2024-04-01, 16:22
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Dumpen bry sig bara om fula feta skalliga ofräscha man. Även om de yngre killarna begår ett brott, så är det inte den målgruppen de riktar in sig på. Precis som du säger är det kanske mer logiskt att det är dom yngre killarna som lyckas med små tjejer. Istället hänger de ut de som aldrig skulle ha en chans.

De verkar blunda för att killar i tjugoårsåldern som ser bra ut regelbundet ligger runt med fjortisar. Det gör dom, fast det är väl ok för S&P.

Ja, och det börjar bli tråkigt med alla videos på exakt likadana snuskgubbar som förmodligen aldrig sett en fitta/annan kuk annat än i porrfilm som antingen springer iväg eller skämmer ut sig i några minuter samtidigt som både de, Sara och Patrik repeterar samma trötta fraser gång på gång. Inte ens deras missbildade kukar där några nog inte ens har funktion får vi på bild att skratta åt längre. Hade dumpen jagat inavlade bondortsmän som faktiskt är förlovade, knullar och köper ut sprit och cigg åt småtjejer hade vi fått se riktiga förövare på löpande band.

Håller inte med om att de här killarna från hålorna ser bra ut dock. Ofta är det kläder från den lokala marknaden/arbetskläder (trots avsaknad av jobb/mekar med bilen hela dagarna i farbrors verkstad) med reflexer, snuständer, truckerkeps på sned, axe och allmänt tveksam hygien och mer eller mindre skelögda på grund av låg intelligens och att föräldrarna är kusiner. Men du har nog rätt i att det också finns lågintelligenta snygga män 20-40 som knullar småtjejer och bjuder på sprit i andra samhällsklasser också. Lite annat från dumpens skrynkliga flintisar med bluetooth-headset som fast accessoar som antingen drar till sydostasien eller groomar barn på nätet är det ju ändå hur som helst.
Citera
2024-04-01, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Ja, och det börjar bli tråkigt med alla videos på exakt likadana snuskgubbar som förmodligen aldrig sett en fitta/annan kuk annat än i porrfilm som antingen springer iväg eller skämmer ut sig i några minuter samtidigt som både de, Sara och Patrik repeterar samma trötta fraser gång på gång. Inte ens deras missbildade kukar där några nog inte ens har funktion får vi på bild att skratta åt längre. Hade dumpen jagat inavlade bondortsmän som faktiskt är förlovade, knullar och köper ut sprit och cigg åt småtjejer hade vi fått se riktiga förövare på löpande band.

Håller inte med om att de här killarna från hålorna ser bra ut dock. Ofta är det kläder från den lokala marknaden/arbetskläder (trots avsaknad av jobb/mekar med bilen hela dagarna i farbrors verkstad) med reflexer, snuständer, truckerkeps på sned, axe och allmänt tveksam hygien och mer eller mindre skelögda på grund av låg intelligens och att föräldrarna är kusiner. Men du har nog rätt i att det också finns lågintelligenta snygga män 20-40 som knullar småtjejer och bjuder på sprit i andra samhällsklasser också. Lite annat från dumpens skrynkliga flintisar med bluetooth-headset som fast accessoar som antingen drar till sydostasien eller groomar barn på nätet är det ju ändå hur som helst.

Fast och andra sidan dumpen tycker ju det är okej med killar i tidig tjugoårsåldern som håller på med fjortis säga. Det har de ju bevisat att enligt dem är det fritt fram.

Och om de inte ser bra ut hur ska de då lyckas få små tjejer? Jag tror nog de flesta ha någonting utseendemässigt som blocka tjejerna, tjejer i den åldern är i sin topp och kan välja vem som helst.
Citera
2024-04-01, 16:42
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Fast och andra sidan dumpen tycker ju det är okej med killar i tidig tjugoårsåldern som håller på med fjortis säga. Det har de ju bevisat att enligt dem är det fritt fram.

Och om de inte ser bra ut hur ska de då lyckas få små tjejer? Jag tror nog de flesta ha någonting utseendemässigt som blocka tjejerna, tjejer i den åldern är i sin topp och kan välja vem som helst.

Alltså i de här orterna är väl tjejerna snyggare än killarna men fortfarande inga tiopoängare på grund av gener. Vi snackar människor som förmodligen aldrig lämnat hålan de bor i för annat än möjligen närmsta stad. De vet inte vad de missar, det finns få alternativ och att dejta äldre anses vara status på grund av tilgång till bil, lägenhet/ruckel, hembränt och cigg oavsett hur fanskapet ser ut.
Citera
2024-04-01, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Om du är läskunnig så säger jag precis att Dumpens verksamhet i sig är bra och borde skötas av samhället/staten. Jag säger även att Sara och Patrik är slödder med egna skeva kompasser och ska givetvis inte vara ansvariga för den här typen av verksamhet.

Hur är det hyckleri? Vi säger exakt samma sak. Läs och tänk innan du kastar dig över tangentbordet.

Ja bortsett från att den typen av verksamhet som dumpen driver inte är bra så är vi överens om resten då. Tror du på fullt allvar att staten skulle hänga ut folk på det viset. Nädu gubbe lille. Din elithycklare
Citera
2024-04-01, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Ja bortsett från att den typen av verksamhet som dumpen driver inte är bra så är vi överens om resten då. Tror du på fullt allvar att staten skulle hänga ut folk på det viset. Nädu gubbe lille. Din elithycklare

Nu är ju tanken att en ny lag ska ge gäddorna fängelse för försök till våldtäkt.
Det viktigaste är ju att gäddans chef, bekanta och barnens bekanta får reda på det
Citera
2024-04-01, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Nu är ju tanken att en ny lag ska ge gäddorna fängelse för försök till våldtäkt.
Det viktigaste är ju att gäddans chef, bekanta och barnens bekanta får reda på det

Precis och de kan få info utan uthängning , för den är definitivt viktig.
Citera
2024-04-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
De flesta gäddor har inga barn.
Är det ok att hänga ut gäddor som inte har barn?

Äntligen kommer du med en intressant fråga!

Vanligtvis scrollar jag bara förbi dina inlägg för jag anser inte att du tillför tråden någonting överhuvudtaget. Men nu citerade du mig och fick min uppmärksamhet med en för mig, intressant fråga.
Jag gissar att även en blind höna hittar ett korn ibland.

Ja! Det tycker jag att det är.

Jag (till skillnad från Dumpen) bryr mig genuint om barn. Jag anser att Dumpens uthängningar utgör en stor risk att traumatisera gäddornas egna barn iom den ofta explicita chatloggen där gäddan ibland snackar skit om barnets mor, visar kuken osv. Uthängningen av pappan som görs publikt kan bli en grogrund för mobbning, utfrysning eller rädsla för socialt samröre med barnet i skolor. Skammen och hjälplösheten är svårare för ett barn att hantera och försvara sig mot rent verbalt, än vad en vuxen kan. Därför anser jag det skulle vara taktfullt av Dumpen att ta särskild hänsyn till gäddor med barn. Det borde räcka med att kontakta anhöriga och MÖJLIGEN arbetsgivare för att minimera den sociala stigmatiseringen barnet kan komma att uppleva.

Tack Meggie.
Senast redigerad av Bensinlukt 2024-04-01 kl. 17:24.
Citera
2024-04-01, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Absolut. Vore fruktansvärt att ha en pappa som tänder på o vill göra illa barn. Något som vore ännu värre - en pappa som fortsätter att jaga o göra illa barn.
Nej, det som vore värre än att ha en pappa som tänder på tonåringar är att behöva lida socialt för hans drifter. Du vet, det som Dumpen möjliggör i större utsträckning än nödvändigt.
Citera
2024-04-01, 17:36
Medlem
Citat:
Varför gäddans chef?
Citera
2024-04-01, 17:36
Bannlyst
Citat:

Okej då vill jag nu att du skickar över källa + info gällande denna nya lag som du pratar om. "försök till våldtäkt" haha du har livlig fantasi du kompis. Men fram med källa på den nya lagen försök till våldtäkt nu är du snäll.

Övriga kommentarer där du upplyser om vad du ser som viktigt i livet är jag inte speciellt intresserad av.
Citera
2024-04-01, 17:39
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt

Vanligtvis scrollar jag bara förbi dina inlägg för jag anser inte att du tillför tråden någonting överhuvudtaget. Men nu citerade du mig och fick min uppmärksamhet med en för mig, intressant fråga.

Jag (till skillnad från Dumpen) bryr mig genuint om barn. Jag anser att Dumpens uthängningar utgör en stor risk att traumatisera gäddornas egna barn iom den ofta explicita chatloggen där gäddan ibland snackar skit om barnets mor, visar kuken osv. Uthängningen av pappan som görs publikt kan bli en grogrund för mobbning, utfrysning eller rädsla för socialt samröre med barnet i skolor. Skammen och hjälplösheten är svårare för ett barn att hantera och försvara sig mot rent verbalt, än vad en vuxen kan. Därför anser jag det skulle vara taktfullt av Dumpen att ta särskild hänsyn till gäddor med barn. Det borde räcka med att kontakta anhöriga och MÖJLIGEN arbetsgivare för att minimera den sociala stigmatiseringen barnet kan komma att uppleva.

Tack Meggie.
Det hade varit en bättre fråga om det hade hetat Gädda med barn. Nu tycker inte jag att uthänging öht är okej, i synnerhet inte om gädda har barn. Ett barn till en gädda blir mobbad till 100% , Så svar på frågan är det är lättare om gäddan inte har barn.
Citera
2024-04-01, 17:40
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt

Tack Meggie.
Tack för svar.
Jag brukar inte läsa dina inlägg så noga eftersom det sällan är något av vikt.
Mest en massa gnäll om Dumpen, hur hemska S och P är osv.
Då vet vi din inställning att det är ok att hänga ut gäddor. De som inte har barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in