Citat:
Ursprungligen postat av
CubanLinks
Vad för 120 och 90u har du testat? Samma bänga? What? Är du galen eller? Vissa 120-90u sorter är inte super men bra 120u som Anonymuz Farms går ju inte att jämföra med vanligt commercial i varken rus eller smak.
Lord Hashish är ok, typ Semi Dry eller "Commercial Dry Sift" som vissa kallar det men det är inte i samma klass som bra Dry Sift.
Senaste jag testade var
Icy Runtz från Freedom Farmz. Minns jag rätt så är den på 90u.
Fick 20 gram för 3200:-, vart jag än läste på forumet eller kommentarerna, samt vendor, lovade att 0.3-0.4g och du får en upplevelse du sent kommer glömma.
Alltså, visst var det bra det är det inge snack om och smakade fantastiskt. Men jag rökte upp det där på mindre än en vecka, 50 gram vanligt röka hade räckt längre för mig.
Inte en enda gång använde jag mindre än 0.5-0.6g per gås.
Bängan var väl skön men absolut inte värt de extra pengarna.
Har också provat några andra Freedom Farmz men kommer inte ihåg vad de hette, det var samma säljare som har
Icy Runtz.
Jag har provat
Gelato (där vendor skryter om bäst på AT) och det var de värsta skit jag provat. Blev kalasbäng i 15 minuter och sen var det inget mer med det. (Lustigt nog så fick jag 2g sample på den också av en annan säljare, den var lika dålig).
Provade
Canada Dry, en 120u som kommer i cylinderformade hekton. Den var helt okej, men när priset ligger på 150 kr/g så blir det så jäkla mycket mer värt att köpa vanlig bruning för 55 kr/g.
Samma säljare erbjöd
Dry Lemon Punch och det är samma betyg, dyrt röka för samma bänga.
Bara för att klargöra, alltså jag säger inte att det är dåligt. Utan om jag väger in priset kontra bänghet/ruslängd så blir det inte värt det what so ever.
Men så röker jag ju dagligen 4-5 gram, och då vill jag ju ha så bra pris som möjligt.
Möjligen jag som är kräsen, dock uppskattar alltid mina vänner dessa sorter.