2024-04-05, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Ja, man är så trött på M-L, jag fattar verkligen inte varför alla karlar är ute efter henne. Ingen man skulle vilja ha som tjejkompis heller för den delen. Visst, hon ser kanske yngst ut, men hon är ju en extremt jobbig person. Hon verkar inte ha ett större intresse utan kritiserar dem bara. Hur orkar gubbarna med hennes gnälliga ältande? Så självcentrerad och ett evigt babblande om vad hon vill och har för krav, bara ingen ställer krav på henne... Och så ska det vara skratt och skoj - men hon bidrar ju inte det minsta själv till en härlig och glad stämning?
Ja, hon är en depressiv och rädd person, inte så livfull precis. Då har Kerstin mycket mer av äkta charm och värme, om man ska ta till jämförelser…
Säkert nån som slår klorna i Eva, hon verkar behaglig, om än lite flummig. Låter sig nog lätt korrigeras, dock 😁
Citera
2024-04-05, 10:02
Avstängd
Jag undrar om Sven-Erik har fått 10.000 beundrarbrev som han räknade med. Och sedan skulle han ha fullt upp med dessa.
Citera
2024-04-05, 15:55
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag undrar om Sven-Erik har fått 10.000 beundrarbrev som han räknade med. Och sedan skulle han ha fullt upp med dessa.

Snarare 20.000 brev, jag tyckte han var skön, gillar folk som går utanför boxen och lever livet.
Citera
2024-04-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Förstår inte varför M-L och vissa deltagare får så mycket uppmärksamhet? Man får ju knappt se något av de andra deltagarna??

Sen tycker jag det var jävligt del att M-L fick åka till stugan igen! Kunde de inte ha gett ett annat par den chansen??

Så enormt synd att allt kretsar kring ett fåtal personer. Hade varit så mycket roligare att följa alla olika människor. Så var det väl förra året? Kan det vara så att det inte klickade alls mellan folk, förutom turerna i det där lilla gänget runt M-L och Åsa? Men man hade ju ändå kunnat ge alla lite plats i programmet. Och att skicka iväg M-L med nästa gubbe var ju bara droppen. Blir det laget runt liksom?
Citera
2024-04-05, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Så enormt synd att allt kretsar kring ett fåtal personer. Hade varit så mycket roligare att följa alla olika människor. Så var det väl förra året? Kan det vara så att det inte klickade alls mellan folk, förutom turerna i det där lilla gänget runt M-L och Åsa? Men man hade ju ändå kunnat ge alla lite plats i programmet. Och att skicka iväg M-L med nästa gubbe var ju bara droppen. Blir det laget runt liksom?
Det är natural selection förstår du Åsa och ML passar så bra till så många fler! rondörgubbar anser Keyoo och Ecke att dom alla måste få provcyklas, så glöm alla konspirationsteorier om att man vill framhäva dom som genererar 'klickande' och tittare
Citera
2024-04-05, 23:20
Medlem
Är det nån som har reagerat på att Sven Erik har en väldigt konstig överläpp?
Citera
2024-04-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Snarare 20.000 brev, jag tyckte han var skön, gillar folk som går utanför boxen och lever livet.
Ja, visst kan han vara en skön snubbe hänga med ibland. Jag har dock svårt att se att särskilt många skulle vilja leva med honom. Självklart finns det säkerligen någon förhonom också, men de flesta damerna vill nog inte ha en partner som honom.
Citera
2024-04-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Ja, hon är en depressiv och rädd person, inte så livfull precis. Då har Kerstin mycket mer av äkta charm och värme, om man ska ta till jämförelser…
Säkert nån som slår klorna i Eva, hon verkar behaglig, om än lite flummig. Låter sig nog lätt korrigeras, dock 😁
Jag är väldigt förvånad över att ingen verkar intresserad av Eva. Jag tycker att hon ser bra ut och verkar trevlig, mjuk och kvinnlig.
Citera
2024-04-05, 23:38
Medlem
Huvudsaken iaf slippa se mer av helikopter-SE😵‍💫🤢🤮.
Citera
2024-04-05, 23:45
Medlem
Abelssuns avatar
Det är ju bara M-L, Åsa, Atle, Bosse och Heikki som visas hela tiden. Förresten så har Åsa konstig överläpp, kolla själva.
Citera
2024-04-06, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det är ju bara M-L, Åsa, Atle, Bosse och Heikki som visas hela tiden. Förresten så har Åsa konstig överläpp, kolla själva.
Ja, det mesta snurrar runt dem. Bosse har de börjat visa mer av helt nyligen sedan M-L visat intresse för honom. De andra har varit i centrum hela tiden. Jag tycker förresten att Lasse, som är änkling, visas mycket också. Inte helt konstigt för han springer ju växelvis efter M-L och Åsa.
Citera
2024-04-06, 00:14
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Ja, det mesta snurrar runt dem. Bosse har de börjat visa mer av helt nyligen sedan M-L visat intresse för honom. De andra har varit i centrum hela tiden. Jag tycker förresten att Lasse, som är änkling, visas mycket också. Inte helt konstigt för han springer ju växelvis efter M-L och Åsa.

Den desperata Lasse, använde alla superlativ som finns för att beskriva M-L's gudomlighet. I övrigt verkar han vara en fin man.

Förra säsongen tittade jag inte. Blev förvånad i år över hur pinsamt gamlingar kan bete sig på tv. Det är skrämmande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in