Citat:
Ursprungligen postat av
Amor
Verklighetens Mickan
Märkligt med tanke på att hon länge marknadsfördes som tjejen från Småland som hade fötterna på jorden. Idag skulle jag vilja säga att hon är en av de svenska kändisar som har fötterna minst på jorden.
Vad det gäller klasskomplex tror jag faktiskt hon och Anders triggar varandra. Han agerar ju också väldigt mycket som en uppkomling.
De kanske skulle må bra av att umgås med lite gammaldags slottsöverklass, som det är nu bryter de ju mot alla kulturella koder inom överklassen. Möjligen att deras barn kommer in i det bättre efter några år på internatskolor osv.
Känns verkligen som de triggar varandra och att det bara kommer att bli värre. Minns när C var med på Stjärnorna på Slottet och på hennes dag åkte de till Djursholmvillam för att äta lunch med Anders…”Välkomna till oss, känn er som hemma” 😂😂😂😂 Varför, VARFÖR ska de hem just till den som bor i ett vräkpalats?
Förhoppningvis är sönerna lite mer laid back, jag har slottsadel och lundsbergare som vänner och ingen av dem beter sig som C och A….tror att man oavsett social status bakgrund tycker att de är tooooo much. Tur för dem att de hittat varandra