2024-03-28, 00:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Tål du inte sanningen? Tommy har ju ljugit om det mesta de sista 10 åren iaf.

I stort sett alla böcker är kopierade

Hela divine favourtiden var ju lögn på lögn

Tommys "överfall" var ju en lögn med rasistiska förtecken dessutom

Förnekandet av sexköpet, Tommy ljög flera gånger innan dna överbevisade honom

Tommys bilder som är så lögnaktigt manipulerade dåligt dessutom
Han skriver några kvasireligiösa tomårstankar på Facebook, håvar in några amen och tar en grogg för varje like. Sedan är det påsk och den firar han med sig själv och någon brud, eller morsan? Sedan blir det måndag och det börjar om igen. Inte kanske hyckleri, men lite tragiskt.
Citera
2024-03-28, 21:38
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Ja, det är ju faktiskt souterräng! Kalla det egen lägenhet om det känns bättre. Alla andra kallar det mammas källare.

Jag kanske ska både förtydliga och fylla i med mer skvaller.

Mammas källare är faktiskts souterrängvåning. Tommy Dahlman har vad flashback-användaren TommyDahlman kallar ”egen ingång”. På nedersidan av huset finns en dörr som med viss fantasi är stora Tommys egna ingång till ”lägenheten”.

Men då måste jag fylla i med skvallret från Billingsfors:

Inte på hela vintern har Tommy skottat upp vägen till sin ”egen ingång” på nedre sidan huset. Snön har legat tjock. Tommy har varje dag använt mammas dörr. ❤️ Snällt av hans hyresvärd (mamma) att låta honom göra det.
Citera
2024-03-29, 01:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Jag kanske ska både förtydliga och fylla i med mer skvaller.

Mammas källare är faktiskts souterrängvåning. Tommy Dahlman har vad flashback-användaren TommyDahlman kallar ”egen ingång”. På nedersidan av huset finns en dörr som med viss fantasi är stora Tommys egna ingång till ”lägenheten”.

Inte på hela vintern har Tommy skottat upp vägen till sin ”egen ingång” på nedre sidan huset. Snön har legat tjock. Tommy har varje dag använt mammas dörr. ❤️ Snällt av hans hyresvärd (mamma) att låta honom göra det.
Det var det roligaste på länge i denna tråd
Citera
2024-03-29, 04:09
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Jag kanske ska både förtydliga och fylla i med mer skvaller

Lol ja den store "författaren" ljuger igen alltså. Allt för att hålla uppe skenet.

Hur hade han tänkt leva med den stackars tjejen Liza då? "Jo du vet mamma gör frukost åt oss varje morgon och källaren är så mysig vet du".
Citera
2024-03-29, 18:33
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyDahlman

TD läser på ett ackrediterat universitet. STH har inte den behörigheten. Men det är väl för svårt för dig att veta. Haha…

Du som tycker dig ha förstahandsinformation direkt från Tommy Dahlman, vilket ”ackrediterat universitet” läser han på då?

Skandinavisk Teologisk Högskola (Livets Ords gamla brevlådeuniversitet) är för övrigt ackrediterade numera, men genom Southern Association of Colleges and Schools i USA.
Citera
2024-03-30, 07:56
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Du som tycker dig ha förstahandsinformation direkt från Tommy Dahlman, vilket ”ackrediterat universitet” läser han på då?

Skandinavisk Teologisk Högskola (Livets Ords gamla brevlådeuniversitet) är för övrigt ackrediterade numera, men genom Southern Association of Colleges and Schools i USA.

Givetvis får du inget svar, tror inte han alls vet något om den store kopiatören, menar författaren...

För övrigt var jag en gång ansvarig för just att övervaka ett prov för den skolan på distans, en kompis mamma läste där och det behövdes någon som intygade att hon gjorde provet på rätt sätt.... Jag skrev på att allt var ok, sedan bjöd hon på pizza, ja hon gjorde provet, men hon hade böcker och internet så hon fuskade, men de sket jag i. Men så seriösa är det universitetet...
Citera
2024-03-31, 11:00
Medlem
HomoHitlers avatar
Nu vet vi alltså att,:

Tommy bor hos mamsen i källaren

Tommy är alkoholist , möjligtvis bland missbrukare med tanke på hur hans ansikte ser ut

Tommy är en grov brottsling med tanke på upprepande fyllekörningar, sexköp samt falsk anmälan

Tommy inte är författare utan en tjuv som stjäl andras verk men undertecknar med eget namn

Tommy har must sin fru och barn, förmodligen pga hans enorma narcissism

Tommy har stora skulder hos fogden

Tommy har, olagligt, ett Facebookkonto

Tommy ljuger om det mesta

Tommy har prostatacancer och därmed impotent numera

Tommy kan inte slåss som en karl, han klöser folk som en kärring, senast på en pizzeria

Är det en bra sammanfattning eller jag jag missat något?
Citera
2024-03-31, 14:06
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Nu vet vi alltså att,:

Tommy bor hos mamsen i källaren

Tommy är alkoholist , möjligtvis bland missbrukare med tanke på hur hans ansikte ser ut

Tommy är en grov brottsling med tanke på upprepande fyllekörningar, sexköp samt falsk anmälan

Tommy inte är författare utan en tjuv som stjäl andras verk men undertecknar med eget namn

Tommy har must sin fru och barn, förmodligen pga hans enorma narcissism

Tommy har stora skulder hos fogden

Tommy har, olagligt, ett Facebookkonto

Tommy ljuger om det mesta

Tommy har prostatacancer och därmed impotent numera

Tommy kan inte slåss som en karl, han klöser folk som en kärring, senast på en pizzeria

Är det en bra sammanfattning eller jag jag missat något?
Att han är på en annan kontintent... kan ju vara att han är på inkontinens... Där är det varmt och skönt.
"Jag kan även berätta att TD befinner sig utomlands just nu i ett mycket intressant projekt inom de stora historiska kyrkorna."
Finns det kyrkor som saknar historia alltså? Kan han ha lurat mamma att betala och åkt tilll... ja vilken annan kontinent än Europa har stora historiska kyrkor?
Citera
2024-03-31, 14:49
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Att han är på en annan kontintent... kan ju vara att han är på inkontinens... Där är det varmt och skönt.
"Jag kan även berätta att TD befinner sig utomlands just nu i ett mycket intressant projekt inom de stora historiska kyrkorna."
Finns det kyrkor som saknar historia alltså? Kan han ha lurat mamma att betala och åkt tilll... ja vilken annan kontinent än Europa har stora historiska kyrkor?

Etiopien har rätt gamla kyrkor. Kan han vara i Axum på jakt efter förbundsarken?

Citat:
Ursprungligen postat av TommyDahlman
Jag kan även berätta att TD befinner sig utomlands just nu i ett mycket intressant projekt inom de stora historiska kyrkorna.

Uppdatering:
Vem skriver att Tommy Dahlman är på en annan kontinent? TommyDahlman skriver att Tommy Dahlman är utomlands, vad jag kan se, och det kan ju vara i Østfold.
Senast redigerad av mesefil 2024-03-31 kl. 15:09.
Citera
2024-03-31, 15:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Etiopien har rätt gamla kyrkor. Kan han vara i Axum på jakt efter förbundsarken?

Uppdatering:
Vem skriver att Tommy Dahlman är på en annan kontinent? TommyDahlman skriver att Tommy Dahlman är utomlands, vad jag kan se, och det kan ju vara i Østfold.
Han kan skrev det häromdagen, men det inlägget raderades.
Citera
2024-03-31, 15:30
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han kan skrev det häromdagen, men det inlägget raderades.

Jag förstår.

Om det är sant (vilket det troligen inte är) och om vi får anta att han klarade geografin i mellanstadiet (vilket vi antagligen inte kan anta) så bör Tommy Dahlman vara någon annanstans än Eurasien, som är vår kontinent. Alltså är han inte i Kina, Turkiet eller Italien.

Men förmodligen är det bara trams och Tommy är hemma i mammas källare som vanligt.
Senast redigerad av mesefil 2024-03-31 kl. 15:37.
Citera
2024-03-31, 15:54
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Jag förstår.

Om det är sant (vilket det troligen inte är) och om vi får anta att han klarade geografin i mellanstadiet (vilket vi antagligen inte kan anta) så bör Tommy Dahlman vara någon annanstans än Eurasien, som är vår kontinent. Alltså är han inte i Kina, Turkiet eller Italien.

Men förmodligen är det bara trams och Tommy är hemma i mammas källare som vanligt.

Vet fogden om att han är utomlands? OM han är det vill säga? Det visar ju att han har tillgångar som de inte vet om? Ett tips till fogden kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in