Citat:
Ursprungligen postat av
TredjeDiket
Nej precis. Han skulle hållt käften och berättat nåt roligt istället.
Varför skyddar du en imbecill? Det är en sak att ha en viss uppväxt - det är en helt annan sak att vräka ur sig dumheter i en podcast! Måste man berätta för alla om allt? Om så, då får han ta konsekvenserna.
Men sluta. Du hör ju själv hur det låter! En 15-årig tjej sätter upp ett tält ensam i skogen. Sen kommer det dit 7 småkillar och "juckar" och sen kommer pappan dit och bryter armen på en redan gipsad unge? Tror du på det så är du en åsna.
Det finns våldsamma vuxna, och det vet du också. ”Skogen” för en 7-åring är typ utanför porten, om det finns en samling träd. Som jag skrivit tidigare, flickan kan mycket väl vara mentalt efterbliven. Jag tror att historien är just så skev som Dogge beskriver.
Om jag är en åsna, kan du vara en kalkon. Ska vi säga så?
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
sunless
De flesta glömmer att du är det men kan du föreställa dig tanken att Dogge berättade att en grupp pojkar övertalade en ensam mentalt retarderad flicka att ha sex ute i skogen.
Man kan nästan tro att hon har fått rättelse här.
Har du träffat mentalt funktionshindrade? Det har jag, många, och ibland finns en stor fixering vid sex. Om flickan varit utsatt för övergrepp är dessutom risken stor att hon överförde sitt trauma på pojkarna. D.v.s att hon var drivande.