Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Jag var ganska inaktiv i alla dessa trådar, men efter att dem hängde ut en flashback användare då blev jag arg.
Och efter att Jocke och Chrippa försökte få tag på min riktiga identitet (+2 andra flashbackare), först då blev jag aktiv på riktigt i deras trådar.
Att försöka skrämma och hota folk till tystnad är ett sjukt beteende.
Här har vi en till som Anjo har försökt skicka sina små orcher på, klart hon ska få clout
https://vm.tiktok.com/ZGeauReTA/
Det där störde mig också. Jag tror att Flashbackaren lät, eller blev tvingad till att överlåta sina kontouppgifter. Sättet att skriva förändrades radikalt över en natt.
Hur många har han inte trampat på tårna i form av att förtala, hänga ut eller exponera eller exploatera? Linnea, Joz, Chrippa, Verz, främmande barn som säger att han är dum, Cluees BARN, Chrippas BARN, Emelie B, Cluee, Lokal, Olof K Pontus Rasmusson, Rask med flera. Frun trampar han på tårna inför publik varje gång hon visas på kanalen. Hur kan hon ta det?
Och att han har fått storhetsvansinne och börjat håna rättsväsendet och Svenska myndigheter helt öppet. Det är beyond…
Jag har en person i min omgivning som har delgett mig att Anjo just nu synas väldigt noga i sömmarna och att det antagligen kommer att utökas till även Joakim. Förhoppningsvis är det något vi får ta del av i sinom tid.
Om mitt namn vore Chrippa hade jag nog sagt: ”Jag kan säga såhär, då ligger dom jäävligt illa till! Då blir dom precis superkokta!”