2024-04-04, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergslagskaminen
Så du läste vad pedofilen hade skrivit till dumpen men tycker fortfarande inte att han är en pedofil och när det blir för jobbigt att tänka på så tycker du att jag trakasserar dig?
Att han inte har blivit dömd av staten förändrar inte det faktum att han är ett vidrigt äckel med dragning till barn.

Nej Du är rätt på det, inget medborgargarde ala pöbeljustis dömer någon i min värld. framförallt inte med okonventionella fiktiva metoder. Du har verkligen steppat upp och förstått hur det ligger till. Nu får vi hålla tummar och tår för att 1. mannen som så modigt stämt Sara Malika Nilsson får gehör av staten vilket jag är övertygad om att han får. 2 Sara Malika Nilsson får ett slagskott i sidan 3. att offentlighetsprincipen revideras så att oseriösa aktörer som dumpen inte kan agera i med utgivningsbevis och staten i ryggen i fortsättningen.

Det här kan bli riktigt bra kamrat, håll tummarna!
Citera
2024-04-04, 21:11
Medlem
Han kommer inte få igenom det, dom har publicerat chattloggar inte hängt ut hans efternamn, dom har gett han möjlighet att reda ut ifall någon snott hans identitet, detta är inte förtal hade han vart oskyldig hade han haft möjlighet att visa dom det. Då hade dom tagit bort allt, men dom har ip adress allting, det är han som sexchattat med fiktivt barn, det i sig är inte ett brott och då har dom rätt att publicera artiklar om det.
Citera
2024-04-04, 21:13
Medlem
Tro mig risken att Viktor förlorar stämningen är minst 50%
Citera
2024-04-04, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Tro mig risken att Viktor förlorar stämningen är minst 50%

Redovisa hur du kommit fram till 50%
Citera
2024-04-04, 21:19
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Han kommer inte få igenom det, dom har publicerat chattloggar inte hängt ut hans efternamn, dom har gett han möjlighet att reda ut ifall någon snott hans identitet, detta är inte förtal hade han vart oskyldig hade han haft möjlighet att visa dom det. Då hade dom tagit bort allt, men dom har ip adress allting, det är han som sexchattat med fiktivt barn, det i sig är inte ett brott och då har dom rätt att publicera artiklar om det.

Förnamn, yrke, hemort, ansiktsbilder, film (som dessutom slutar där personen går in genom porten till det hus han bor i), linkedin-profil med förnamn och arbetsgivare, och slutligen kukbild räcker gott för att konstatera att han är personligen utpekad.
Senast redigerad av Blandadajente 2024-04-04 kl. 21:24.
Citera
2024-04-04, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Förnamn, yrke, hemort, ansiktsbilder, film (som dessutom slutar där personen går in genom porten till det hus han bor i), linkedin-profil med förnamn och arbetsgivare, och slutligen kukbild räcker gott för att konstatera att han är personligen utpekad.

fan vad gött, du jobbar inte som domare tänker jag? lol
Citera
2024-04-04, 21:41
Bannlyst
Tro mig att min guru Oisin Cantwell på AB filar på en artikel i detta nu. förmodligen kommer den i morgon. AB vore ingenting utan Oisin. Som jag ser fram emot detta
Citera
2024-04-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eScapeGoat
Visst kan Sara strunta i att erbjuda förlikning till gäddan som stämmer. Men då tar hon och Dumpen en rätt stor risk. Förlorar de så kommer kanske andra att stämma dem. Ibland är det bättre att släppa en gädda ur nätet för att kunna fånga fler gäddor än offra hela nätet, om du fattar.

Det där är så pinsamt IQ-befriat argument, jag analyserar juridiken och konsekvenserna i det här, jag lägger inga värderingar rörande gäddorna eller Dumpen. Läs dessutom ett av mina tidigare inlägg i tråden så ser du att jag inte gillar Sara, som jag uppfattar som ohederlig och skadeglad i sin jakt på pedofiler, men att jag samtidigt tycker att det finns ett allmänintresse att veta vilka män som stämmer träff med barn i sexuellt syfte. Jag har alltså inget emot Dumpen, däremot tycker jag att Sara verkar vara en ohederlig person.
De vill belysa frågan och är beredda att sitta inne för det om så krävs. Förlika kommer de aldrig göra, tro mig.
Citera
2024-04-04, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
De vill belysa frågan och är beredda att sitta inne för det om så krävs. Förlika kommer de aldrig göra, tro mig.

Låter som förnuftiga individer lol
Citera
2024-04-04, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eScapeGoat
Alla människor i allmänhet.

Jag förstår och det innebär att det är människor som inte kände till gäddan tidigare?
Kommer du ihåg 400 gäddor? Alltså blir varningen de facto värdelös såvida varningen inte ska ses som någon sorts upplysning i allmänhet kring något som pågår på nätet.
Citera
2024-04-04, 22:22
Medlem
Citat:

Du förstår inte vad förtal är. Man kan bli fälld även om det man påstår och eller visar är sant.
Check it out!!!
Citera
2024-04-04, 22:26
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Men fan så svårt ni har med läsförståelsen då! Det går inte att förklara för er som envisas med att tro att 1+1=5 att ni tittat på svaret spegelvänt. Bättre att Sanna själv får svara #Radhuslivet

ok, tar på mig det.

Rättelse:
Sannafiskare har bara börjat suga peddokuk.
Senast redigerad av ten 2024-04-04 kl. 22:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in