2022-06-18, 21:15
Medlem
Säjja vad man vill men i sauk har han ofta rätt
Citera
2022-06-19, 06:50
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppsalva

Jag träffade honom på en flygplats då vi båda var på samma golfresa, han verkade trevlig och väldigt lite kommunist
Citera
2022-06-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppsalva

This!
Citera
2022-06-26, 06:53
Medlem
Han har varit hedersgäst på varenda surströmmingspremiär i Kallax utanför Luleå så länge jag kan minnas. Säkerligen så även nu kommande augusti.

Orsaken till detta är för mig obekant. Vilka kopplingar har han till just Kallax?
Citera
2022-08-20, 04:54
Medlem
Buttson69s avatar
Det började med att han en gång i tiden bjöd in sig själv. Ingen djävel visste vem han var eller hade där att göra? Men som dom är generösa bybor så var det ingen som sa något när han plötsligt dök upp där.
Sen har han bara fortsatt att komma år efter år. För han är det en gratis semestervecka med gratis resa och uppehälle på typ byföreningens bekostnad.

Egentligen en snyltare som ingen velat ta tag i för att det skulle säkert kännas pinsamt efter alla dessa år.
Citera
2023-10-21, 11:22
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han är kommunist.

Han är en politisk Idiot, Jubelidiot!
Dessutom en ryggradslös sådan, han bjäbbar för bjäbbandets skull och för att tillfredsställa sitt beroende av att teatralisk för en liten publik få stå och bjäbba likt han en gång gjorde som ”tillfälligt avbrott” i humorprogrammet Lorry.
Han är precis som Klimpen i Bert som fortfarande i dag går omkring i sin Blää jacka och drömmer sig tillbaka till sin storhetstid..

Han får idag inga som helst uppdrag annat än att läsa in ljuböcker, (vilka även de är omöjliga att lyssna på då den bjäbbande politiska idioten likt en siren hela tiden finns med där i bakhuvudet) vad det verkar, då han antagligen även där med sin obehagligt enerverande energi går de andra på nerverna med sitt bjäbbande..
Han skyllde i en intervju med Malou på att anledningen till att han aldrig får några roller längre berodde på hans tunna hår, även det visar vilken idiot han är, ett tunt hår är inget som helst hinder för en karaktärsspelande manlig skådespelare, det vet alla utom Stefan, för han är en bjäbbande idiot..

Hade han haft lite ryggrad och ibland påtalat vilket parti hans bjäbbande ligger närmast så hade det varit Ok, men han är feg och är rädd att inte vara politisk korrekt därför påstår sig han vara helt opolitisk, -”Jag står här” sa han nyligen teatraliskt menande var han stod med sina fötter för tillfället..

Allt åt alla ska det vara, det eskalerande kriminaliteten och våldet i samhället ska snabbt lösas här, sjukvården ska bli bättre och skatterna lägre.. Han verkar ha lösningen på allt i sitt huvud men nämner aldrig hur, eller varför allt har blivit som det blivit utan bjäbbar bara ”helt opolitiskt” för att ha ryggen fri och förhoppningen om lite Swish..
Citera
2023-10-21, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Han är en politisk Idiot, Jubelidiot!
Dessutom en ryggradslös sådan, han bjäbbar för bjäbbandets skull och för att tillfredsställa sitt beroende av att teatralisk för en liten publik få stå och bjäbba likt han en gång gjorde som ”tillfälligt avbrott” i humorprogrammet Lorry.
Han är precis som Klimpen i Bert som fortfarande i dag går omkring i sin Blää jacka och drömmer sig tillbaka till sin storhetstid..

Han får idag inga som helst uppdrag annat än att läsa in ljuböcker, (vilka även de är omöjliga att lyssna på då den bjäbbande politiska idioten likt en siren hela tiden finns med där i bakhuvudet) vad det verkar, då han antagligen även där med sin obehagligt enerverande energi går de andra på nerverna med sitt bjäbbande..
Han skyllde i en intervju med Malou på att anledningen till att han aldrig får några roller längre berodde på hans tunna hår, även det visar vilken idiot han är, ett tunt hår är inget som helst hinder för en karaktärsspelande manlig skådespelare, det vet alla utom Stefan, för han är en bjäbbande idiot..

Hade han haft lite ryggrad och ibland påtalat vilket parti hans bjäbbande ligger närmast så hade det varit Ok, men han är feg och är rädd att inte vara politisk korrekt därför påstår sig han vara helt opolitisk, -”Jag står här” sa han nyligen teatraliskt menande var han stod med sina fötter för tillfället..

Allt åt alla ska det vara, det eskalerande kriminaliteten och våldet i samhället ska snabbt lösas här, sjukvården ska bli bättre och skatterna lägre.. Han verkar ha lösningen på allt i sitt huvud men nämner aldrig hur, eller varför allt har blivit som det blivit utan bjäbbar bara ”helt opolitiskt” för att ha ryggen fri och förhoppningen om lite Swish..

Du är miljöpartist antar jag?
Citera
2023-11-09, 21:40
Medlem
Stefan Sauk e bra

Apropå, Vad var det jag sa ...
https://youtu.be/q1O6UyeRSMc?si=bLi-NCAUYYgzlS6f
Citera
2024-03-20, 10:28
Medlem
Stefan Sauk har sålt sin röst till en AI-version av sin röst, för att snabbt få in lite stålar. Men han tror inte att AI-Stefan kommer att konkurrera ut hans egen röst

https://www.boktugg.se/2024/02/27/st...-min-tolkning/
Citera
2024-03-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Stefan Sauk har sålt sin röst till en AI-version av sin röst, för att snabbt få in lite stålar. Men han tror inte att AI-Stefan kommer att konkurrera ut hans egen röst

Han är väl redan pensionär så han behöver knappast bry sig för sin egen del.

Men han borde ju ha tagit betalt i form av procent på eventuella framtida intäkter, det skulle ju potentiellt kunna generera stora summor till hans arvingar någon gång i framtiden.
Citera
2024-03-31, 13:58
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan

Jag brukar lyssna på ljudböcker och Stefan Sauk är min favorituppläsare. Han är för jävla bra. Det märks att han är skådis.
Citera
2024-03-31, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag brukar lyssna på ljudböcker och Stefan Sauk är min favorituppläsare. Han är för jävla bra. Det märks att han är skådis.

Håller med dig. Även min favorituppläsare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in