2024-03-31, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://krafman.se/anjo-productions-ab/5593138976/sammanfattning

Scrolla ner och hämta gratis årsredovisning, 2022 OCH 2023 har lämnats in och signerats digitalt dom senaste veckorna...
Två årsstämmor så tätt inpå varandra, där ANJO ensam beslutar och bestämmer, enligt den enda sanningen, hans egen.

Tycker att siffrorna ser lite märkliga ut, med tanke på vad ANJO själv påstår att han tjänat och lagt ner på sina studior mm...
Men vad vet jag?
Någon som kan förklara årsredovisningarna?

Vad lever familjen av?
Varför står inte frugan med som ledamot i bolaget istället för svärmor och hur plockar hon ut lön eftersom det inte verkar finnas någon anställd som gör det?
Det ryktas om att barnen inte fick följa med till Förenade Arabemiraten och att de flugit billigare med mellanlandning. De kanske har det lite jobbare ekonomiskt och det är väl inget att skoja om eller skratta åt men då får man inte heller bli som Christoffer och sätta upp en fasad.
Citera
2024-03-31, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av playlek
Varför står inte frugan med som ledamot i bolaget istället för svärmor och hur plockar hon ut lön eftersom det inte verkar finnas någon anställd som gör det?
Det ryktas om att barnen inte fick följa med till Förenade Arabemiraten och att de flugit billigare med mellanlandning. De kanske har det lite jobbare ekonomiskt och det är väl inget att skoja om eller skratta åt men då får man inte heller bli som Christoffer och sätta upp en fasad.
Fakka inte med ANJO, då blir han laserarg.

Det är därför han hatar Omof K och Cluee, som öppet påpekat hans totalfiasko med sitt företag.

Du behöver bara lyssna på Anjos stön-tics-videor så får du höra hur allt är Lisens fel, inte hans fel att skulderna uppstått och "misstag" begåtts.

Rask och Anjo är väldigt lika, dom har skaffat sig varsin nickedocka.
Citera
2024-03-31, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag var ganska inaktiv i alla dessa trådar, men efter att dem hängde ut en flashback användare då blev jag arg.
Och efter att Jocke och Chrippa försökte få tag på min riktiga identitet (+2 andra flashbackare), först då blev jag aktiv på riktigt i deras trådar.
Att försöka skrämma och hota folk till tystnad är ett sjukt beteende.

Här har vi en till som Anjo har försökt skicka sina små orcher på, klart hon ska få clout https://vm.tiktok.com/ZGeauReTA/

Det där störde mig också. Jag tror att Flashbackaren lät, eller blev tvingad till att överlåta sina kontouppgifter. Sättet att skriva förändrades radikalt över en natt.

Hur många har han inte trampat på tårna i form av att förtala, hänga ut eller exponera eller exploatera? Linnea, Joz, Chrippa, Verz, främmande barn som säger att han är dum, Cluees BARN, Chrippas BARN, Emelie B, Cluee, Lokal, Olof K Pontus Rasmusson, Rask med flera. Frun trampar han på tårna inför publik varje gång hon visas på kanalen. Hur kan hon ta det?

Och att han har fått storhetsvansinne och börjat håna rättsväsendet och Svenska myndigheter helt öppet. Det är beyond…

Jag har en person i min omgivning som har delgett mig att Anjo just nu synas väldigt noga i sömmarna och att det antagligen kommer att utökas till även Joakim. Förhoppningsvis är det något vi får ta del av i sinom tid.

Om mitt namn vore Chrippa hade jag nog sagt: ”Jag kan säga såhär, då ligger dom jäävligt illa till! Då blir dom precis superkokta!”
Senast redigerad av Pallal 2024-03-31 kl. 08:55.
Citera
2024-03-31, 09:02
Medlem
Citat:
Fakka inte med ANJO, då blir han laserarg.

Det är därför han hatar Omof K och Cluee, som öppet påpekat hans totalfiasko med sitt företag.

Du behöver bara lyssna på Anjos stön-tics-videor så får du höra hur allt är Lisens fel, inte hans fel att skulderna uppstått och "misstag" begåtts.

Rask och Anjo är väldigt lika, dom har skaffat sig varsin nickedocka.
Haha! Fakkar inte, jag är endast nyfiken gällande ett par frågetecken.
Om det stämmer att han beskyller frugen så är det tråkigt. De är väl ändå två stycken vuxna i förhållandet.
Citera
2024-03-31, 09:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Här har vi en till som Anjo har försökt skicka sina små orcher på, klart hon ska få clout https://vm.tiktok.com/ZGeauReTA/

Det där störde mig också. Jag tror att Flashbackaren lät, eller blev tvingad till att överlåta sina kontouppgifter. Sättet att skriva förändrades radikalt över en natt.

Hur många har han inte trampat på tårna i form av att förtala, hänga ut eller exponera eller exploatera? Linnea, Joz, Chrippa, Verz, främmande barn som säger att han är dum, Cluees BARN, Chrippas BARN, Emelie B, Cluee, Lokal, Olof K Pontus Rasmusson, Rask med flera. Frun trampar han på tårna inför publik varje gång hon visas på kanalen. Hur kan hon ta det?

Och att han har fått storhetsvansinne och börjat håna rättsväsendet och Svenska myndigheter helt öppet. Det är beyond…

Jag har en person i min omgivning som har delgett mig att Anjo just nu synas väldigt noga i sömmarna och att det antagligen kommer att utökas till även Joakim. Förhoppningsvis är det något vi får ta del av i sinom tid.

Om mitt namn vore Chrippa hade jag nog sagt: ”Jag kan säga såhär, då ligger dom jäävligt illa till! Då blir dom precis superkokta!”

Gillar dina inlägg. Anjo har ett kvinnoförakt som till och med får män att må illa. Och då talar jag om riktiga män. Att han hånar tiktokarens sätt att hälsa sin följare är hilarious med tanke på hur han själ i år efter år hälsat sina. Hon gör det bra, hon kritiserar och låter inte kritiken "häng i luften". Just nu väntar jag på nästa reaktionsvideo på tjejen som kritiserade the brothers from another mother. Mycket flum som handlade mer om henne själv, men väldigt bra dom bitar som handlade om Anjo och Jocke. Anjo kommer väl släppa en självbiografi snart också, där han berättar om sin svåra uppväxt, att hans mamma inte brydde sig om honom, pappa aldrig var hemma och hur mobbad han blev i skolan.
Han har tydligen en svetsutbildning (?) men tycker det är viktigare att ta med BL och Lyxfällan i sin wikipediaprofil. Vem fan vill ta med just dom två programmen när dom uppger sin bakgrund? Hade sett bättre ut om han skrivit "Svetsaren från Norrköping" Fast han väl aldrig jobbat som svetsare. Noll yrkeskarriär, precis som Jockiboi. Brothers in arms
Citera
2024-03-31, 09:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Glöm inte Liam M som lyfte fram att Anjo ljuger, han fick sig en släng av laserAnjo.

Anjo har även varit vidrig mot Anis, men äckligast är det att han ger sig på och hänger ut människor som har en åsikt som inte lirar med det han anser vara korrekt.

Hur normalt är det att kontrollera sin frus sociala medier och kommentera i hennes namn? Han hängde ut en person som skrev privat på Lisens insta, om hon stod bakom Pontus häxjakt, det tog Anjo som ett hot, någon gav sig på hans fru.

Intressant hur han ska få uttala sig om allt och alla, men skyddar sig från att själv ifrågasättas genom att gömma sig bakom sin fru och baaarnen...
Citera
2024-03-31, 09:09
Avslutad
Citat:
Glöm inte Liam M som lyfte fram att Anjo ljuger, han fick sig en släng av laserAnjo.

Anjo har även varit vidrig mot Anis, men äckligast är det att han ger sig på och hänger ut människor som har en åsikt som inte lirar med det han anser vara korrekt.

Hur normalt är det att kontrollera sin frus sociala medier och kommentera i hennes namn? Han hängde ut en person som skrev privat på Lisens insta, om hon stod bakom Pontus häxjakt, det tog Anjo som ett hot, någon gav sig på hans fru.

Intressant hur han ska få uttala sig om allt och alla, men skyddar sig från att själv ifrågasättas genom att gömma sig bakom sin fru och baaarnen...

Var det inte något om någon rosa sida på facebook också? För att vara kvinnohatare är det intressant hur han gömmer sig bakom Lisen, och Jockiboi gömmer sig bakom honom. Vilket skräp dom är. Lisen borde lämna honom, jag tror uppriktigt hon skulle klara sig så mycket bättre själv än att vara han skosula
Citera
2024-03-31, 09:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av playlek
Haha! Fakkar inte, jag är endast nyfiken gällande ett par frågetecken.
Om det stämmer att han beskyller frugen så är det tråkigt. De är väl ändå två stycken vuxna i förhållandet.
Nej, det är Anjo som är den vuxna, Lisen är omyndigförklarad enligt honom, hon vet inte hur saker fungerar och är lyckligt lottad som får leva med Anjo. Hon sköter hemmet, barnen, städning ja kvinnosysslor, eftersom hon är bättre på det...
Lisen som har sina chilenska rötter och är skolad i att serva mannen, hon är perfekt för den grandiose Anjo.

Lisens egna åsikter och vilja, korrigerar Anjo så att hon tycker rätt, dvs håller med honom.

https://youtu.be/JMswSiEPbd4?si=_3OjBgsnlvZZzxAD
Anjo och Lisen...

Lyssna särskilt vid 19 minuter...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-31 kl. 09:18.
Citera
2024-03-31, 09:29
Avslutad
Citat:
Nej, det är Anjo som är den vuxna, Lisen är omyndigförklarad enligt honom, hon vet inte hur saker fungerar och är lyckligt lottad som får leva med Anjo. Hon sköter hemmet, barnen, städning ja kvinnosysslor, eftersom hon är bättre på det...
Lisen som har sina chilenska rötter och är skolad i att serva mannen, hon är perfekt för den grandiose Anjo.

Lisens egna åsikter och vilja, korrigerar Anjo så att hon tycker rätt, dvs håller med honom.

https://youtu.be/JMswSiEPbd4?si=_3OjBgsnlvZZzxAD
Anjo och Lisen...

Lyssna särskilt vid 19 minuter...

Vänta, vad är det han säger? Lisen säger att hon hade inte ens körkort så att hon skulle tanka bilen var helt främmande för henne, hon visste inte vilken slang hon skulle ta. Fullt förståelig. När sen Anjo berättar om sin första tjej, så var det fullt naturligt att det var tjejen som tankade för hon hade körkort men han hade ingen bil??? Hade Lisen en bil?
Creepy hur hon har börjat ta efter hans rapande av "Förstår du?"
Anjo är så djävla vidrig i sin syn på vad som är manligt eller kvinnligt. Han är för fan född på 90-talet. Det enda som är kvinnligt är att föda barn, av naturliga skäl
Senast redigerad av Goldentie 2024-03-31 kl. 09:31.
Citera
2024-03-31, 09:35
Medlem
Citat:
Tackar, det är smällar man får ta, det viktigaste är att aldrig ge upp.

Någonting som det inte riktigt talats om är väl egentligen hur "sanningen" kom fram om det falska påståendet från den 14-åriga tjejen, som visade sig vara en 40-årig kvinna...

Allvarliga anklagelser som gav Anjo, Rask, Chrippa, Cluee, Jockiboi, Lokal och Olof K rejält med uppmärksamhet...

Anjo intervjuade och fick hjälp av sin branschkollega Rask, att "hitta" tjejen...

På vägen fram till "sanningen" fick Lokals ex uppleva en shitstorm och uthängningar, ett hatdrev, inte tillnärmelsevis lika vidrigt som det mot Linnéa, men väl värt att ha i bakhuvudet.

Vart ville Jocke, Anjo, Cluee, Rask mfl uppnå med hatdrevet mot Chrippas flickvän Linnéa?
Finns det några gemensamma nämnare?

Sen får vi inte glömma Jackes ex Jessica, som stalkades och förtalades av förtalsgänget.
Det drevet blev inte lika stort men förödande för henne.

Någonting som däremot exploderade var drevet mot Joz.
Anjo fick vara med i gänget och skapade 10-isch avsnitt om "Joz fallet"...

Det är rätt intressant att betrakta utifrån, men det som glöms bort, är att det är vanliga människor som utsätts för vidriga förföljelser och elaka rykten, hatdrev som föder nya hatanhängare.

Till syvende och sist behöver dessa influencers fundera över om dom orsakar mer skada än nytta?

Kan du berätta mer om 14-åringen och hela den härvan? Jag minns bara vagt någon slags beskyllning mot Joakim, att jag har sett Anjo raljera om det och att någon påstod att man kunde plocka bort röstförvrängningningen och att Lokals ex M då blev utpekad som skyldig. Hur och när fick Lokal och Olof K reda på storyn? Eller var den helt fiktiv? Vad exakt innehöll samtalet/intervjun och var det hon?

När Linnea-drevet har lagt sig kanske man ska syna drev för drev, påståenden och ageranden punkt för punkt för att se vad man kan komma fram till är ren dynga och ”analysera tillvägagångssättet” så att säga. En gång är ingen gång, två gånger är ett modus operandi och nu är vi uppe i många fler än så.

I ett senare skede kan en egen tråd över dreven i sig skapas, som sammanfattning så att människor som googlar Anjo och hans youtube-vänner har en chans att överblicka deras åstadkommanden.

En del av deras modus operandi är ju att det aktuella offret på ett eller annat sätt, i privata och seriösa samtal har uttryckt att hen känt att inte vill leva på grund av drevet, eller dom konsekvenser det kan göra med sig, men att Anjo och Joakim bäde fortsätter med drevet OCH läcker ut dessa YTTERST privata samtal. Varför?
Senast redigerad av Pallal 2024-03-31 kl. 09:44.
Citera
2024-03-31, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vänta, vad är det han säger? Lisen säger att hon hade inte ens körkort så att hon skulle tanka bilen var helt främmande för henne, hon visste inte vilken slang hon skulle ta. Fullt förståelig. När sen Anjo berättar om sin första tjej, så var det fullt naturligt att det var tjejen som tankade för hon hade körkort men han hade ingen bil??? Hade Lisen en bil?
Creepy hur hon har börjat ta efter hans rapande av "Förstår du?"
Anjo är så djävla vidrig i sin syn på vad som är manligt eller kvinnligt. Han är för fan född på 90-talet. Det enda som är kvinnligt är att föda barn, av naturliga skäl
Han säger dessutom att han kan förklara för henne vilken slang hon ska ha, det räcker med att jag lär dig en gång så kan du ju sen...

AnalysAnjo som inte kan tänka sig in i hur andra människor känner eller upplever saker.
Det finns bara Anjos way or the highway...
Citera
2024-03-31, 10:01
Avslutad
Jocke har återkommande uttryckt sig att allt hans bröder gör påverkar honom och hans brand. Nu har han krokat upp Anjo som en Clean Up, och Anjo viftar på svansen och ser till att ingen skugga skall falla över Jockiboi
Är det inte dags att Anjo tar hand om sin egen familj? Jockiboi är vuxen (?) och borde kunna lösa sina egna problem själv. Jocke behöver inte städa efter sina bröder, det är dom stora nog att göra själva. Allt handlar inte om honom, och hans petande i allt kommer i första hand förstöra Anjos familj. Hör ni inte hur det knakar i alla fogar och grundvalar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in