Citat:
Ursprungligen postat av
JSpun
Ja eller hur. Min mamma sa dessutom (då hon var tonåring) att på 70-80 talet så var tonårstjejer för det mesta intresserad av äldre killar - och absolut inte barn.
Nu är det ju ingen som påstår att den här tjejen var varken normal eller särskilt representativ. Jag lika gammal som din mamma, och kan berätta en historia från åttiotalet:
När vi gick i femman så var det en tjej runt tjugo som praktiserade som hjälplärare parallellklassen. Hon hade så "bra hand med barn" att hon blev jätteomtyckt. Snart började hon bjuda in några av killarna till klassen hem till sin lägenhet. Där bjöd hon på sprit, cigaretter och ville prata sex med killarna. Så småningom tog hon reda på vilka av killarna som var fysiskt kapabla att knulla henne, och sedan såg hon till att det hände.
Den här tjejen var tjock, lite konstig och kunde inte få jämnåriga killar. En av killarna berättade för sina föräldrar, soc fick nys om saken men sa att alla borde "
stryka ett streck över det som hänt".
Jag har pratat med en av killarna, som har grov ångest över det som hände. För givetvis var det så att när hon väl hällt i honom en grogg och snuskpratat med honom, så blev han givetvis drivande själv. Och självklart hade hon spelat kortet att "
om du säger något till någon, så kommer jag säga att du våldtagit mig".
Kommer ihåg en tjej till som var svagt lågbegåvad. Hon blev jättekär i en kille i mellanstadiet, och ville bli sexuell med honom fast han inte fått hår på kuken.