2024-04-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Dumpen verkar vara finansierade genom reklam och swishdonationer men du har uppenbarligen annan info. Kan du belägga det eller läser du bara ETC?

Minst 360000 kronor om året från Impulskollen. Är det Dumpen erkänner. Kanske mer. Förmodligen inte mindre.

Du ser inte själv problemet med en sida som Dumpen som föser människor i armarna på dess största sponsor?

Jag avskyr pedofiler och har ivrigt applåderat Dumpens arbete. Men det får inte ske på bekostnad av privata ekonomiska motiv för då försvinner trovärdigheten.
Citera
2024-04-04, 19:45
Bannlyst
Att dumpens medarbetare Sanna var ute på djupt vatten det visste vi redan. Jag har redan skrivit att hon riskerar en kula i förlängningen som SoP för allt ont de har gjort. Vilket jag håller som en högst sannolik möjlighet. Nu får vi se vad som tar dem först.

Intressant att Dumpen lägger ut detta på sin hemsida.. det "försvarstalet" tror jag inte är till gagn för dem och att de inte klarar hålla sig kalla tyder mer och mer på att den här sagan är slut Det bränner under fötterna rejält på Sara nu.

Det är popcorn fram kamrater och återigen en stor sann eloge till människan som så modigt valt att stämma Kaninkokerskan. All heder åt den personen i det avseendet.
Citera
2024-04-04, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Att dumpens medarbetare Sanna var ute på djupt vatten det visste vi redan. Jag har redan skrivit att hon riskerar en kula i förlängningen som SoP för allt ont de har gjort. Vilket jag håller som en högst sannolik möjlighet. Nu får vi se vad som tar dem först.

Intressant att Dumpen lägger ut detta på sin hemsida.. det "försvarstalet" tror jag inte är till gagn för dem och att de inte klarar hålla sig kalla tyder mer och mer på att den här sagan är slut Det bränner under fötterna rejält på Sara nu.

Det är popcorn fram kamrater och återigen en stor sann eloge till människan som så modigt valt att stämma Kaninkokerskan. All heder åt den personen i det avseendet.

Stor eloge till en pedofil?
Citera
2024-04-04, 19:55
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feinflux
Minst 360000 kronor om året från Impulskollen. Är det Dumpen erkänner. Kanske mer. Förmodligen inte mindre.

Du ser inte själv problemet med en sida som Dumpen som föser människor i armarna på dess största sponsor?

Jag avskyr pedofiler och har ivrigt applåderat Dumpens arbete. Men det får inte ske på bekostnad av privata ekonomiska motiv för då försvinner trovärdigheten.

De föser väl inte folk dit. I slutet på chattarna hänvisas till Impulskollen och Preventell och i bland någon till.

Är du inte läskunnig??
Citera
2024-04-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Kan du styrka det där påståendet? Det enda jag kunnat utläsa är att hon har kontakt med en och att de skriver på nåt tillsammans. Sara påstår att de skrivit debattartileln i ETC ihop, Sanna anger att de jobbar på en bok.

ETA
Förresten skrev hon ett jäkla bra inlägg på Facebook för ett par dar sen som beskriver sektmentaliteten i Dumpen rätt så bra:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02FyLPSQuEZip4naLJY4 oYTAsjqpyKzh6JEnesDDubn85EDoHS6n4jsx9nod2SbTFjl&id =100078290025464

Så du litar på någon som har börjat att träffa en gädda?
Citera
2024-04-04, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergslagskaminen
Stor eloge till en pedofil?

Vilken pedofil? Det finns ingen av staten dömd pedofil här. Eller menar du den fiktiva delen som dumpen står för?
Citera
2024-04-04, 20:00
Medlem
tens avatar
Citat:
Vilken pedofil? Det finns ingen av staten dömd pedofil här. Eller menar du den fiktiva delen som dumpen står för?

Ehhh joooo. Fiskerskan är ju dömd.
Citera
2024-04-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Och här får man väl skriva ut namn med maskade bokstäver? Pedofilen hon är ihop med heter Th*mas W*tt (o+i) och "Sanna fiskare" heter C*rola V*ckeros (a+a).

Gäddan i filmen på ETC (filmad av "Sanna") har de alltså låtit bli att publicera pga självmordsförsök och att han gått med på vård? Men han är införstådd med att han kommer att publiceras när han mår bättre. Alltså en lögn från ETC's sida att man kan köpa sig fri från att hängas ut. Det är en hämndaktion från numera peddoflickvännen Sanna/Carola som kastats ut av Dumpen för att hon skyddar peddos mer än barn och en falsk artikel från ETC, som driver en kommunistagenda. Leve Dumpen!
Här blir C*rola V*ckeros (a+a) tagen i tvåan av Johan Vilde.
https://www.youjizz.com/videos/swedish-carola-vackeros%2C-anal-67929212.html
Citera
2024-04-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
De föser väl inte folk dit. I slutet på chattarna hänvisas till Impulskollen och Preventell och i bland någon till.

Är du inte läskunnig??

"Försökspersonerna" som Impulskollen fick loggarna till och gjorde en uppsökande kontakt. Utan en konfrontation. Vad kallar du det?
Citera
2024-04-04, 20:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Lögn och förbannat förtal. Vi är ganska många här i tråden som känner till "Sanna fd fiskares" identitet, men inte funnit nån anledning att posta det här. Förnamn börjar på A, hemort Linköping. Det räcker så.

Jag utgick från det som står på Dumpen. Det är alltså fel?

EDIT: På deras sida står "Flickvännen hade samma ovanliga namn som vår volontär." Men det har alltså gått till så att Th*mas har dömts för barnporrbrott, han har köpt bilder av C*rola V*ckeros. Sen när han kommit ut har han blivit tillsammans med Sanna-fiskare, som nu hoppat av Dumpen och försvarar pedofiler/läcker till ETC. Men "Sanna" har ett annat namn på riktigt, ett ovanligt namn?
Senast redigerad av Wotan 2024-04-04 kl. 20:13.
Citera
2024-04-04, 20:09
Medlem
Citat:

Bara så att jag inte missförstår dig... du menar att du vill ge en stor eloge till han it-forensikern som drar dumpen inför rätta? Om det är honom du menar, hur är han INTE pedofil?
Citera
2024-04-04, 20:10
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Här blir C*rola V*ckeros (a+a) tagen i tvåan av Johan Vilde.
https://www.youjizz.com/videos/swedish-carola-vackeros%2C-anal-67929212.html

Stämmer detta? Att detta är "Sanna fiskare" alltså?
Det här blir ju fan bara bättre och bättre tamigfan!

Men ställer mig lite tveksam till detta....är detta bekräftat att denna porraktris och dessutom pedofila kvinna är Sanna? Det låter nämligen för bra för att vara sant!

Hon ser inte helt bekväm ut där....det dära spermasprutet var hon inte överjävligt entusiastisk över det ser man ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in