2024-04-03, 19:28
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Problemet är bara att hon inte står ut med hans avståndstagande och avsky mot henne. Därför har hon fabulerat ihop en sjuk historia samt trakasserar honom. Likadant med N u ll.
Ja och tyvärr heter det nu att det inte är han i videorna eller att det är AI. "De har tagit stillbilder på honom och sen kör AI."
Suck. Stackars stackars kille. Hur ska det ens bli ett stopp? Det är ju en massa okända människor indragna i detta, det räcker att en förlorar förståndet lite extra och det kan bli illa.
Det har ju redan varit främmande där och knackat på hos honom.
Så jävla sjukt det här.
Och maken och andra sonen bara låter henne hållas? Sonen har ju iaf innan varit den som skjutsat henne hem till A*mir när hon vill dit och stå och gapa.
Väldigt märkligt att hon inte koncentrerar sig på att stå utanför deras hus hela tiden, kan det kanske vara så för att hon ju vet att det kan bli allvarliga följder då? Hade jag trott att min son hålls fången hade jag campat utanför det jävla huset.
2024-04-03, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Antagningen till hösten är öppen fram till 15 april så det är bara att hon loggar in på Antagning.se och söker till juristprogrammet. Sedan kan hon lägga upp antagningsbeviset när det publiceras 11/7. Hon kan tacka nej om hon inte känner för att plugga i höst. Hennes juridiskt utbildade HR-väninna, som inte vet vad ett sekretessavtal är, kan säkert hjälpa henne.

https://www.uhr.se/studier-och-antagning/antagningsstatistik/resultatsida/?astasearchperiod=HT23&astasearchfor=juristprogram met&astasearchcategory=

Den överhängande risken när barnet är allt och det enda för föräldrar som lever genom sina barn.
Problemet är att personerna som är med i dessa organisationer är så otroligt verklighetsfrånvända så att de tror att deras intellekt är så överlägset andras. Emma tror säkert att studera jurist, socionom eller valfri högskoleutbildning är som att ta en textilkurs på folkhögskolan. Väldigt intressant att lyssna på dessa människor iaf..
2024-04-03, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Både hon och mannen bor/bodde väl på LSS boende också vill jag minnas. Krävs ju ändå att ha endel svårigheter för att komma in på sånt boende. Vill även minnas att jag läst att ens problem ska klassas som livslånga för att få LSS.
Inte meningen att personal ska behöva ta hand om barn. Och de hade ju aldrig accepterat heller att personalen hade fått anknytning till deras barn.
Hörde att sulle sa till collie att man tänker ju igenom det väl och länge innan man skaffar barn och det är ingenting man bara gör och collie höll med.
De bodde på LSS men gör det inte längre har hon sagt mannen har dock sådana insatser i form av boendestöd . Hon menar att de klarade sig själva när de bodde ihop men det gjorde de ju inte eftersom mannen fick stöd och hon bodde där
2024-04-03, 19:37
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har väl ingenstans att ringa längre nu när rättegången är över , kan ju också vara så att det har påbörjats ärende angående umgänge osv och att advokaten fått henne att ligga lite lågt och äta medicin
Nä men jag har inte sett henne på ett tag nu, i början efter domen lajva hi ju på promenader och sa att hon kommer inte att sluta och hon kommer överklaga och de ska betala böter till henne mm. Nu helt tyst?
2024-04-03, 20:42
Medlem
Äckliga rus bot..

Edit: Aja, borta nu.

Kör psykopat-Fia lika hårt?
Hon blev rätt ägd och "kränkt" hos Lamotte, riktigt tillfredsställande att se mute på henne.
2024-04-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Nä men jag har inte sett henne på ett tag nu, i början efter domen lajva hi ju på promenader och sa att hon kommer inte att sluta och hon kommer överklaga och de ska betala böter till henne mm. Nu helt tyst?
Hon sa häromdagen att man behöver vila och återhämta sig så.det är nog det hon nu gör
2024-04-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Äckliga rus bot..

Hon blev rätt ägd och "kränkt" hos Lamotte, riktigt tillfredsställande att se mute på henne.

ja riktigt bra live..Tok Fia såg ut som påskärring om kinderna...gissar det kokade i skallen
Senast redigerad av rickebus 2024-04-03 kl. 22:36.
2024-04-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Äckliga rus bot..

Jag missade mycket av lamottes live, men jag förstod att många ville att han skulle fortsätta när han redan suttit i två timmar, jag hoppas han tar upp ämnet igen! Intresset verkar stort!
2024-04-03, 23:04
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon sa häromdagen att man behöver vila och återhämta sig så.det är nog det hon nu gör
Helt ärligt hoppas jag att de mediciner hon pratar om att hon tvingats börja med inte bara är Attarax utan även nåt som iaf kan dämpa hennes vanföreställningar samtidigt som någon kan vara med henne och få henne förstå att sonen inte är hos mc-gänget och plågas varje dag och att hon inte är förföljd osv. Så hon kan hamna på en bättre nivå i sitt mående.
2024-04-03, 23:14
Medlem
Citat:
Helt ärligt hoppas jag att de mediciner hon pratar om att hon tvingats börja med inte bara är Attarax utan även nåt som iaf kan dämpa hennes vanföreställningar samtidigt som någon kan vara med henne och få henne förstå att sonen inte är hos mc-gänget och plågas varje dag och att hon inte är förföljd osv. Så hon kan hamna på en bättre nivå i sitt mående.
Hon skulle få trauma terapi sas det så hon kanske fått riktlinjer att äta mer potenta preparat än atarax och försöka undvika en del saker
2024-04-04, 00:21
Medlem
Citat:
Ja och tyvärr heter det nu att det inte är han i videorna eller att det är AI. "De har tagit stillbilder på honom och sen kör AI."
Suck. Stackars stackars kille. Hur ska det ens bli ett stopp? Det är ju en massa okända människor indragna i detta, det räcker att en förlorar förståndet lite extra och det kan bli illa.
Det har ju redan varit främmande där och knackat på hos honom.
Så jävla sjukt det här.
Och maken och andra sonen bara låter henne hållas? Sonen har ju iaf innan varit den som skjutsat henne hem till A*mir när hon vill dit och stå och gapa.
Väldigt märkligt att hon inte koncentrerar sig på att stå utanför deras hus hela tiden, kan det kanske vara så för att hon ju vet att det kan bli allvarliga följder då? Hade jag trott att min son hålls fången hade jag campat utanför det jävla huset.

Ja så sjukt. Alltså, hon har besöksförbud så hon kan inte stå utanför. Tack och lov. Istället står hon utanför riksdagen. Alltså dra mig baklänges.
Det är så skumt med resten av familjen, jag tror det kallas medberoende🥲. Stackars grabb, stackars hans fru. Vilket oerhört obehag att ha hängande över sig. Inte kunna gå ut🥲
2024-04-04, 06:02
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Den som är mod hos M heter Becolini, hon blockat minsta lilla påstående som inte ingår i konspirationen. Hon är själv fosterhem har hon berättat. Olämpligt då att sprida konspiration. Dvs hon ställer sig bakom alla som har det.
Anmäl INTE henne, hon har haft barnet sedan han var spädbarn och det är en släkting så han ska inte flyttas pga hennes särintresse.

Becolini är nog lite efter själv.

Hon har berättat historien kring det barnet.
Hennes bror skulle ha råkat göra en lätt efterbliven tjej på smällen. Han försökte övertala tjejen att göra abort då han hade ett beroende och hon inte skulle klara av att sköta barnet.

Becolini vände sig då till tjejen och övertalade henne att behålla barnet.

Soc blev inblandat kort efter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in