Citat:
Var tvungen att kolla, gräsklipparen har 357 inlägg i den här tråden Det beror nog också lite på hur dessa citat manipuleras!
Den som har varit "semesterledig" ifrån fb i olika omgångar i långt över 2 år har kanske med tiden byggt upp en känsla för var gränserna för dessa retoriskt vidriga missgrepp går, och som ofta tyvärr nyttjas av olika politiker.
Underbart att mördaren M får sona sitt brott med straffpåföljden livstids fängelse!
Det betyder att M tidigast om 10 år via ett ombud kan begära att få sitt straff omprövat till ett tidsbestämt straff.
En sådan prövning hanteras i Sverige utav Örebro Tingsrätt, och jag antar att M då via sitt ombud får ställa denna fråga ett flertal ggr innan en ev. ändring till ett tidsbestämt straff beviljas.
Självklart hoppas jag att han blir nekad detta så länge som möjligt.
Att dräpa eller mörda någon är givetvis vidrigt oavsett kön på GP!
Den som har varit "semesterledig" ifrån fb i olika omgångar i långt över 2 år har kanske med tiden byggt upp en känsla för var gränserna för dessa retoriskt vidriga missgrepp går, och som ofta tyvärr nyttjas av olika politiker.
Underbart att mördaren M får sona sitt brott med straffpåföljden livstids fängelse!
Det betyder att M tidigast om 10 år via ett ombud kan begära att få sitt straff omprövat till ett tidsbestämt straff.
En sådan prövning hanteras i Sverige utav Örebro Tingsrätt, och jag antar att M då via sitt ombud får ställa denna fråga ett flertal ggr innan en ev. ändring till ett tidsbestämt straff beviljas.
Självklart hoppas jag att han blir nekad detta så länge som möjligt.
Att dräpa eller mörda någon är givetvis vidrigt oavsett kön på GP!

Han har 17 403 inlägg totalt och alla med samma tema oavsett vem som har blivit mördad, kvinna, barn och även män för det är alltid kvinnans fel. Det han skrev i Tintin tråden glömmer man inte
Kvinnohataren nr 1
Mikael Eriksson ska aldrig någonsin släppas ut hoppas jag. Han kan ruttna i fängelset
Han är 53 år nu, fyller 54 i september. Hoppas han blir sjuk och får dö en riktigt kvalfylld och smärtsam död.
Hans mamma som Mikael har skrivit över alla bilar och huset på kan gott ruttna hon med
Kärringen står skriven på Mikaels adress nu. Hedsta 49, 824 62 Forsa. I samma hus som han mördade Jeanette i.
Även om jag inte tror på det övernaturliga så finns det hus där det pågår läskiga saker. Hoppas Jeanette spökar mycket för kärringen.
Adressändring: 2024-03-01
https://www.ratsit.se/19510708-Maud_Alma_Katarina_Danielsson_Forsa/EnOl6tU4Fb-NTCkNACPLbVDjicKLYvEsgm41jrQJPAU#merInfo
Dessutom detta. Mikael har skänkt bort huset till sin mamma. Kärringenjäveln har ingen skam i kroppen alls, men det var väl att vänta med en sån idiot till son

Bostadens värde är ca 2 130 000 kr.
Fastigheten på adressen Hedsta 49 i Forsa har fått en ny ägare. Maud Alma Katarina Danielsson, 71, har fått fastigheten som gåva av Nils Erik Mikael Eriksson. Överföringen blev klar i februari 2023. Huset byggdes 1921 och har en boyta på 148 kvadratmeter.
https://www.ht.se/2023-03-18/agarbyte-for-aldre-villa-i-forsa
Kärringens sambo bor kvar på deras gamla adress än så länge. Det ser man när man klickar på var hon bodde tidigare.
https://mrkoll.se/person/Maud-Alma-Katarina-Danielsson-Hedsta-49-Forsa/bTAQmuerAdYQabTAQmsqqkuerAmUxacYfrkyqRaQpuhQcYfrue rA
Det här vill mördaren Mikael slippa undan från att betala och kärringjäveln hjälper honom med det

Högsta domstolen förpliktar ME att betala skadestånd till
– JB med 110 000 kr och ränta enligt 6 § räntelagen från den 9 juli 2022,
– LB med 110 000 kr och ränta enligt 6 § räntelagen från den 9 juli 2022,
– LiB med 110 000 kr och ränta enligt 6 § räntelagen från den 9 juli 2022,
– RB med 110 000 kr och ränta enligt 6 § räntelagen från den 9 juli 2022,
– NB med 236 133 kr och ränta enligt 6 § räntelagen från den 9 juli 2022 och
– dödsboet efter JB med 49 825 kr och ränta enligt 6 § räntelagen från den 9 juli 2022.
Det här borde dom som är tilldömda skadestånden anlita en advokat om och begära återtagande av och sälja skiten så dom får sina skadestånd. Mikael har skänkt bort allt för att slippa betala skadestånden och mördarmamman hjälper honom med det. SKÄMS kärringjävel
Senast redigerad av Timeout 2024-04-02 kl. 15:15.
Senast redigerad av Timeout 2024-04-02 kl. 15:15.