2024-03-31, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, han ljuger ju så det sjunger om det - eller också var de betydligt äldre än 7-8 år.

Att han drar en sådan story visar ju oavsett vilken komplett avsaknad av omdöme han har.
Självklart är hela storyn bullshit. "Byggde ett tält", tjena! Man reser eller sätter upp ett tält. Hur många barn eller tonåringar tar med sig ett tält själva ut i skogen och bjuder in barn att "jucka"?? Helt absurt.
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men vem fan tror att han var 7 och gängknullade en över 15 årig tjej? Högst troligen om det hände var han minst 15 själv också. Detta med 7 började han ju yra om när han insåg att det var en dum berättelse det här. För hans affärer.
Ja exakt! Sämre omdöme får man leta efter. Ingen tror att han var sju och hon femton, går man på denna bluffhistoria så är man dummare än Dogge själv.
Citera
2024-03-31, 20:00
Medlem
Om han hittade på eller vred på sanningen eller om det är helt sant, det intressanta är väl i alla fall att folk genast pekade ut den äldre tjejen som offret i det hela.
Har man en penis, oavsett ålder, är man en potentiell sexförbrytare enligt vissa.
Tjejer kan inte vara det, tjejer är offer. Alltid offer. Hur förväntar sig dessa kvinnor jämlikhet och jämställdhet om de alltid är svaga små ynkliga offer?
Så sjuk attityd.
Citera
2024-03-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av procedur
Om han hittade på eller vred på sanningen eller om det är helt sant, det intressanta är väl i alla fall att folk genast pekade ut den äldre tjejen som offret i det hela.
Har man en penis, oavsett ålder, är man en potentiell sexförbrytare enligt vissa.
Tjejer kan inte vara det, tjejer är offer. Alltid offer. Hur förväntar sig dessa kvinnor jämlikhet och jämställdhet om de alltid är svaga små ynkliga offer?
Så sjuk attityd.

Tycker det är sjukt faktiskt. Såvida inte dogge å hans gäng tvingade henne till sex. Det är en annan femma. Men är det som han säger så är det visst lite skadat men samtidigt så va hon med på det och dom också. Att som 15åring sätta på ett gäng 7-8 åringar däremot låter JÄKLIGT märkligt å fel. Skabbigt. Oavsett hur dålig tjejen mådde atm så är det där fel på alla sätt å vis. Skulle säga att det utsatta va Dogge osv. Vid 15 har man ett helt annat konsekvenstänk än en 7 åring.

Men du har rätt, jäkligt intressant att det ska va tjejen som blev utsatt här. Hur går det ihop? Såvida hon inte har typ nån funktionsnedsättning
Senast redigerad av Krakelskrutt 2024-03-31 kl. 20:35.
Citera
2024-03-31, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Har han sagt att de andra killarna var 7 också? Jag tänker att det är lite skillnad om det är en femtonåring som utnyttjar ett gäng barn, eller om Dogge var hangaround till ett gäng killar i yngre tonåren.

Han hängde bara med, sen tyckte dom lite äldre killarna att Dogge också skulle gå in i tältet. Han säger att han inte riktigt visste vad han skulle göra men han gick in och "gned sig lite" lite mot mot tjejen.

Jag uppfattade som att dom andra killarna var äldre än dogge men yngre än tjejen.

Han beskriver hela händelsen på ett helt neutralt sätt, dvs utan att vare sig skuldbelägga sig själv, tjejen eller dom andra killarna. Det fanns inget utrymme för ett fördjupat resonemang, det framgår egentligen inte om Dogge såg något problem med detta.

Det hela är så obegripligt sjukt att det får sådana här proportioner att det knappt går att greppa.

Dogge har en dotter som han har en extremt nära relation till och är vad jag vet en schysst person med ett gott hjärta. För mig är det helt uteslutet att han skulle bära en nedvärderande kvinnosyn etc.
Citera
2024-03-31, 21:32
Medlem
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Hitta på saker? Du är väl så naiv och går på vartenda ord han säger förstår jag. För du tycker förstås det är helt rimligt att hon skulle vart 15 och vilja ligga med småpojkar. Undrar vem som är korkad!
Du hittar på saker och gör dem till fakta. Du är sjuk och behöver mediciner.
Citera
2024-03-31, 21:51
Bannlyst
Det är lite skoj, att många som anser att kvinnan är ett offer, har samma argumentation som pedofilerna har på dumpen.
Det var den unga kvinnan som blev övertalad av dogge och hans gäng. Precis som pedofilerna som hamnar på dumpen. Det var barnet som övertalade dom att komma för att våldta ett barn.
Citera
2024-03-31, 22:09
Avslutad
Hur är det med Dogge själv nu? Han tycks tiga. Tala är silver tiga är guld. Men Dogge tänker nog att vad han än skulle säga nu om denna historia så blir det bara värre än det redan är
Citera
2024-03-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter

Du är ett naivt pucko som går på vad som helst
Citera
2024-03-31, 22:14
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Vad har vi här då.
Vad hittade han på?
Citera
2024-03-31, 22:23
Avslutad
Citat:
Du måste vara kvinna. Att hitta på saker och sedan argumentera över påhittade saker som det vore fakta är så kvinnligt. Det är faktiskt ett problem för demokratin att så många kvinnor är så känslostyrda och korkade som du.

Så med andra ord måste du vara en kvinna? Själv måste jag tydligen vara en man då jag argumenterar med resonemang. Spännande.

#IstandwithDogge

Han är offer för en pedofil (15-åringen) och skrattade bort det för att han inte fick tillräckligt med stöd när han växte upp.
Citera
2024-03-31, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Vad har vi här då.
Vad hittade han på?
Att jag skrivit att det är orimligt att en "normal" 15-åring skulle vilja ha sex med barn som går i åk 1,2 (och vice versa) Småbarn som precis lärt sig läsa skulle stå på kö för att ligga.
Att Dogge troligtvis hittat på åldrarna på killarna vilka troligtvis är äldre, eller hon yngre.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-03-31 kl. 22:25.
Citera
2024-03-31, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Att jag skrivit att det är orimligt att en "normal" 15-åring skulle vilja ha sex med barn som går i åk 1,2. Att Dogge hittat på åldrarna på killarna vilka troligtvis är äldre, eller så är hon yngre.

Har du missat alla fall av till synes ”normala” kvinnliga lärare som åkt fast för att de groomat sina 10-åriga elever senaste åren? Kvinnor kan också vara pedofiler och sexualförbrytare. Att du säger att det är omöjligt möjliggör för kvinnliga pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in