2024-04-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Stämmer detta? Att detta är "Sanna fiskare" alltså?
Det här blir ju fan bara bättre och bättre tamigfan!

Men ställer mig lite tveksam till detta....är detta bekräftat att denna porraktris och dessutom pedofila kvinna är Sanna? Det låter nämligen för bra för att vara sant!

Hon ser inte helt bekväm ut där....det dära spermasprutet var hon inte överjävligt entusiastisk över det ser man ju.
Vet inte om det stämmer utan utgick ifrån Wotans inlägg.
Citera
2024-04-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feinflux
Minst 360000 kronor om året från Impulskollen. Är det Dumpen erkänner. Kanske mer. Förmodligen inte mindre.

Du ser inte själv problemet med en sida som Dumpen som föser människor i armarna på dess största sponsor?

Jag avskyr pedofiler och har ivrigt applåderat Dumpens arbete. Men det får inte ske på bekostnad av privata ekonomiska motiv för då försvinner trovärdigheten.

Det är väl inget konstigt med reklam? Det jobbar många företag med
Och ja de som köper reklam förväntar sig att få något tillbaka.
Citera
2024-04-04, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergslagskaminen
Bara så att jag inte missförstår dig... du menar att du vill ge en stor eloge till han it-forensikern som drar dumpen inför rätta? Om det är honom du menar, hur är han INTE pedofil?

Pga att han inte är dömd av staten utan av medborgargardet dumpen och fiktiva metoder. Det kan ju inte vara så fasligt svårt att ta in? Eller vad tänker du? Jag förstår inte vad du är ute efter?
Citera
2024-04-04, 20:21
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Ehhh joooo. Fiskerskan är ju dömd.
Nä, haha. Vackeros är dömd, hon har inte fiskat åt dumpen.

wotan missförstod dumpentexten
Citera
2024-04-04, 20:23
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Stämmer detta? Att detta är "Sanna fiskare" alltså?
Det här blir ju fan bara bättre och bättre tamigfan!

Men ställer mig lite tveksam till detta....är detta bekräftat att denna porraktris och dessutom pedofila kvinna är Sanna? Det låter nämligen för bra för att vara sant!

Hon ser inte helt bekväm ut där....det dära spermasprutet var hon inte överjävligt entusiastisk över det ser man ju.

Nä, det stämmer inte. Vackeros nämns i Saras gemälestext på Dumpen
Citera
2024-04-04, 20:25
Medlem
eScapeGoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Tror inte gäddan ska hoppas på det. Representerar du äcklet eller?
Visst kan Sara strunta i att erbjuda förlikning till gäddan som stämmer. Men då tar hon och Dumpen en rätt stor risk. Förlorar de så kommer kanske andra att stämma dem. Ibland är det bättre att släppa en gädda ur nätet för att kunna fånga fler gäddor än offra hela nätet, om du fattar.

Det där är så pinsamt IQ-befriat argument, jag analyserar juridiken och konsekvenserna i det här, jag lägger inga värderingar rörande gäddorna eller Dumpen. Läs dessutom ett av mina tidigare inlägg i tråden så ser du att jag inte gillar Sara, som jag uppfattar som ohederlig och skadeglad i sin jakt på pedofiler, men att jag samtidigt tycker att det finns ett allmänintresse att veta vilka män som stämmer träff med barn i sexuellt syfte. Jag har alltså inget emot Dumpen, däremot tycker jag att Sara verkar vara en ohederlig person.
Citera
2024-04-04, 20:26
Medlem
eScapeGoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Hur definierar du allmänintresse? Är det alla människor i allmänhet eller enbart grannar , närstående och eventuell arbetsplats?
Alla människor i allmänhet.
Citera
2024-04-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Pga att han inte är dömd av staten utan av medborgargardet dumpen och fiktiva metoder. Det kan ju inte vara så fasligt svårt att ta in? Eller vad tänker du? Jag förstår inte vad du är ute efter?

Dömd av staten, är du på riktigt? 😅 Du ser väl vad äcklet har skrivit? Sök hjälp för fan.
https://dumpen.se/2024/01/05/polisens-it-forensiker-och-gadda-i-ett-napp-342-uppsala/
Citera
2024-04-04, 20:30
Bannlyst
Ska man våga sig på en gissning att impulskollen har häcken full med frågor gällande läkare etc de anlitat och hur deras utbildningsbakgrund ser ut.. dvs vilken kompetens de har av behandla "sexualbrottslingar" lol. Herre jesus det är full kalabalik nu lol
Citera
2024-04-04, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergslagskaminen
Dömd av staten, är du på riktigt? 😅 Du ser väl vad äcklet har skrivit? Sök hjälp för fan.
https://dumpen.se/2024/01/05/polisens-it-forensiker-och-gadda-i-ett-napp-342-uppsala/

Och? Vad bevisar detta menar du i lagens mening? alltså trakkassera någon annan nu med ditt skit lol. lycka till nu kamrat!
Citera
2024-04-04, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Och? Vad bevisar detta menar du i lagens mening? alltså trakkassera någon annan nu med ditt skit lol. lycka till nu kamrat!

Så du läste vad pedofilen hade skrivit till dumpen men tycker fortfarande inte att han är en pedofil och när det blir för jobbigt att tänka på så tycker du att jag trakasserar dig?
Att han inte har blivit dömd av staten förändrar inte det faktum att han är ett vidrigt äckel med dragning till barn.
Citera
2024-04-04, 20:41
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Så du litar på någon som har börjat att träffa en gädda?

Citat:
Ursprungligen postat av ten
Ehhh joooo. Fiskerskan är ju dömd.

Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag utgick från det som står på Dumpen. Det är alltså fel?

EDIT: På deras sida står "Flickvännen hade samma ovanliga namn som vår volontär." Men det har alltså gått till så att Th*mas har dömts för barnporrbrott, han har köpt bilder av C*rola V*ckeros. Sen när han kommit ut har han blivit tillsammans med Sanna-fiskare, som nu hoppat av Dumpen och försvarar pedofiler/läcker till ETC. Men "Sanna" har ett annat namn på riktigt, ett ovanligt namn?
Men fan så svårt ni har med läsförståelsen då! Det går inte att förklara för er som envisas med att tro att 1+1=5 att ni tittat på svaret spegelvänt. Bättre att Sanna själv får svara #Radhuslivet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in