2024-04-04, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elpo50
Åh nej! Risk för att det blir FLER barn för soc att placera snart….
Inte så stor risk för fler barn eftersom hon är 46 år
2024-04-04, 13:18
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
han som bor hos fia
Det tyckte jag va så jävla gött att Latte sa I Lamottes live för det har jag tänkt hela tiden men man kan ju inte säga det utan att bli blockad.
Fia väljer att bli ihop med och flytta ihop med en man som även han förlorat sina barn även om det nu är mamman som har dem på ett skyddat ställe eftersom han varit våldsam och hotat. Hur Fan tänker hon att hennes chans inte skulle försvinna helt när hon gör en så pantad grej?
Chanserna ökar inte direkt med en sån man i hemmet, visst hon kan välja partner men barnen blir lidande och det är såklart ännu en nackdel för henne.
Även om HON och Sulle då förnekar att det finns nån sanning i det måste hon väl förstå att för SOC och andra inblandade är det sanning och det är den hon måste gå efter om hon ska ha en chans.
2024-04-04, 13:22
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Jag känner igen den beskrivningen faktiskt. B är osympatisk och väldigt aggressiv i lajvar. Hon hänger bara m konspirationsteoretiker och eldar upp stämningen. Skulle vara intressant att veta om hon t.ex. arbetar.
Jag börjar känna att det är sjukt att bli försörjd av staten och samtidigt sprida lögner om vårt lands myndigheter.
Vi behöver sätta stopp för det. Jorå, bidragstagare har ju också yttrandefrihet men det är något med det här som rimmar så illa.
Jag har avskytt henne från dag ett, så aggressiv och tänder till för lilla minsta.
Hon sa för några veckor sen att det inte är långt kvar tills hon flyttar till ett annat land och att det ska bli så skönt.
Hon har knappt nåt hår så först tänkte jag att hon har cancer men det kan ju vara nån mindre farlig sjukdom också, tänkte annars att det kan bli jävligt dyrt att flytta till nåt annat land om man behöver mycket vård.
Oavsett så står det ju garanterat inte rätt till i skallen på henne.
2024-04-04, 13:24
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon skulle få trauma terapi sas det så hon kanske fått riktlinjer att äta mer potenta preparat än atarax och försöka undvika en del saker
Traumatetapi låter väldigt bra med tanke på att hela hennes liv verkar ha varit ett trauma.
Själv placerad som barn, ung mamma med barn omhändertagna i Brasilien också, psykos/vanföreställningar och tre barn till i Sverige som också de är omhändertagna.
Det finns nog mycket att gå igenom där.
2024-04-04, 13:28
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Ja så sjukt. Alltså, hon har besöksförbud så hon kan inte stå utanför. Tack och lov. Istället står hon utanför riksdagen. Alltså dra mig baklänges.
Det är så skumt med resten av familjen, jag tror det kallas medberoende🥲. Stackars grabb, stackars hans fru. Vilket oerhört obehag att ha hängande över sig. Inte kunna gå ut🥲
Ja fyfan vilket trauma för stackaren.
Vet hon haft besöksförbud men såklart säger hon att hon inte har det. Jag vet inte vad som krävs för att förnya för det kan vara svårt att få ett sånt.
Men det är väl bara bra att polisen kommer till hans hus då när hon står där så kan de kolla läget med den kidnappade.
Iofs säger hon ju att polisen är inblandad, det är väldigt bra att säga att alla är med i komplotten mot en så att följarna börjar tro på det, då kan man förklara bort väldigt mycket saker.
2024-04-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det tyckte jag va så jävla gött att Latte sa I Lamottes live för det har jag tänkt hela tiden men man kan ju inte säga det utan att bli blockad.
Fia väljer att bli ihop med och flytta ihop med en man som även han förlorat sina barn även om det nu är mamman som har dem på ett skyddat ställe eftersom han varit våldsam och hotat. Hur Fan tänker hon att hennes chans inte skulle försvinna helt när hon gör en så pantad grej?
Chanserna ökar inte direkt med en sån man i hemmet, visst hon kan välja partner men barnen blir lidande och det är såklart ännu en nackdel för henne.
Även om HON och Sulle då förnekar att det finns nån sanning i det måste hon väl förstå att för SOC och andra inblandade är det sanning och det är den hon måste gå efter om hon ska ha en chans.

Tyckte Sulle sa i går i Collies live att han har 2 barn i sverige?
2024-04-04, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Serieux
Problemet är att personerna som är med i dessa organisationer är så otroligt verklighetsfrånvända så att de tror att deras intellekt är så överlägset andras. Emma tror säkert att studera jurist, socionom eller valfri högskoleutbildning är som att ta en textilkurs på folkhögskolan. Väldigt intressant att lyssna på dessa människor iaf..

Kunskapsföraktet sprutar ut genom deras öron, totalt insnöade resonemang. Desinformatörerna har fått mig att anse att både jurist- och socionomprogrammet borde blir utbildningar som ger legitimation.
2024-04-04, 13:32
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De bodde på LSS men gör det inte längre har hon sagt mannen har dock sådana insatser i form av boendestöd . Hon menar att de klarade sig själva när de bodde ihop men det gjorde de ju inte eftersom mannen fick stöd och hon bodde där
Hon lajvar med storspelarna Sandra, Finniq, SA mfl och domderar, bestämmer vad de ska göra, avbryter osv. Dessa människor kommer inte acceptera detta i längden, Collie är i fel liga, hon kör med lovebombing men det räcker bara så långt. Hon tjatar på dem att de ska komma upp i boxen, att hon behöver prata med dem privat om saker men de svarar inte osv och de kommer med ursäkter.
Nu gick hon in i Beckims live från sockontoret i Bergsjön och började tjata på SA igen som inte svarat i telefonen och fick en tillsägelse att nu handlar det bara om detta.
De kommer lacka och Collie kommer hämnas. Kommer bli en sweet shitshow.
2024-04-04, 13:33
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Tyckte Sulle sa i går i Collies live att han har 2 barn i sverige?
Ja 2 barn i sverige som bor på skyddad adress med sin mamma samt en dotter i Gaza som han passade på att skaffa när han var där och hälsade på och besöket drog ut på tiden.
2024-04-04, 13:35
Medlem
Citat:
Ja 2 barn i sverige som bor på skyddad adress med sin mamma samt en dotter i Gaza som han passade på att skaffa när han var där och hälsade på och besöket drog ut på tiden.
trodde tvärtom
2024-04-04, 13:38
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
trodde tvärtom
Han var arg och klagade på att det var lättare för honom att få kontakt med sin lilla dotter i Gaza än de två i Sverige, I wonder why 😂
2024-04-04, 13:41
Medlem
Citat:
Han var arg och klagade på att det var lättare för honom att få kontakt med sin lilla dotter i Gaza än de två i Sverige, I wonder why 😂

vilket klappmongo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in