2024-03-23, 15:41
Medlem
TrippyMommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnzee24
Ja den får duga tills lönen kommer

Citera
2024-03-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnzee24
Jag slog till, det rökte okej och slog ganska bra men inte så mycket i kroppen mest i huvudet. Den var något "uplifting". Smakade och luktade inte så illa som han beskrev det. Den hade lite konstig konsistens som påminner lite om gummi och när man tände på den så började den brinna men röken var vit inte svart. Priset var väldigt billigt för att han är en gammal vän till mig så han ville väl vara ärlig med att det var skit men att jag får det billigt.

Jag tror att det bara var dåligt hasch inte utblandat. Men man kan väl aldrig vara säker.
Gött ändå ju, sålänge de slår så hade jag varit tvärnöjd med en 2,5a för en hundring ett + till becknaren med, gillar när dom hellre är över ärliga och låter shitet tala för sig själv. Kranar brukar dessutom ha ganska hög tolerans. Och generösa bitar vinner man alltid kunder med
Citera
2024-03-24, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Lever inte i någon illusion om att det är röka från någon respekterad farm. Trots detta är kvaliteten bättre än alla varianter av "la mousse" som ständigt cirkulerar och det kan jag gärna betala en extra röding för. Finns mycket röka i mellansegmentet också. Allt behöver inte vara antingen sämst eller bäst.

Hur mycket får du betala för ditt toppröka? Hur är tillgången?

Ja du har rätt! Jo jag köper hellre "Lord Hashish" för ca 100-120kr/g istället för commercial för 70-80kr/g, man får ju nästan dubbelt så bra hash.

Betalar allt ifrån 150kr/g uppåt och man får inget Blue Magic, The Hash Valley, AF för 150kr/g utan är då från billigare farms. Det är upp och ner, bäst att ha målvakt och beställa själv från Spanien/EU.
Citera
2024-04-02, 00:28
Medlem
Är det någon som provat bruningen stämplad "Fuck Israel"
Är den nått att ha?
Citera
2024-04-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gravedigger1
Är det någon som provat bruningen stämplad "Fuck Israel"
Är den nått att ha?
Ser inte ens ut som hasch
Citera
2024-04-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Ser inte ens ut som hasch
Är det den ljusa konstiga som cirkulerar?
Citera
2024-04-03, 19:35
Medlem
Smittorisks avatar
Provade StrawNana i somras och den var det bra tryck i, dock så klarar inte säljaren av att leverera det mer än första gången, resten har varit skit.

Nån som kan rekommendera en stämpel med lite tryck i?
Citera
2024-04-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Provade StrawNana i somras och den var det bra tryck i, dock så klarar inte säljaren av att leverera det mer än första gången, resten har varit skit.

Nån som kan rekommendera en stämpel med lite tryck i?

Seriöst ingen alls just nu, helt sjukt va dålig kvalitet allt har varit senaste året..
Evig känsla av "Äh, den duger väl"
Tröttsamt i längden, jag som knappt har tolerans xD
Citera
2024-04-03, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Är det den ljusa konstiga som cirkulerar?

Tror det är LaMousse du syftar på, helt sinnessjukt porös, bubblar inget och smakar väldigt lite. Väldigt skumt.
Citera
2024-04-03, 20:04
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Seriöst ingen alls just nu, helt sjukt va dålig kvalitet allt har varit senaste året..
Evig känsla av "Äh, den duger väl"
Tröttsamt i längden, jag som knappt har tolerans xD

Det är så alltså.
Samma uppfattning som jag har. Har väl provat nån 90u och 120u men det är inget för mig, kostar bara mer pengar för samma bänga.

Tänkte slänga iväg en beställning på 50g Lord Hashish. Har hört väldigt olika om den. Men det var schysst pris tror jag, 4 lax.

Får se om det är nåt att hänga i granen.
Citera
2024-04-04, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Det är så alltså.
Samma uppfattning som jag har. Har väl provat nån 90u och 120u men det är inget för mig, kostar bara mer pengar för samma bänga.

Tänkte slänga iväg en beställning på 50g Lord Hashish. Har hört väldigt olika om den. Men det var schysst pris tror jag, 4 lax.

Får se om det är nåt att hänga i granen.

Vad för 120 och 90u har du testat? Samma bänga? What? Är du galen eller? Vissa 120-90u sorter är inte super men bra 120u som Anonymuz Farms går ju inte att jämföra med vanligt commercial i varken rus eller smak.

Lord Hashish är ok, typ Semi Dry eller "Commercial Dry Sift" som vissa kallar det men det är inte i samma klass som bra Dry Sift.
Citera
2024-04-04, 12:02
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Vad för 120 och 90u har du testat? Samma bänga? What? Är du galen eller? Vissa 120-90u sorter är inte super men bra 120u som Anonymuz Farms går ju inte att jämföra med vanligt commercial i varken rus eller smak.

Lord Hashish är ok, typ Semi Dry eller "Commercial Dry Sift" som vissa kallar det men det är inte i samma klass som bra Dry Sift.

Senaste jag testade var Icy Runtz från Freedom Farmz. Minns jag rätt så är den på 90u.
Fick 20 gram för 3200:-, vart jag än läste på forumet eller kommentarerna, samt vendor, lovade att 0.3-0.4g och du får en upplevelse du sent kommer glömma.
Alltså, visst var det bra det är det inge snack om och smakade fantastiskt. Men jag rökte upp det där på mindre än en vecka, 50 gram vanligt röka hade räckt längre för mig.
Inte en enda gång använde jag mindre än 0.5-0.6g per gås.
Bängan var väl skön men absolut inte värt de extra pengarna.

Har också provat några andra Freedom Farmz men kommer inte ihåg vad de hette, det var samma säljare som har Icy Runtz.

Jag har provat Gelato (där vendor skryter om bäst på AT) och det var de värsta skit jag provat. Blev kalasbäng i 15 minuter och sen var det inget mer med det. (Lustigt nog så fick jag 2g sample på den också av en annan säljare, den var lika dålig).

Provade Canada Dry, en 120u som kommer i cylinderformade hekton. Den var helt okej, men när priset ligger på 150 kr/g så blir det så jäkla mycket mer värt att köpa vanlig bruning för 55 kr/g.
Samma säljare erbjöd Dry Lemon Punch och det är samma betyg, dyrt röka för samma bänga.

Bara för att klargöra, alltså jag säger inte att det är dåligt. Utan om jag väger in priset kontra bänghet/ruslängd så blir det inte värt det what so ever.
Men så röker jag ju dagligen 4-5 gram, och då vill jag ju ha så bra pris som möjligt.

Möjligen jag som är kräsen, dock uppskattar alltid mina vänner dessa sorter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in