2024-04-04, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du förstår inte vad förtal är. Man kan bli fälld även om det man påstår och eller visar är sant.
Check it out!!!

Du har naturligtvis helt rätt de som betvivlar detta kan granska fallet tomas åberg.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/O8yOk1/joakim-lamotte-doms-for-grovt-fortal

https://samnytt.se/samnytts-ansvarigare-utgivare-doms-till-fangelse-efter-journalistik-om-nathatsgranskaren

Nu är Lamotte en person som jag håller högt pga vederbörandes mod och autentiska reportage Men de rök dit allihop. Precis som Sara Malika Nilsson är på god väg att göra. Eller rättare sagt kommer att göra.
Citera
2024-04-04, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ten
ok, tar på mig det.

Rättelse:
Sannafiskare har bara börjat suga peddokuk.

Du är inte frisk du gosse lol
Citera
2024-04-04, 22:41
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Du är inte frisk du gosse lol

har jag fel?
Citera
2024-04-04, 22:47
Bannlyst
Citat:
har jag fel?

Eftersom det inte finns någon pedofil i sammanhanget så kan hon ju knappast göra det du insinuerar tänker jag rent spontant, har jag fel?
Citera
2024-04-04, 22:47
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Men fan så svårt ni har med läsförståelsen då! Det går inte att förklara för er som envisas med att tro att 1+1=5 att ni tittat på svaret spegelvänt. Bättre att Sanna själv får svara #Radhuslivet

-"Sanna" har bytt sida, försvarar pedofiler och är ihop med en dömd pedofil (T*mas).

-Hon har skrivit till den ej publicerade gäddan, försökt få honom att säga att han köpt anonymiteten av Dumpen, men han vägrar säga det och vill fortsätta sin behandling. Inser att han kommer att publiceras, men vill tillfriskna.

-"Sanna" lämnar sin film till ETC, de använder den till att försöka svartmåla Dumpen (Sara och Patrik).

Vad av dessa saker är fel eller osant?
Citera
2024-04-04, 22:49
Medlem
FernandoFisrings avatar
Undra varför alla dumpens konfrontationer är så jävla enformiga och tråkiga på sista tiden? Varför får vi inte längre några hillbillykufar med halvätna tekakor i munnen med könshår som är längre än deras kukar att skratta åt?
Citera
2024-04-04, 22:50
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Eftersom det inte finns någon pedofil i sammanhanget så kan hon ju knappast göra det du insinuerar tänker jag rent spontant, har jag fel?

hon är ju för fan nu ihop med en dömd pedofil vars kuk hon suger. vad är det som är så svårt att förstå?
Citera
2024-04-04, 22:55
Bannlyst
Citat:
hon är ju för fan nu ihop med en dömd pedofil vars kuk hon suger. vad är det som är så svårt att förstå?

Dömd av medborgargardet dumpen i detta fall ja. Det är ju inget att ta på allvar eftersom det inte finns någon realism i det. Dumpen använder ju fiktiva okonvetionella metoder har du inte koll på det? Du får nog vårda ditt språk lite framåt också.
Citera
2024-04-04, 22:56
Medlem
Precis vad jag förutspådde även om jag inte trodde det skulle ske så nära i tiden.
(FB) Uthängd stämmer Dumpen – första fallet
Citera
2024-04-04, 22:59
Medlem
Citat:
Man kan inte dömas för pedofili per se, det är vad pungtomten retoriskt fixerar sig vid. Han vet förstås exakt vad du menar och att du har rätt.
Citera
2024-04-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
-"Sanna" har bytt sida, försvarar pedofiler och är ihop med en dömd pedofil (T*mas).

-Hon har skrivit till den ej publicerade gäddan, försökt få honom att säga att han köpt anonymiteten av Dumpen, men han vägrar säga det och vill fortsätta sin behandling. Inser att han kommer att publiceras, men vill tillfriskna.

-"Sanna" lämnar sin film till ETC, de använder den till att försöka svartmåla Dumpen (Sara och Patrik).

Vad av dessa saker är fel eller osant?
Hon försvarar nog inte pedofiler eller andra störningar gäddor har som att hon vill hämnas på Dumpen.
Citera
2024-04-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du förstår inte vad förtal är. Man kan bli fälld även om det man påstår och eller visar är sant.
Check it out!!!

Ansvar aktualiseras dock inte om det kan anses vara försvarligt att lämna uppgift i saken och den tilltalade kan visa att uppgiften är sann eller att det åtminstone föreligger skälig grund för den.
Källa : https://forfattarforbundet.se/radgivning/yttrandefrihet/vad-ar-fortal-och-vad-utgor-fortal/

Juridik är en bedömningssport därav mitt tidigare gissning på 50% man kan göra tolkningar i juridik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in