2024-04-05, 05:35
Avslutad
Inte för att tjata om dom gamla journalerna, men jag undrar om Jockiboi, som inte har något problem med att upprepande dra upp dessa 30-åriga handlingarna, är lika bekväm med att dåtiden kommer och hälsar på nutiden?
Skeletten i garderoben har börjat protestera och vill göra sig hörda
See Ya
Citera
2024-04-05, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Inte för att tjata om dom gamla journalerna, men jag undrar om Jockiboi, som inte har något problem med att upprepande dra upp dessa 30-åriga handlingarna, är lika bekväm med att dåtiden kommer och hälsar på nutiden?
Skeletten i garderoben har börjat protestera och vill göra sig hörda
See Ya
Märkligt det där, utan Jockiboi hade han varit död idag, men han vill inte kallas Jockiboi..
Han påstår väldigt mycket om sin uppväxt som inte var lätt, fast när man lyssnar på förtalspodden, lögnen måste hållas fast vid, så är det väldigt motsägelsefullt, allt han påstår.
Det stämmer inte alls alla hans uttalanden, men för dom som ser Jocke som ett offer, en hemlös oälskad människa som ratades av sin mamma och idag är har en jävligt rik framgångsrik producent, författare, kreatör, youtuber osv, allt jag ser är en Clown som snart kommer tappa masken.

Han lämnades inte på vuxenpsyk som barn, hans bonuspappa, som även gav honom sitt efternamn i samband med giftemålet, var med honom i skolan när det var tufft och han stannade kvar när Jocke lades in på psyk och bodde där hela tiden, så den ensamma oälskade pojken är rent bullshit och elakt förtal.

Så otroligt provocerande att han så aktivt manipulerar omgivningen att det är så synd om honom, han mår så dåligt, ingen förstår osv och så hyllas och försvaras han av dom största mobbarna på youtube, Rask och Anjo...

Smuts

Alltid ute efter att skapa drama och starta skvaller och sprida rykten, för att framställa sig själv som offer och godheten själv..

Rätt kul att han liknar Put1n så mycket, passar bra och Anjo är lille K1m Young Hun...
Citera
2024-04-06, 15:20
Medlem
abvs avatar
Även om chrippa da cripple är en jävla idiot så lär det bli svettigt för jockeboi framöver. Han har nog minst sagt fullt med skelett i garderoben. Undrar hur långt han kan gå för att få tyst på brorsan, att avfärda allt som trams för att chrippa är galen lär ju inte fungera så länge till.
Citera
2024-04-06, 19:16
Avslutad
En sak jag aldrig förstått är, hur kan någon som så totalt och utan hänsyn visar sitt förakt för sina följare. Han hälsar aldrig, han gapar, skriker och skäller ut dom, han till och med ringer polisen på dom.

Är det något självskadebeteende att ha en sådan som sin idol?
Alla som sitter här inne och tycker att Jocke är en bra människa som gått igenom eld och vatten för att komma dit han är, skall ha i åtanke att han skiter fullständigt i er. Han till och med hatar er

Så lycka till, ni som matar denna varelse
Citera
2024-04-07, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Märkligt det där, utan Jockiboi hade han varit död idag, men han vill inte kallas Jockiboi..
Han påstår väldigt mycket om sin uppväxt som inte var lätt, fast när man lyssnar på förtalspodden, lögnen måste hållas fast vid, så är det väldigt motsägelsefullt, allt han påstår.
Det stämmer inte alls alla hans uttalanden, men för dom som ser Jocke som ett offer, en hemlös oälskad människa som ratades av sin mamma och idag är har en jävligt rik framgångsrik producent, författare, kreatör, youtuber osv, allt jag ser är en Clown som snart kommer tappa masken.

Han lämnades inte på vuxenpsyk som barn, hans bonuspappa, som även gav honom sitt efternamn i samband med giftemålet, var med honom i skolan när det var tufft och han stannade kvar när Jocke lades in på psyk och bodde där hela tiden, så den ensamma oälskade pojken är rent bullshit och elakt förtal.

Så otroligt provocerande att han så aktivt manipulerar omgivningen att det är så synd om honom, han mår så dåligt, ingen förstår osv och så hyllas och försvaras han av dom största mobbarna på youtube, Rask och Anjo...

Smuts

Alltid ute efter att skapa drama och starta skvaller och sprida rykten, för att framställa sig själv som offer och godheten själv..

Rätt kul att han liknar Put1n så mycket, passar bra och Anjo är lille K1m Young Hun...

Helt ärligt folk växer upp under värre förhållande och bli framgångsrika utan att nulla allt och alla
Citera
2024-04-07, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Apanboll123
Du och mumsbulle borde ta nån slags hjälp för eran psykos, Ni verkar tro att Jocke har nån slags makt i Sverige där han styr och kan bestämma över soc, polisen , hyresvärden och myndigheter , Han kan inte bestämma ett skit sluta tro på allt som sägs bland samtliga .
Det är precis det som jag försöker belysa, att Jockiboi INTE är allsmäktig och besitter någon form av diplomatstatus som gör honom immun mot lagar och regler.
Det är väl rätt uppenbart att den bild som Jocke och Jonna förmedlar, inte passar särskilt bra ihop med vad Jockiboi sysslar med bakom skärmen.
Jocke påstår väldigt mycket och hans fans tror på allt han säger.
Hur kan du ha missat vad jag försöker påpeka, att det Jocke sysslar med och påstår är skadligt.
Citera
2024-04-07, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är precis det som jag försöker belysa, att Jockiboi INTE är allsmäktig och besitter någon form av diplomatstatus som gör honom immun mot lagar och regler.
Det är väl rätt uppenbart att den bild som Jocke och Jonna förmedlar, inte passar särskilt bra ihop med vad Jockiboi sysslar med bakom skärmen.
Jocke påstår väldigt mycket och hans fans tror på allt han säger.
Hur kan du ha missat vad jag försöker påpeka, att det Jocke sysslar med och påstår är skadligt.

Strunta i vad folk säger Jocke är en A Youtubers punkt slut Så frågan är varför hänger han med en en C gubbe som Banjo ,som drar ner hans namn i smutsen ?
Citera
2024-04-07, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanboll123
Jag har mina egna åsikter och det är att Jocke inte kan styra ett piss gällande myndigheter och beslut han är simpel youtuber, Däremot tycker jag det är kul att läsa vad du och Mumsbulle skriver ni tror genuint att Jocke är den allmäktiga och kan styra beslut .

Logga ut och ta hjälp
Du har rätt. Han är en simpel youtuber.

En simpel youtuber med ett luftslott. Han är pank, ljuger, fuskar med både det ena och det andra, vägrar betala sina hantverkare och brorsans lön.

Men, Amber Lundell är inte immun mot lagar och regler. Däremot ljuger han om myndigheters beslut och TAR lagen i egna händer och hans lobotomerade följer förstår tyvärr inte det. ”Linnea får inte vara i närheten av Lillen, polisen sa åt mig att bryta mig in i deras lägenhet, soc har bestämt att jag ska ha den icke-befintliga rollen som säkerhetsperson.”

Joakim har begått massvis med brott:
Ekonomisk brottslighet, skattebrott, egenmäktigt förtal, förfarande, olaga hot, olaga intrång, utpressning, stöld, avtalsbrott genom företaget, falsk tillvitelse och annat problematiskt.

Adolf Lundell är en diktator. Han skulle bli dömd för mångt och mycket om han bara blivit anmäld. Vollet han ju blev av ett företag och fick böta mer än en miljon kronor. Men nu också för annat och ett åtal kommer väckas väldigt snart. Varför tror du han är helt galen? Varför tror du detta sker? Jo. För han är desperat. Rättsväsendet är honom hack i häl, likaså Skatteverket och Kronofogden.

Tro mig när jag säger att Joakim Lundell kommer att dömas för brott som han har tillskrivit sin broder. Varför kör du med Jockes diktatorretorik? ”Tyck som mig eller tig!”
Citera
2024-04-07, 10:30
Avslutad
Varför producerar inte Jocke en film typ som Guillous Ondskan? Istället för spökfilmer?

Med rätt manusförfattare o regissör lär den kunna bli framgångsrik.

Allt finns ju med alla problem som funnits.

Filmen skulle ju bli trovärdig och innehålla gråtande barn, en trasig familj, lite våld o knark o sen ett lyckligt slut. Tänk om Ulf Lundell gör musik till filmen? Allt för att tjäna några extra miljoner.
Citera
2024-04-07, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Strunta i vad folk säger Jocke är en A Youtubers punkt slut Så frågan är varför hänger han med en en C gubbe som Banjo ,som drar ner hans namn i smutsen ?
A i den bemärkelsen att han har många följare. Inte A i inkomst inte heller A i företagande då senaste företagssatsningen gick i konkurs och Jocke & Jonna AB gick 200000kr back.

Har du inte förstått varför Jocke ger Anjo uppmärksamhet? Anjo har skött Jockes smutsgöra i flera år. Har han någonsin hängt ut någon som inte Jocke velat att han ska hänga ut?

En resa till Dubai är dyr och för en vecka sedan hade Anjos företag en skuld på ynka 10600kr hos kronofogden. Låter man en skuld gå dit för en sådan summa så bör man inte prioritera en resa till Dubai som är betald med egna pengar.
Citera
2024-04-07, 10:46
Medlem
B´stards avatar
Citat:

För att han dansar efter hans pipa såklart. I smutsen vet jag inte, visningarna öser in för båda.

På samma sätt som du inte vill ha den "bästa" advokaten, utan en som är beredd att stretcha på moralen - tänk Saul Goodman i Breaking bad:

"When the going gets tough, you don't want a criminal lawyer. You want a CRIMINAL lawyer"

https://www.youtube.com/watch?v=jvlEqAjg8aU&ab_channel=OwlRafter
Citera
2024-04-07, 10:49
Avslutad
Citat:
Jocke har ju inga vänner kvar, det råkar bara vara Anjo (som han bokstavligen hatade förr).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in