2024-04-01, 08:46
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
På vilket sätt är Dogges sexualitet i övrigt tveksam? Berätta gärna vad du vet eller har hört.

Jag har hört från bekantas bekanta att han limmade på tonårstjejer när han var i 30-årsåldern, vilket ur ett paleokonservativt perspektiv inte är något fel, men för den nymoralistiska Sverigehögern så bör det vara en röd flagga tillsammans med hans drogromantisering. Stasi-vänstern kommer nog försöka lyfta på en del stenar ifall han blir mer poppis bland de som gluttar på Riks och Swebb-TV. Jämför med Russel Brand.
Citera
2024-04-01, 10:34
Medlem
swimp78s avatar
i den där åldern är det rätt barnsligt och oskyldigt. Jag minns att jag och min kompis syrra skulle ”knulla”, vi var väl 7 år gamla . Minns inte ens som det fungerade

När jag var 5 hade jag och grannflickan klätt av oss nakna. Hennes farsa som var jägare kom och slängde ut mig

Jag minns också att jag var näck med en kille ibland också . Det var pirrigt.

Man var ju barn så man hade ingen direkt koll på vad man skulle göra eller så. Har för mig man fick gosse-stånd som bara dök upp. Men det var ju inte så man runkade eller fick utlösning eller sånt. Det var vara pirrigt och skönt en stund

Barn kan hålla på med sånt. Det är barnsliga grejer . Fel att likna det vid vuxna eller tonåringars övergrepp . I alla fall från de yngstas sida. Isåfall var jag värsta playboyen då jag var sex-sju. Eller bisexuell. Eftersom jag nakenlattjade med en kille. Och det är inget jag som vuxen är iaf.
Citera
2024-04-01, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Jag har hört från bekantas bekanta att han limmade på tonårstjejer när han var i 30-årsåldern, vilket ur ett paleokonservativt perspektiv inte är något fel, men för den nymoralistiska Sverigehögern så bör det vara en röd flagga tillsammans med hans drogromantisering. Stasi-vänstern kommer nog försöka lyfta på en del stenar ifall han blir mer poppis bland de som gluttar på Riks och Swebb-TV. Jämför med Russel Brand.

Du fattar väl att man inte kan ha jippon för barn med en artist som beskriver en gruppvåldtäkt som ett kärt barndomsminne? Det hade inte ens funkat om det vore Göran Greider eller Jerzy Sarnecki som flinande berättat liknande anekdoter från sin uppväxts glada dagar.
Citera
2024-04-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leanderine
Du fattar väl att man inte kan ha jippon för barn med en artist som beskriver en gruppvåldtäkt som ett kärt barndomsminne? Det hade inte ens funkat om det vore Göran Greider eller Jerzy Sarnecki som flinande berättat liknande anekdoter från sin uppväxts glada dagar.

Ja du har rätt, man hör hur konstigt det är om man låter en vuxen man på 48 som har samma eller ett annat yrke som krögare, sophämtare eller lärare berätta det där som ett roligt minne.

Och problem för turnén med Lotta Engberg och de andra artisterna är ju att de kommer att ha kontakt med barn som vill ha autografer eller ta foton etc. Det skulle ju bli jättekonstig stämning kring det. Föräldrarna hugger tag i barnen och bort från möjligheten att få autografer etc. Kanske högt ropar "Den där pratar vi inte med!" och det blir en massa tissel och tassel.

Jag skulle inte vilja att min sjuåring fotas tillsammans med Dogge av folk omkring om han vill ha en autograf.
Citera
2024-04-01, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton

Jag har varit en 17-årig tjej i början av 2000-talet. Kan säga att alla limmade på mig (försökte) och det hade inte börjat då utan sen jag var typ 14 år. Mycket äldre killar. Så fort jag gick utanför dörren. Inte alls bara jämnåriga, snarare oftare vuxna män i 20-30årsåldern. Jag fick kärleksbrev från en kille som var 26 när jag var 16, en dansk ungdomspolitiker. Som halvt stalkade mig i ett år. Det finns inte en enda manlig rockstjärna (Rolling Stones, Led Zeppelin) rapartist, (Eminem, Tupac) skådespelare (Mikael Persbrandt, Johnny Depp) som INTE flirtade med fans i 17-årsåldern innan Hollywood kom på att det är ett vidrigt brott. Lägg ner, han har inte gjort något konstigt.
Citera
2024-04-01, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leanderine

Du fattar väl att han inte beskrev en våldtäkt utifrån barnens (pojkarnas) perspektiv? Sluta låtsas om att kvinnor inte har en egen sexualitet och alltid är pryda nunnor. Av det han berättade så var hon högst delaktig med agens, dessutom så är den enda som är skyldig till våldtäkt (mot barn) den 15-åriga tjejen.
Citera
2024-04-01, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Dogge själv vet ju inte om hon har fyllt 15.

Han vet att hon var betydligt äldre, en högstadietjej när han och de andra gick på lågstadiet. Det är hon som begått ett brott, inte de.
Citera
2024-04-01, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han vet att hon var betydligt äldre, en högstadietjej när han och de andra gick på lågstadiet. Det är hon som begått ett brott, inte de.

Nej, han har inte preciserat hennes ålder annat med typ och en ålder. Sen har han inte sagt ett ord om att hon har gjort något alls annat än säga nej och nej och nej och ja okej då till den gipsade killen. Vad hon ska ha gjort som skulle kunna vara en våldtäkt vet vi inget om för det är inget Dogge säger ett endaste ord om.

Så det är en tjej som blev övertalad så att hon ville, hon var "typ" femton. Men vi vet ingenting om vad hon ska ha gjort som skulle kunna vara en våldtäkt.

Han vet ju inte ens hur gammal han själv var.
Citera
2024-04-01, 13:32
Avslutad
Citat:
Nej, han har inte preciserat hennes ålder annat med typ och en ålder. Sen har han inte sagt ett ord om att hon har gjort något alls annat än säga nej och nej och nej och ja okej då till den gipsade killen. Vad hon ska ha gjort som skulle kunna vara en våldtäkt vet vi inget om för det är inget Dogge säger ett endaste ord om.

Så det är en tjej som blev övertalad så att hon ville, hon var "typ" femton. Men vi vet ingenting om vad hon ska ha gjort som skulle kunna vara en våldtäkt.

Han vet ju inte ens hur gammal han själv var.

”Typ 15” är 14-24. Det är så man ser ut mellan 14-24. Garanterat mycket, säkert dubbelt så gammal som en 7-8årig pojke. Och jo, han har sagt att hon väldigt gärna hade sex och var med på alltihop förutom en handikappad pojke, men sen gick hon med på det. Ingen tvingade henne. Däremot är det helt vidrigt att en så stor tjej har ”sex” med pojkar som är hälften så unga. Det är våldtäkt mot barn.
Citera
2024-04-01, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
”Typ 15” är 14-24. Det är så man ser ut mellan 14-24. Garanterat mycket, säkert dubbelt så gammal som en 7-8årig pojke. Och jo, han har sagt att hon väldigt gärna hade sex och var med på alltihop förutom en handikappad pojke, men sen gick hon med på det. Ingen tvingade henne. Däremot är det helt vidrigt att en så stor tjej har ”sex” med pojkar som är hälften så unga. Det är våldtäkt mot barn.

"Var med på alltihop" är inte en beskrivning av något sexuellt, inte en beskrivning av våldtäkt i alla fall.

Men jag förstår, om hon var "typ 15" och det betyder 14-24 och Dogge var "7-8" då var ju han 78-87 så har vi klarat av det.
Citera
2024-04-01, 14:18
Medlem
Citat:
"Var med på alltihop" är inte en beskrivning av något sexuellt, inte en beskrivning av våldtäkt i alla fall.

Men jag förstår, om hon var "typ 15" och det betyder 14-24 och Dogge var "7-8" då var ju han 78-87 så har vi klarat av det.
Exakt.
Enligt undringars logik kan resten av killarna då vart 7-17 om typ 15 är 14-24 år.
Många killar ser unga ut tills dom börjar gymnasiet.
Citera
2024-04-01, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Exakt.
Enligt undringars logik kan resten av killarna då vart 7-17 om typ 15 är 14-24 år.
Många killar ser unga ut tills dom börjar gymnasiet.

Tror inte undringar bryr sig om logik mer än att man kan bryta mot när hen nu vill trolla så där lite gulligt.

Men om det var 24-åring så är det ju ännu mer bevis på att historien är en skröna. En 24-åring som ligger i ett tält medan några 7-åringar står utanför på kö hahahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in