2024-03-30, 21:57
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Dogge är väl P4 och TV4 om något? Cancelled blev han i alla fall. Får se om Musikhjälpen tycker det är kosher med The Latin Kings till jul?

Har Latin Kings varit med i Musikhjälpen tidigare? Har inte dom varit i typ We love the 90s på sin höjd?
Citera
2024-03-30, 21:59
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jämt? Han är ju kompisar med de alla. One Cuz har uppträtt på Svenska Nyheter och Yasin fick väl nåt jävla pris i tv?

Huh? Är käcka Diggiloo-turnén samma sak som P3 Guld menar du? Jag tror du behöver kolla upp vad det är för grejer och vilka som håller i dom.
Citera
2024-03-30, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Missförstå mig rätt. Jag efterfrågar inte moralrelativism utan bara att man bör tänka lite på att folk är "barn av sin tid" innan man dömer dem idag och jag vill mena att det finns "kancelleringar" där man inte gjort det.

Just den biten är kanske inte så relevant när det kommer till Dogge då det han berättade trots allt inte ligger så långt tillbaka i tiden och då man även kan ha synpunkter på hans beteende idag, i form av själva intervjun som han gav, men ta exempelvis personer som kanske glatt klädde ut sig till "en inföding" för 40 år sedan och nu förväntas göra avbön för det eller personer som använde ett språkbruk som för 50 år sedan var normalt men idag ses som "problematiskt".

Jag förstår. Hela den där grejen med CA kan jag förstå till viss del men det blir löjligt när någon ska beskrivas som Djävulen för något de gjort utan ont uppsåt om som oftast inte sårade en endaste person på nån maskerad 1992. Omvänt är det inte godhet när folk undviker vissa saker idag enbart av rädsla för att bli kancellerade men unnar sig att mobba och kränka så länge det är riskfritt socialt.
Citera
2024-03-30, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Huh? Är käcka Diggiloo-turnén samma sak som P3 Guld menar du? Jag tror du behöver kolla upp vad det är för grejer och vilka som håller i dom.

P3 är skattefinansierat. De rappar om sexhandel, mord och tortyr. Som de både är skyldiga till, stoltserar med och glorifierar. Jävligt mycket värre än att åka fast för sexköp en gång och sen rensas från hela offentligheten.
Citera
2024-03-30, 22:04
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
P3 är skattefinansierat. De rappar om sexhandel, mord och tortyr. Som de både är skyldiga till, stoltserar med och glorifierar. Jävligt mycket värre än att åka fast för sexköp en gång och sen rensas från hela offentligheten.

Har Dogge åkt fast för sexköp nu också eller varför tar du upp det? Har du svårt att hålla dig till ämnet?
Citera
2024-03-30, 22:28
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Har Latin Kings varit med i Musikhjälpen tidigare? Har inte dom varit i typ We love the 90s på sin höjd?
Tänkte mer på att det inte blir några önskelåtar med TLK. Yasin skrapades snabbt bort från spellistorna och evenemangen när P3 inte längre kunde försvara hans Godhet™. Dree Low försvann också helt när han hotat till sig sin sista påse Ahlgrens bilar.
Citera
2024-03-30, 22:37
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Efter en intervju på Youtube får nu artisten hård kritik på Sociala medier.
Kända Profiler rasar mot Dogge efter de sett Intervjun.

Intervjun:
https://www.youtube.com/watch?v=a57xxmbPUi4

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Vad säger ni?

Har Dogge några hjärnceller överhuvudtaget?

Ett typiskt fall där PK-etablissemanget får PK-fnatt och syntax error över "något känsligt". Kan det inte arrangeras något extra insatt debatt-program där Dogge får sitta å ensam försvara sej mot hela jävla kavalleriet inkl Padde å sara från dumpen mfl (jag väntar fortfarande på att SVT ska släppa det där avsnittet av "på spåret" med vår kära rektor Hamid). btw. Kan inte dumpen leta upp den där bruden å vifta med kameran i nyllet å skrika "HUR TÄNKTE DU NÄR DU VÅLDTOG ETT BARN!???"... men sen får dom ju oxå konfrontera dogge med något så det blir rättvist s a s men framförallt så alla PK-medvetna blir nöjda!

Fy fan för att leva i den pseudo-verklighet som media och PK-etablissemang dagligen svävar i.
Citera
2024-03-30, 22:44
Medlem
Svidmyras avatar
Fan vad jag blev besviken på Dogge, på hans kommentarer och på det sätt han garvade åt hela historien. Jag vill inte tro att han har så dåligt omdöme men nu när jag insett vilken skit han är mår jag nästan illa.

Skulle han tycka att det var lika roligt om flickan var hans egen dotter?

Nu är han slut, redan avbokad av vissa uppdragsgivare och bortgjord precis som det franska äcklet ”Obelix”, Gérard Depardieu, som glatt och utan att skämmas berättade om gangbang han hade medverkat i som yngre.

Ridå, Dogge!
Citera
2024-03-30, 23:04
Medlem
Ändå lite förvånad att han inte gått ut o pudlat för att rädda någon ev karriär framåt?
Citera
2024-03-30, 23:05
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Fan vad jag blev besviken på Dogge, på hans kommentarer och på det sätt han garvade åt hela historien. Jag vill inte tro att han har så dåligt omdöme men nu när jag insett vilken skit han är mår jag nästan illa.

Skulle han tycka att det var lika roligt om flickan var hans egen dotter?

Nu är han slut, redan avbokad av vissa uppdragsgivare och bortgjord precis som det franska äcklet ”Obelix”, Gérard Depardieu, som glatt och utan att skämmas berättade om gangbang han hade medverkat i som yngre.

Ridå, Dogge!
Det var en mycket fabricerad berättelse.

Cykel på köpet.
Korv på köpet.
Tält på köpet.
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Fy fan för att leva i den pseudo-verklighet som media och PK-etablissemang dagligen svävar i.
Säger du det kvinna.
Senast redigerad av sunless 2024-03-30 kl. 23:09.
Citera
2024-03-30, 23:12
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Tänkte mer på att det inte blir några önskelåtar med TLK. Yasin skrapades snabbt bort från spellistorna och evenemangen när P3 inte längre kunde försvara hans Godhet™. Dree Low försvann också helt när han hotat till sig sin sista påse Ahlgrens bilar.

Så då har med andra ord dom blivit lite cancelade också, så de som gnäller med sina jämförelser har fel? Gott.
Citera
2024-03-30, 23:35
Medlem
[quote=Radarraid|87743278]Efter en intervju på Youtube får nu artisten hård kritik på Sociala medier.
Kända Profiler rasar mot Dogge efter de sett Intervjun.

Intervjun:
https://www.youtube.com/watch?v=a57xxmbPUi4

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Vad säger ni?

Har Dogge några hjärnceller överhuvudtaget?[/QUOTE

Nej,han är bara en kvarleva från förr. ]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in