv har procent på. För egen del tycker jag att det är misstänkt likt utpressning.
Jag tror forma Nilsson & Sjöbergs imperium är på väga att rämna. Organiserad brottslighet som t.ex. utpressning med fungerade barn som arbetsmetod är motbjydande och jag hoppas att de döms till långa fängelsestraff om någon har ork och tid att anmäla dem.