Citat:
Ursprungligen postat av
Svavelbrygga
Har han sagt att de andra killarna var 7 också? Jag tänker att det är lite skillnad om det är en femtonåring som utnyttjar ett gäng barn, eller om Dogge var hangaround till ett gäng killar i yngre tonåren.
Han hängde bara med, sen tyckte dom lite äldre killarna att Dogge också skulle gå in i tältet. Han säger att han inte riktigt visste vad han skulle göra men han gick in och "gned sig lite" lite mot mot tjejen.
Jag uppfattade som att dom andra killarna var äldre än dogge men yngre än tjejen.
Han beskriver hela händelsen på ett helt neutralt sätt, dvs utan att vare sig skuldbelägga sig själv, tjejen eller dom andra killarna. Det fanns inget utrymme för ett fördjupat resonemang, det framgår egentligen inte om Dogge såg något problem med detta.
Det hela är så obegripligt sjukt att det får sådana här proportioner att det knappt går att greppa.
Dogge har en dotter som han har en extremt nära relation till och är vad jag vet en schysst person med ett gott hjärta. För mig är det helt uteslutet att han skulle bära en nedvärderande kvinnosyn etc.