Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag länkade en artikel - det är den som är grunden i vad jag ville framföra - oavsett om du gillar det eller inte.
Det spelar ingen roll hur många gånger du ljuger om detta, hur många gånger du försöker gömma dig bakom detta. Faktum är och förblir (och jag äger liksom tolkningsrätt över vad jag själv säger): Jag bemöter DIG, inte artikeln.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Resultat blev att framförallt du hängde upp dig på arealer och storlek och skev ett långt inlägg som inte hade något direkt att göra med mitt inlägg.
Varför ljuger du? Jag har citerat dig exakt var DU (och ingen artikel) har sagt
precis det jag bemött.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Att du sympatiserar med Z har ingen betvivlat.
Liksom alla tänkande, kännande och moraliska varelser som inte gillar angreppskrig, avrättningar, tortyr, mord, barnamord, våldtäkter, barnavåldtäkter, folkmord, etnisk rensning, ekocid och miljöbrott, diktatur och terror. Att du förkortar som "Z" är ju väldigt olämpligt och förljuget för övrigt, då detta har blivit ryssarnas symbol för terror och övergrepp.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det har inte varit en fråga i något av mina inlägg. så?
Jag svarade direkt på vad DU skrev. Sluta ljug.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Bra, och som jag redan försökt säga - det var inte så intressant relaterat till mitt inlägg.
Det var för i helvete DET ENDA som var relevant med dina inlägg och den POÄNG som du försökte framföra. Ljug inte så förbannat.
Det här är du, ingen artikel:
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
De har tagit tillbaka allt som Ukraina tog under sin offensiv -- vill du kalla det för "några kvadratmeter" så var ju den vinsten lika oviktig för Ukraina som den nu är för Ryssland.
(Du är så satans ohederlig, för du har nämligen framfört samma poäng långt tidigare, och hela tiden försökt gömma dig bakom "artikeln säger". Som du alltid gör när du får mothugg. Det fungerar inte på mig.)
Det här är också du, ingen artikel:
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Eller så räknas det som ganska stora områden i sammanhanget.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Stockholms landareal är tex 187 kvadratkilometer - och även om det inte är stort på pappret så skulle det nog kännas som ganska stor yta om det övertogs av främmande makt.
Det här är du, ingen artikel:;
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Symbolvärdet får nog lov att ställas mot vad Ukraina har åstadkom i sin offensiv - dessutom att de går framåt och inte backar.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Ryssland har ju redan före höstoffensiven tagit kontroll över stora områden - (tror det handlar om en femtedel av Ukraina) så 100 sen årsskiftet eller 500 kvadratkilometer sedan oktober är ju inte en totalsumma.
(min fetstil)
Så, detta är också vad jag har besvarat. Ingen artikel. Jag har besvarat vad DU säger, dina "analyser" av artiklar om du så vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Ingen har pratat om "I" Ryssland. Hade du provat att trycka på länken så hade du inte behövt tvivla på vilka områden som avsågs.
Hur dum i huvudet är du egentligen? Om Ukraina har befriat 7 av Ryssland tagna 6 kvadratkilometer så måste de vara i Ryssland. Så är det naturligtvis inte. Det finns bara en enda matematisk möjlighet om Ukraina tagit tillbaka mindre än vad Ryssland har tagit i Ukraina. Att Ryssland är kvar i Ukraina. Detta är basal logik och har återigen ingenting med någon jävla artikel att göra utan bara fullkomliga dumheter som du häver ur dig.
Du skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
så har de klart mer områden än de hade vid inledningen i februari 2022 - även om de både haft förluster backat, vunnit, backat osv .
...och något annat är alltså ö.h.t. inte logiskt möjligt i detta universum eller i något annat universum, såvida yta kan negativ eller delar av Ryssland är under ukrainsk ockupationsmakt. Självklart har Ryssland idag
mer än vad man hade i ögonblicket kriget började. Fasen vad oseriös du är. Vill du inkludera Krym och "folkrepublikerna" i det hela, ja då får du också inse att kriget isf började 2014, varpå givetvis exakt samma resonemang gäller även där. Gör dig inte dummare än vad du är.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag har aldrig sagt att jag vill titta på yttotalen.
Läs om och försök läsa rätt.
Nu ljög du igen:
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Eller så räknas det som ganska stora områden i sammanhanget.
...och...
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
å 100 sen årsskiftet eller 500 kvadratkilometer sedan oktober är ju inte en totalsumma.
Detta är exakt vad jag bemöter.
Just precis de ställen där du hänvisar till yta, yttotalen och där du gör det explicit Du kan inte gömma dig bakom någon "artikel". Ljug inte om saker som är så extremt lätta att kontrollera och där det faktiskt är *jag* som bestämmer vad jag svarar på. Om jag påstår att "jag svarade inte på artikeln utan dina kommentarer kring den" så
är detta vad du ska förhålla dig till. Antingen ger du alltså svar på tal, eller så håller du käften. Vad du *inte* kan göra är att gömma dig bakom "artikeln". Det är direkt förljuget och det kommer beivras.
Skärp dig nu för i helvete.