2024-04-01, 17:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Okej då vill jag nu att du skickar över källa + info gällande denna nya lag som du pratar om. "försök till våldtäkt" haha du har livlig fantasi du kompis. Men fram med källa på den nya lagen försök till våldtäkt nu är du snäll.

Övriga kommentarer där du upplyser om vad du ser som viktigt i livet är jag inte speciellt intresserad av.
Skulle det inte vara en bra lag?
Citera
2024-04-01, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Skulle det inte vara en bra lag?

Haha jag säger egentligen inget om det förutom att något som tituleras försök till våldtäkt skulle bli jävligt svårt att definiera och bevisa. Det är ju inte som försök till mord precis. Jag tror nog att de lagar som existerar på det området är tillräckliga. Sedan kan man alltid diskutera straffsatser etc.

Men när nu Troll-Karlsson knackade på och kräkte ur sig sina personliga fantasier så bad jag sonika vederbörande presentera källa på det hela.. väntar med spänning på trollets återkomst lol
Citera
2024-04-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Dumpen bry sig bara om fula feta skalliga ofräscha man. Även om de yngre killarna begår ett brott, så är det inte den målgruppen de riktar in sig på. Precis som du säger är det kanske mer logiskt att det är dom yngre killarna som lyckas med små tjejer. Istället hänger de ut de som aldrig skulle ha en chans.

De verkar blunda för att killar i tjugoårsåldern som ser bra ut regelbundet ligger runt med fjortisar. Det gör dom, fast det är väl ok för S&P.
32-åringar räknas inte som unga män.
Citera
2024-04-01, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
32-åringar räknas inte som unga män.

Det beror på hur man ser det. Vissa är den åldern kan se ut som unga män.

Att ge vissa ett frikort för att det skiljer mindre ålder är ganska patetiskt.
Citera
2024-04-01, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Precis och de kan få info utan uthängning , för den är definitivt viktig.
Nä, det behöver offentliggöras, sen tycker jag vissa folk här och på telegram är äckliga i sitt sätt att gå på anhöriga.
Citera
2024-04-01, 19:05
Bannlyst
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att dumpen gör ett otroligt bra jobb och jag tycker att de här hemska människorna där ute få precis vad de förtjänar.Kramar till Sara & Patrik jag älskar er.Ni är hjältar jag swishar er 2500 kr nu ifrån mitt sparkonto. <3

Är så imponerad av Sara & Patriks insats som de hitills har gjort.
Citera
2024-04-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Okej då vill jag nu att du skickar över källa + info gällande denna nya lag som du pratar om. "försök till våldtäkt" haha du har livlig fantasi du kompis. Men fram med källa på den nya lagen försök till våldtäkt nu är du snäll.

Övriga kommentarer där du upplyser om vad du ser som viktigt i livet är jag inte speciellt intresserad av.

Det finns givetvis ingen källa! Då lagen måste tolkas annorlunda.
Du kan dömas för stämpling/ försök till andra grova brott.
Så utrymme för försök till våldtäkt av minderårig kan inte vara så svårt att få med även här.
Citera
2024-04-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nä, det behöver offentliggöras, sen tycker jag vissa folk här och på telegram är äckliga i sitt sätt att gå på anhöriga.

Offentliggöras för att, förutom info till arbetsgivare och närstående.???? Vad är det egentliga och även det realistiska syftet?
Citera
2024-04-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Varför gäddans chef?

Så att hen kan bestämma om den vill att gäddan ska stanna på företaget.
Citera
2024-04-01, 19:19
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Så att hen kan bestämma om den vill att gäddan ska stanna på företaget.

Fast är gäddan fast anställd på typ fabrik som den senaste och inte jobbar med något som har med barn att göra kan ju inte chefen göra så mycket annat än att skämma ut gäddan. Jag vet att dumpen skryter med att gäddor får sparken på stående fot och det stämmer säkert när det gäller de som har osäkra anställningsformer eller jobbar nära barn/har svurit nån ed i nåt känsligt yrke. Vi bor inte usa och man kan inte sparka folk hur som helst här gott och väl även om de är äckliga snuskgubbar.
Citera
2024-04-01, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Fast är gäddan fast anställd på typ fabrik som den senaste och inte jobbar med något som har med barn att göra kan ju inte chefen göra så mycket annat än att skämma ut gäddan. Jag vet att dumpen skryter med att gäddor får sparken på stående fot och det stämmer säkert när det gäller de som har osäkra anställningsformer eller jobbar nära barn/har svurit nån ed i nåt känsligt yrke. Vi bor inte usa och man kan inte sparka folk hur som helst här gott och väl även om de är äckliga snuskgubbar.

Sverige gillar USA
Citera
2024-04-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Offentliggöras för att, förutom info till arbetsgivare och närstående.???? Vad är det egentliga och även det realistiska syftet?
Främst att avskräcka de som sysslar med sånt här på nätet. För inget utom rädslan att outas för vad de verkligen är och gör verkar kunna stoppa dem. Gissningsvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in